Citat:
Ursprungligen postat av
Takanashi
Sexåring drar ner brallorna för annan sexåring och blir traumatiserad för resten av livet och hoppar i säng med vem som helst under tonåren samt blir utnyttjad pga upplevelsen. OMG!!!!!
I grund och botten så handlar rätt mycket om att dessa människor - oftast kvinnor - måste ha någonting att skylla på varför de betett sig som de gjort och varför de aldrig lyckats med något nämnvärt i livet. Det är också därför de stressar över hur livet blir helt förstört av sexuella trauman och att man aldrig kan läka från det och det är därför deras liv ser ut som det gör. Att folk lyckas fly krig efter att ha sett hela sin familj bli söndersprängda i bitar och ändå kan bygga upp ett liv med utbildning, jobb, fungerande social nätverk och familj verkar de oförstående till.
Dessa människor vill verkligen aldrig ta ansvar för någonting som har gått fel och undrar varför deras liv suger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
De tycker väl att det tar alldeles för lång tid att snärja sådana. Det kan ta månader, ibland år innan man kan få till en träff.
Jag har sagt det förr, men dom verkliga bovarna hittar man antagligen på plattformar som skapar en naturlig mötesplats mellan vuxna, ungdomar och barn. Tänk "Youtube"-stjärnor som har en stor följarskara och efterföljande kommentarsfält och Discord-kanaler. Där kan jag tro att det hänger riktigt läskiga och manipulativa pedofiler.
Men dom lär knappast gå på "tjaaa jag är fjortonår, vill ha en man som tar mig hårt och ääääälskar flensost"-grejen.