Citat:
Ursprungligen postat av
Berraperra1975
Jag tror du sätter fingret precis på det vad gemene man och kvinna tycker.
Det tror jag också. Jag undrar verkligen vad det är med dumpen som enligt deras anhängare ska ge just dom free pass till att göra vad som helst och bete sig hur som helst.
Tänk om *insert namn på valfri seriös barnrättsorganisation* skulle bete sig likadant som dumpen. Nån journalist nosar reda på nån shady business de håller på med och deras generalsekreterare svarar med hur kränkta in i själen de är och att alla som kritiserar dom är ljugande, svekfulla och brottsliga idioter med smutsiga bykar. Det skulle nog generera eldröda fetstilade rubriker i precis varenda dags- och kvällsblaska och en flashbacktråd som får den här tråden att se ut som en kristen barnbok. Det skulle bli primetime dissekering ner på cellnivå.
Nu skulle ju ingen generalsekreterare med självbevarelsedrift som månar om sin organisation bete sig så, men här går Sara full koko-bananas över att en journalist i en tidning som de allra flesta faktiskt inte känner till lite taffligt gräver fram att här kan det vara nåt fuffens som pågår, och alla hennes buddies hänger på och hatar världen. Undra om man får en gratis offerkofta när man köper merch från dumpens webbshop? Om det här är det enda som behövs för att Sara med följe ska bli kränkta och förådda in i benmärgen så borde de antingen odla hårdare hud eller syssla med nåt annat.