2024-04-07, 17:59
Medlem
attogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jag har läst hela artikeln nu och det är mycket "gott" för Putin att se fram emot, om då han blir prezz. Sanktions lättnader, begränsa Nato`s expansion. Få se om han inte kickar ut Fin/Sve i nästa andetag.., Baltikum kommer nog ligga pyrt ann, för han är ju hals över huvud förälskad i Putin. No f-cking joke ! Trump är stendum !

Blir inte förvånad om dessa stolligheter har nått Eu tidigare, för det är ju en märkbar upprustning som sker, men det kommer att behövas mer !

Men snälla lilla rara du.

Om detta är goda Trump-nyheter, varför har detta inte kablats ut tidigare?
Citera
2024-04-07, 18:05
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attog
Nej. Inte alls.
Trump kommer inte ihåg vad han sagt tidigare, så han kommer köra vidare såsom Graham vill.

Jo, det kommer rapporter om begynnande demens hos Trump, vi får se vad det leder till, förhoppningsvis Putins förlust.
Citera
2024-04-07, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Ja Trump kommer offra Ukraina utan att blinka, det sägs ofta men i höst är det ett riktigt ödesval i USA.

Spelar ingen roll. Ukraina ger sig aldrig och Europa överger inte landet för då ger man rysspacket rätten att ta andra grannar också.
Citera
2024-04-07, 18:14
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Men snälla lilla rara du.

Om detta är goda Trump-nyheter, varför har detta inte kablats ut tidigare?

Tja, det börjar ju bli rubriker av det hela. Iallafall här i Norge.., men jag misstänker även annanstans. Så vi får väl se, kommer Trump att demtera detta..kristallklart. För detta är stort.

Misstänker att vi inte kommer höra ett "pip" om detta ifrån honom. Dra du dina slutsatser, jag drar mina..
Citera
2024-04-07, 18:17
Medlem
Africagonzos avatar
Citat:
2020, fyra år utan krig? Ni påstår ju att Biden tvingat fram kriget som drog igång tidigt 2022…

Menade givetvis 2016, ändrat nu.
Citera
2024-04-07, 18:19
Medlem
attogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tja, det börjar ju bli rubriker av det hela. Iallafall här i Norge.., men jag misstänker även annanstans. Så vi får väl se, kommer Trump att demtera detta..kristallklart. För detta är stort.

Misstänker att vi inte kommer höra ett "pip" om detta ifrån honom. Dra du dina slutsatser, jag drar mina..

Hur många i kongressen tror du tycker denna ide är en god idé?
Citera
2024-04-07, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Spelar ingen roll. Ukraina ger sig aldrig och Europa överger inte landet för då ger man rysspacket rätten att ta andra grannar också.
Jasså, gör Europa inte det? Redan nu misslyckas vi totalt med att ge Ukraina vad de behöver för att vinna kriget.

Vet inte om vårt bristande stöd beror på rädsla, inkompetens, snålhet eller ovilja, men situationen är ta mig fan helt sinnessjuk.

Sen så hade väl EU mer eller mindre förväntat sig att jänkarnas vapenstöd skulle vinna kriget åt oss, men nu ser vi ju hur det går med den saken. 🙄

Fifan. Västvärldens maskande kommer straffa sig hårt.
Citera
2024-04-07, 18:24
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Hur många i kongressen tror du tycker denna ide är en god idé?

Kan väl räknas på en hand..

Men han behöver dementera det.
Citera
2024-04-07, 18:24
Medlem
donald12s avatar
Ett typiskt ryzkt anfall. En bmp blir träffad o alla orcher som försöker lämna blir nermejade av finkalibrig eld.

Hur får man våg efter våg göra sådana här självmordsanfall?

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/s/19P5zEuMVC
Citera
2024-04-07, 18:26
Medlem
Overminds avatar
"Om USA:s kongress inte godkänner det militära stödpaketet till Ukraina kommer landet att förlora kriget mot Ryssland, säger Ukrainas president Volodymyr Zelenskyj.

– Det är viktigt att säga just det till kongressen, säger presidenten under ett möte med ett ukrainskt insamlingsorgan."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zERPRq/zelenskyj-ukraina-forlorar-utan-usa-s-stod

Det ser mörkt ut för Ukraina... Hur skall man besegra Ryssland när stödet sviktar?
Citera
2024-04-07, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverrygg
Det skulls inte förvåna mig ett dugg om han även vill ge Alaska till ryssen om puttefnask ber snällt.

Då har apan undertecknad sin egen dödsdom.
Citera
2024-04-07, 18:28
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Jo, det kommer rapporter om begynnande demens hos Trump, vi får se vad det leder till, förhoppningsvis Putins förlust.

Ja något har skett med honom. Verkar förvirrad rätt många gånger. Borde vara ålderskrav på presidenter kan man tycka. Biden är ju lika snurrig han också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in