Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
OCH... Jag reagerade igår när jag scrollade igenom kommentarerna på Chrippas senaste video ATT.... Den slog liksom inte. Den slog emot honom ist. Han gräver sin egen grav.. Eller? Är det Linnea som gräver? Var det hon som diktat ihop det han skulle säga?
Vi tar det igen. Verkligheten är inte representerad i ett kommentarsfält. Kikade efter nu och kommentarsfältet är fyllt av ungdomar, falska profiler och människor med funktionsnedsättningar.
Anjo och Joakim rensar mycket i sina kommentarer, det vet jag med all säkerhet, dessutom hänger dom ut sina meningsmotståndare. Joakim blir också ”självmordsbenägen” (hur självmordsbenägen man nu kan vara när man har hotat att ta livet av sig över 100 gånger, finns i socialens papper) och det är ”hatarnas” fel att han är självmordsbenägen för den kritik han får för ett problem han själv skapat. Förstår du min poäng?
Vi alla vet att det Chrippa säger stämmer. Det är ett mönster som Joakim har upprepat sedan ungdomens dagar. Det är bra att han tar det offentligt efter alla trakasserier galningen Jocke har hållit på med i skymundan. Det är bra för Chrippas varumärke att ta avstånd från Joakim!