2024-04-08, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCW
Det kanske har tagits upp i tråden tidigare men har Fia något jobb? Någon som vet? Hur försörjer hon sig?
Hon jobbar inte , förra eller året innan gick hon utbildning till något hon inte vill nämna tidigare utbildning, inredningsarkitekt
2024-04-08, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja, de tror ju att de haft påverkan och de har de ju men i negativ riktning pga hot , trakasserier osv som gör att myndigheter snarare blir tuffare och än mindre benägna att lirka med folk . De tror ju att ändring i socionomutbildning kommer att bli positivt för dem när det istället kommer att bli tidigare insatser när socionomer kommer att kunna se tecken tidigare hos familjer där det finns hedersvåld eller där unga är på väg in i kriminalitet kommer nog även inte längre göras lika mycket hemflyttningar för tidigt och dessutom kommer uppföljning blir mycket längre när så skett

De är övertygade om att följande moment kommer ge dem barnen tillbaka:

1. "Nedläggning av SiS" (Läggs dock inte ned men de har tolkat det så).
2. Uppdaterad socionomprogram
3. Införande av tjänstemannaansvar

Citat:
Ursprungligen postat av SCW
Det kanske har tagits upp i tråden tidigare men har Fia något jobb? Någon som vet? Hur försörjer hon sig?

Hon vill inte tala om det men häromveckan sa hon att hon hade dåligt med pengar, angående att människor inte har råd att komma till demonstrationen i slutet av april.
2024-04-08, 15:35
Medlem
Citat:
Hon jobbar inte , förra eller året innan gick hon utbildning till något hon inte vill nämna tidigare utbildning, inredningsarkitekt
Har hört hennes kunskap i nån live..ljusår från vad en inredningsarkitekt har som bas kunskap
2024-04-08, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Har hört hennes kunskap i nån live..ljusår från vad en inredningsarkitekt har som bas kunskap
Hon jobbade med hissinredning oklart hur länge , tror att senaste utbildningen har med fastigheter att göra och dock inte mäklare
2024-04-08, 15:50
Avslutad
Citat:
Har sett bilder tidigare och han såg bra ut vid tid de träffades men att gå direkt från att se någon på t- banan till att bli gravid inom någon/ några månader när man är nästan 40 år känns sådär

Ja, smaken är väldigt olika men min högst personliga åsikt är att arab och se bra ut är en oxymoron. Åtminstone när det gäller män.

Citat:
Sulle sitter bekvämt tillbakalutad i solen och väntar till den 19e då försörjningsstöd rullar in

Jaså, det är då dom får gratis pengar de satans parasiterna. Helt barockt att sitta och skrika att man hatar soc men ta emot deras pengar när hyran ska betalas går fint. Äckel.
Senast redigerad av Lailatjej 2024-04-08 kl. 15:54.
2024-04-08, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Ja, smaken är väldigt olika men min högst personliga åsikt är att arab och se bra ut är en oxymoron. Åtminstone när det gäller män.

Jaså, det är då dom får gratis pengar de satans parasiterna. Helt barockt att sitta och skrika att man hatar soc men ta emot deras pengar när hyran ska betalas går fint. Äckel.
Fast han är väl marockan och där är de väl främst berber och inte som Sulle arab
2024-04-08, 16:31
Medlem
Citat:
Min gissning är att hon gått nån kurs i inredning. Svårt att se att hon skulle pluggat till inredningsarkitekt fem år på Konstfack..
2024-04-08, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Min gissning är att hon gått nån kurs i inredning. Svårt att se att hon skulle pluggat till inredningsarkitekt fem år på Konstfack..
Kan stämma
2024-04-08, 16:59
Medlem
Citat:
Klart det är möjligt att gå på annat sätt än på konstfack , ett av mina barn testade utbildning till inredningsarkitekt medan hon funderade på vad hon ville bli , nu kommer jag inte ihåg var hon gick ett annat läste en termin arkeologi av samma skäl båda på distans med ett antal träffar men uni var det
2024-04-08, 17:33
Medlem
Nu har Marlene live igen. Samma sak som alltid: Soc har tagit hennes son, pedofiler har hennes son och dom är fyllon samt förövare.
2024-04-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepenguin
Nu har Marlene live igen. Samma sak som alltid: Soc har tagit hennes son, pedofiler har hennes son och dom är fyllon samt förövare.
Ingen skillnad i hennes tankesätt , hon nämner aldrig de tre barn hon lämnat i Brasilien som hon säger hon adopterade bort för att hon var för ung när hon fick det första , kan ju vara så att de 2 därefter blev tagna ifrån henne
2024-04-08, 18:08
Avslutad
Citat:

Hon säger att hon är högutbildad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in