2024-04-07, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag har redan fattat att alla ljuger. Och kommenterar om det tidigare.
Varför vill du bara prata om Chrippas lögner?
Varför vill du inte prata om Jockes lögner om Chrippa?
Jag har aldrig sagt att det som sker är Jockes fel...

Tråden handlar om Chrippa. Varför skulle man disskutera nån annan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag har egna barn som e lika gamla som Linnea. Jag snöar inte fast i något. Det är uppenbart att hon är ute efter fame.. Det skrev jag redan när dom blev ihop. Jag har min syn och åsikt om dessa 2 och den står jag fast vid. Julia har jag inte uppfattat som sådan NÄR dom var ihop. Hon var mer laid-back .. Nu verkar det slagit slint även hos henne.
Jag har sett lives där Linnea sitter och tjatar... FÖLJ FÖLJ FÖLJ FÖLJ.. KLICKA DÄR! .. Hon raggar även följare till sina vänner.
Detta är ett anonymt internetforum, posta om dina döttrar på instagram istället. Jag har ingen aning om hur hon var då, jag ber bara vad Chrippa har sagt om Julia.

Det är uppenbart att du har en väldigt snedvriden verklighetsuppfattning. I din värld kretsar uppenbarligen allt kring sociala medier. Sociala medier oftast är ett intresse för ungdomar, inte en besatthet. Sen verkar du sitta på ett totalt ogrundat hat mot Linnea. Det som är tydligt är att Linnea inte GÖR speciellt mycket för att generera följare. Hon lägger inte ut snygga bilder på sig själv, inte heller lättklätt, hon berättar inte snaskig info om sig själv eller hennes vänner, eller annat som skulle ge klick. Hon bråkade med sin kille, andra skapade en mediestorm som hon hamnade mitt i. Placerade hon sig där? Nej, det gjorde Anjo. Och som dubbelmoralens mamma som han är så lyder ju retoriken att det var LINNEA som satte Chrippa i häktet och det var LINNEAS fel att drevet uppkom. Men, det är CHRIPPAS fel att han hamnade i i förvar när Jocke anmälde 8 grova brott.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-07 kl. 15:08.
Citera
Medlem
Citat:
OCH... Jag reagerade igår när jag scrollade igenom kommentarerna på Chrippas senaste video ATT.... Den slog liksom inte. Den slog emot honom ist. Han gräver sin egen grav.. Eller? Är det Linnea som gräver? Var det hon som diktat ihop det han skulle säga?

Tror du på riktigt att det spelar någon roll vad Chrippa skulle säga vid det här laget? Han gick tom med på att erkänna att han slagit sin brud men det gick ändå inte hem hos Lundells följarbas. Tycker du själv att det är rimligt att sitta och kräva en sanning av Chrippa och att den sanningen bara får vara det man själv tror och tycker? Är det inte mer rimligt i så fall att bara skita i han vad han än säger? Skulle Chrippa gå ut med att han inte alls slagit Linnea och att han blivit manipulerad till en psykos av henne under 6 månaders tid, då kan jag lova dig att Chrippa helt plötsligt skulle vara trovärdig hos merparten av dessa får.
Citera
2024-04-07, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tråden handlar om Chrippa. Varför skulle man disskutera nån annan?

Så man diskuterar aldrig familjemedlemmar till den tråden det handlar om annars här på flashback? Den här tråden har till 50% handlat om Linnea de senaste fyra månaderna så varför skulle det plötsligt vara ett sådant stort problem?
Citera
2024-04-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du tror inte att Chrippa skulle våga avslöja vad som verkligen pågår?
Med tanke på hur hans egen bror, hans ex, fd vänner har gjort allt i sin makt för att fullständigt krossa honom, så sitter han där, med ett lite mindre leende, men titta på hans ögon, han har inget mer att förlora.
Han vet vilka som finns där när det blåser, dom har han kvar.
I nöden prövas vännen, sägs det.
Ett vidrigt agerande från människor han litat på.
Nu vet han.
Han kommer inte backa, han har allt att vinna nu, han har nått rock bottom och rest sig upp igen.
Lillen ska få tillbaks sin pappa, men det måste gå rätt till, enligt riktiga lagar och regler
❤️‍🔥👊🩵🩷

Du vet väl om att han och Jocke kommer bli BFFs snart igen ändå?
Citera
2024-04-07, 15:18
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Detta är ett anonymt internetforum, posta om dina döttrar på instagram istället. Jag har ingen aning om hur hon var då, jag ber bara vad Chrippa har sagt om Julia.

Det är uppenbart att du har en väldigt snedvriden verklighetsuppfattning. I din värld kretsar uppenbarligen allt kring sociala medier. Sociala medier oftast är ett intresse för ungdomar, inte en besatthet. Sen verkar du sitta på ett totalt ogrundat hat mot Linnea. Det som är tydligt är att Linnea inte GÖR speciellt mycket för att generera följare. Hon lägger inte ut snygga bilder på sig själv, inte heller lättklätt, hon berättar inte snaskig info om sig själv eller hennes vänner, eller annat som skulle ge klick. Hon bråkade med sin kille, andra skapade en mediestorm som hon hamnade mitt i. Placerade hon sig där? Nej, det gjorde Anjo. Och som dubbelmoralens mamma som han är så lyder ju retoriken att det var LINNEA som satte Chrippa i häktet och det var LINNEAS fel att drevet uppkom. Men, det är CHRIPPAS fel att han hamnade i i förvar när Jocke anmälde 8 grova brott.

