2024-04-07, 15:13
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Problem för oss som inte kan tex bosniska eller arabiska att få grepp om personlighet och nivå och hur de resonerar , vid svenska kan man höra en del på tonen och ibland fatta att de ljuger bara genom tonläge och pauser

Så är det ju. Dom säger inte speciellt mycket vettigt utan det mesta är svordomar. Ganska låg nivå.
De här är främst lantisar. Mahija och Null är från ett område i Serbien som heter Sandzak, lite speciellt.
Gypsy är serb från någon liten ort.
Becolini bosnier.

Verkar inte vara de mest bildade personerna om vi säger så.
2024-04-07, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Så är det ju. Dom säger inte speciellt mycket vettigt utan det mesta är svordomar. Ganska låg nivå.
De här är främst lantisar. Mahija och Null är från ett område i Serbien som heter Sandzak, lite speciellt.
Gypsy är serb från någon liten ort.
Becolini bosnier.

Verkar inte vara de mest bildade personerna om vi säger så.
Att det svärs och används mängder av förolämpningar och könsord på egna språket har man fått grepp om , skulle ju vara intressant om man visste vad de säger och inte bara vad de säger när de pratar svenska särskilt om de bryter mycket och betonar väldigt fel.
2024-04-07, 18:12
Medlem
Citat:
Ja någon hit trot jag inte det blir. Dom har ju lix gjort 0 på ett helt år, varför skulle fler helt plötsligt engagera sig? 😂

Jo, vet dock inte om hon har umgänge med barnet eller om hon tar hand om honom.

Hon verkar likt Null vara väldigt ensam ja. Uppmärksamhetssökande och att få vara mod med viss makt på lives med rel många tittare är nog lite tillfredsställande för henne.
Verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan heller när jag hör henne prata på bosniska.

I en live så berättade hon att han bor hos henne och hennes man och att han gjort det sedan födseln.
2024-04-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Marlene live! Hon har haft en veckas semester från sitt heltidsjobb.....
Jasså! Var hon som vanligt, eller har hon reflekterat kring hur hon håller på? Jag är tvärblockad så jag kan inte kolla på hennes live
2024-04-07, 19:35
Medlem
Mammaemma har blockerat collie nu och sa att hon gjorde det för sina barns skull. Hon sa även att hon måste tacka ”andra sidan” för de har skrivit pm till henne och betett sig respektfullt.
2024-04-07, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Jasså! Var hon som vanligt, eller har hon reflekterat kring hur hon håller på? Jag är tvärblockad så jag kan inte kolla på hennes live

Hon var precis som vanligt. Inte det minsta släpig, Sverige är det värsta landet på hela planeten, korrupta, misshandel och psukiska turtuur. Hon skiter fooollsteendig vad andra tycker om henne, hon vet att hon gör rätt. Alla i rättegången ljög(utom hon) o.s.v.
Senast redigerad av Lailatjej 2024-04-07 kl. 19:41.
2024-04-07, 19:53
Medlem
Citat:
Hon var precis som vanligt. Inte det minsta släpig, Sverige är det värsta landet på hela planeten, korrupta, misshandel och psukiska turtuur. Hon skiter fooollsteendig vad andra tycker om henne, hon vet att hon gör rätt. Alla i rättegången ljög(utom hon) o.s.v.
Jag kände för henne innan, nu har jag gett upp! Hon är 100% olämplig för att ens ha umgänge med sina barn. Eller ja, hon bryr sig ju bara om sin lilla chokolat, de andra, vad det nu är fyra-fem barn verkar hon ha glömt.
2024-04-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
I en live så berättade hon att han bor hos henne och hennes man och att han gjort det sedan födseln.
Jag frågade en gång om andre sonen om han har fru och barn då svarade hon att han inte haft tid med det pga kampen för sin bror , sedan blev jag blockad när jag ställde följdfråga
2024-04-07, 20:28
Medlem
Citat:
Hon har haft live ikväll igen men då främst på bosniska , precis samma sak om sjukhus, läkare, kidnappning osv
2024-04-07, 21:29
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging

Jo det är vad jag hört henne berätta med till gypsy på bosniska. Men med tanke på hur anti soc hon är skulle man kunna tro att hon blivit av med ungen eller något. Hon har ju ett sånt drömscenario alla i sekten tjatar om att barnen ska va inom familjen.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har haft live ikväll igen men då främst på bosniska , precis samma sak om sjukhus, läkare, kidnappning osv

Du menar portugisiska? Eller pratar du om Becolini?
2024-04-07, 21:58
Medlem
Citat:
Jo det är vad jag hört henne berätta med till gypsy på bosniska. Men med tanke på hur anti soc hon är skulle man kunna tro att hon blivit av med ungen eller något. Hon har ju ett sånt drömscenario alla i sekten tjatar om att barnen ska va inom familjen.

Du menar portugisiska? Eller pratar du om Becolini?
Pratar om M*hija som påverkats noll av att hennes son visat sig frisk och kry
2024-04-07, 22:53
Medlem
Några bland annat C*llie har tydligen fått till sig att de inte är välkomna på den stora demon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in