Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-04-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Köp bra kokain så slipper man det mesta av det.

Kanske går om 20-30 år när man fattat att de är mindre farligt än alkohol :/ Blir intressant o se hur de går i Schweiz.
Citera
2024-04-09, 02:47
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Varför i hela fridens namn använde du askorbinsyra? Bikarbonat eller ammoniak inget annat.
Man lär sig något nytt varje dag synd att det skulle bli en så dyr 😭
Citera
2024-04-09, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Kanske går om 20-30 år när man fattat att de är mindre farligt än alkohol :/ Blir intressant o se hur de går i Schweiz.

Är det det? Det är det säkert för alkohol är ju bland det värsta att missbruka men problemet är ju att nästan alla tar kokain med alkohol inkl mig själv (men dricker "bara" öl till och ingen stor drickare men man måste ju ta en öl då och då för att landa lite). Man borde hitta på någon bättre lösning på det.
Citera
2024-04-09, 05:50
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khatna
Hur tänkte du där att aksorbinsyra skulle fungera lika bra som bikarbonat?
Hur mycket bikarbonat ska man använd?
Citera
2024-04-09, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Hur mycket bikarbonat ska man använd?

Ca 1/4 del, stelnar det dåligt så lägg i lite till och koka upp det igen.

Ps är det utblandat kokain från "gatan" på 15-30% så blir det ofta skit crack för det blir förstört av det som man blandat ut med och man mår ibland dåligt av att röka det (samma med iv) så bäst att ha bra kola från början.
Senast redigerad av CubanLinks 2024-04-09 kl. 06:27.
Citera
2024-04-09, 10:28
Medlem
Citat:
Är det det? Det är det säkert för alkohol är ju bland det värsta att missbruka men problemet är ju att nästan alla tar kokain med alkohol inkl mig själv (men dricker "bara" öl till och ingen stor drickare men man måste ju ta en öl då och då för att landa lite). Man borde hitta på någon bättre lösning på det.

Aldrig blandat. Alltid torrladdat. Vad händer om man inte tar en öl då o då? Tänker på de med att landa..
Det tråkiga är ju att kvaliteten sjunkit så mycket.
Citera
2024-04-09, 19:31
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ca 1/4 del, stelnar det dåligt så lägg i lite till och koka upp det igen.

Ps är det utblandat kokain från "gatan" på 15-30% så blir det ofta skit crack för det blir förstört av det som man blandat ut med och man mår ibland dåligt av att röka det (samma med iv) så bäst att ha bra kola från början.
Tack då blir det att prova igen när jag får pengar 😀
Citera
2024-04-10, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Tack då blir det att prova igen när jag får pengar 😀

Ha mycket ciggaret aska, rök helst i en rak glas pipa (crack pipa) för cracket smälter och mycket rinner ner så har man en rak glas pipa så är det lätt att samla det som runnit igen så man kan röka det igen och se till att torka cracket riktigt efter.

Orkar man inte koka så är IV typ samma rus fast det sitter nog i lite längre men det är bäst att hålla sig till nasalt tycker jag för det går lätt överstyr med crack/base och IV.

Ps ammoniak är bättre än bikarbonat! Se bara till att tvätta stenarna efter, allt finns i guider på nätet som förklarar mycket bättre än vad jag gör.

Ta det försiktigt och har du dålig självkontroll så hoppa över att röka eller skjuta kokain.
Senast redigerad av CubanLinks 2024-04-10 kl. 04:14.
Citera
2024-04-10, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Aldrig blandat. Alltid torrladdat. Vad händer om man inte tar en öl då o då? Tänker på de med att landa..
Det tråkiga är ju att kvaliteten sjunkit så mycket.

Aldrig? Det bildas ju ett ämne i levern när man blandar kola och alkohol, kommer inte ihåg vad heter men det sliter som fan på levern och så sitter kokainet (spår) i urinet mycket längre så man kan vara positiv efter 1-2 veckor om man tagit snö med alkohol.

Förr torrladdade jag nästan alltid men jag vill helst ha några öl till nuförtiden.

Ja det är mycket sämre kokain idag än vad det var för ett år sedan, har nog bara handlat två gånger detta året och håller mig nog tills jag åker neråt i sommar.
Citera
2024-04-10, 07:37
Medlem
Citat:
Aldrig? Det bildas ju ett ämne i levern när man blandar kola och alkohol, kommer inte ihåg vad heter men det sliter som fan på levern och så sitter kokainet (spår) i urinet mycket längre så man kan vara positiv efter 1-2 veckor om man tagit snö med alkohol.

Förr torrladdade jag nästan alltid men jag vill helst ha några öl till nuförtiden.

Ja det är mycket sämre kokain idag än vad det var för ett år sedan, har nog bara handlat två gånger detta året och håller mig nog tills jag åker neråt i sommar.

Aldrig :P Cocaethylene sliter på hjärtat också.
Sen förra sommaren har de bara vart skräp. Väldigt tråkigt o skadligt.
Citera
2024-04-11, 03:38
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ha mycket ciggaret aska, rök helst i en rak glas pipa (crack pipa) för cracket smälter och mycket rinner ner så har man en rak glas pipa så är det lätt att samla det som runnit igen så man kan röka det igen och se till att torka cracket riktigt efter.

Orkar man inte koka så är IV typ samma rus fast det sitter nog i lite längre men det är bäst att hålla sig till nasalt tycker jag för det går lätt överstyr med crack/base och IV.

Ps ammoniak är bättre än bikarbonat! Se bara till att tvätta stenarna efter, allt finns i guider på nätet som förklarar mycket bättre än vad jag gör.

Ta det försiktigt och har du dålig självkontroll så hoppa över att röka eller skjuta kokain.
Tack ska lägga det på minnet, men hur länge ca micrar man det?
Citera
2024-04-11, 18:47
Medlem
Orre4444s avatar
Citat:
Köp bra kokain så slipper man det mesta av det.

Ska testa och lägga ner det helt. Tar det inte ofta heller typ 1-2g i månaden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in