Min värld? Du vet ingenting om min värld. E jag besatt? Du verkar snarare vara det som försvarar dessa idioter. Hatar jag Linnea? Seriöst.. Du måste förväxlat mig med någon. Hatar ingen men jag gillar inte det jag sett av henne. Inte lättklätt? Nä inte än men dom har ju skapat ett konto på OF.
Och JA! Jag anser att Linnea satte Chrippa i häktet. Det har du rätt i.
Ist för att ringa en vän som hon uppenbarligen inte kunde lita på så borde hon och Chrippa rett upp sina privata bråk - PRIVAT. Spring inte till Polisen om du inte kan stå för din anmälan,
Citera
2024-04-07, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Frågan var inte öht ställd till dig. Eller hur?

Spelar ingen roll vem den var ställd till, nu har ni i hur många inlägg som helst suttit och gnällt om att man diskuterar Chrippas familjemedlemmar när de är i bråk med Chrippa samtidigt som ni inte hade några problem att prata Linnea här när de inte ens var tillsammans. Det är moderatorer som bestämmer vad som får skrivas här och inte, gnäll hos dom om ni tycker att det är så jobbigt istället för här.
Citera
2024-04-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag följer Linneas lives, och har gjort det en tid, men aldrig hört henne tjata på att någon skall följa, är du säker på ett det är rätt Linnea du följer? Chrippa har frågat henne om kan tänka sig bli youtuber och hon sa direkt NEJ. Jag uppfattar henne som genuin och har ingen anledning till att tro något annat. Däremot finns det en hel del här i tråden som vill få henne att se ut som något hon absolut inte är. Likadant med Julia, folk vill få henne att se ut som något hon absolut inte är.
Känner folk som känner henne, och det är inte vackra saker som finns berättat om henne. Hon kanske skall akta sig för vad hon berättar, och till vem

Ändå skapade Skabbelina ett konto på Twitch häromdagen, med bild och allt... Ingen aktivet ännu, dock - TT är nog roligare för henne.

Det skulle bli kul om hon faktiskt började på Twitch: misstänker att hon skulle kunna bygga ett starkt community, till skillnad från Skabbe som är bottenlöst usel på den biten
Citera
2024-04-07, 15:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ändå skapade Skabbelina ett konto på Twitch häromdagen, med bild och allt... Ingen aktivet ännu, dock - TT är nog roligare för henne.

Det skulle bli kul om hon faktiskt började på Twitch: misstänker att hon skulle kunna bygga ett starkt community, till skillnad från Skabbe som är bottenlöst usel på den biten

Där kan jag faktiskt hålla med dig. Hon skulle kunna bli riktigt stor i sociala media. Frågan kvarstår om hon verkligen vill. Jag pushar för det. Hittills har hon sagt nej, men ingen är sämre än hen kan ändra på sig, eller hur
Citera
2024-04-07, 15:48
Medlem
Citat:
OCH... Jag reagerade igår när jag scrollade igenom kommentarerna på Chrippas senaste video ATT.... Den slog liksom inte. Den slog emot honom ist. Han gräver sin egen grav.. Eller? Är det Linnea som gräver? Var det hon som diktat ihop det han skulle säga?

Vi tar det igen. Verkligheten är inte representerad i ett kommentarsfält. Kikade efter nu och kommentarsfältet är fyllt av ungdomar, falska profiler och människor med funktionsnedsättningar.

Anjo och Joakim rensar mycket i sina kommentarer, det vet jag med all säkerhet, dessutom hänger dom ut sina meningsmotståndare. Joakim blir också ”självmordsbenägen” (hur självmordsbenägen man nu kan vara när man har hotat att ta livet av sig över 100 gånger, finns i socialens papper) och det är ”hatarnas” fel att han är självmordsbenägen för den kritik han får för ett problem han själv skapat. Förstår du min poäng?

Vi alla vet att det Chrippa säger stämmer. Det är ett mönster som Joakim har upprepat sedan ungdomens dagar. Det är bra att han tar det offentligt efter alla trakasserier galningen Jocke har hållit på med i skymundan. Det är bra för Chrippas varumärke att ta avstånd från Joakim!
Citera
2024-04-07, 15:55
Medlem
Vart det inget åtat mot chrippa ang misshandeln?
Citera
2024-04-07, 15:59
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vi tar det igen. Verkligheten är inte representerad i ett kommentarsfält. Kikade efter nu och kommentarsfältet är fyllt av ungdomar, falska profiler och människor med funktionsnedsättningar.

Anjo och Joakim rensar mycket i sina kommentarer, det vet jag med all säkerhet, dessutom hänger dom ut sina meningsmotståndare. Joakim blir också ”självmordsbenägen” (hur självmordsbenägen man nu kan vara när man har hotat att ta livet av sig över 100 gånger, finns i socialens papper) och det är ”hatarnas” fel att han är självmordsbenägen för den kritik han får för ett problem han själv skapat. Förstår du min poäng?

Vi alla vet att det Chrippa säger stämmer. Det är ett mönster som Joakim har upprepat sedan ungdomens dagar. Det är bra att han tar det offentligt efter alla trakasserier galningen Jocke har hållit på med i skymundan. Det är bra för Chrippas varumärke att ta avstånd från Joakim!

Jag vet.. Och jag vet också att dom själva rensar bland dessa. Det är det som är så bra med Flashback här kan dom inte rensa.
Jag förstår.. Vi har väl lite delade åsikter. Jag tror inte på Chrippa. Tror inte på Jocke heller.. Tror inte på någon av dessa. Men jag ska och vill inte bråka om det.
Vi får se med tiden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in