2024-04-07, 13:05
Medlem
Dopys avatar
jag gillar denna sammanfattning av dagen då Anjo ville bevisa att han var en man genom att åka hem till Chrippa och Linnea, deras video är så lång, men denna video sammanfattar allting jätte bra

https://www.youtube.com/shorts/jA9-V2SXwlw
Citera
2024-04-07, 13:08
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det skulle nog alla tjejer (och killar) göra om dom hade över 3.5k som kollade deras lives, dumma vore dom väl annars. Är det något fel i det? Linnea skulle kunna göra en karriär som influencer utan problem, men vill hon det? Ligger svaret i hur ofta hon gör lives?

Utan Chrippa hade hon aldrig kommit upp till 3.5k
Om det är fel? Nej .. Inte om man vill göra karriär som influencer
Citera
2024-04-07, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryD
VAD ÄR DET NI INTE FATTAR ATT ALLA LJUGER I DENNA JÄVLA SOPPA SOM ÄR SÅ JÄVLA PINSAM FÖR SAMTLIGA INBLANDANDE. DET ÄR INTE BARA JOCKES FEL DET SOM HÄNDER MED KRÄFTAN. HAN ÄR VÄL FÖR FAN VUXEN/MYNDIG OCH BESTÄMMER SJÄLV ATT HAN SKA SMITA FRÅN SAKER OCH TING. ”jag är 34år och gör vad fan jag vill…” LÅTER BEKANT DÅ FÅR HAN VÄL STÅ FÖR DET HAN GÖR???
OCH NEJ JAG INGET JÄKLA FAN AV NÅGON AV DEM!!!

Snälla citera mig där jag någonsin skrivit att allting bara är Joakim Lundells fel? Det räcker inte att man skrivit typ 400 inlägg där man från börjat varit en av få som sett igenom det arsle som Chrippa faktiskt är? Du kan gå igenom mina inlägg från början så kan du med egna ögon se att jag var en av få som varit övertygad från början om att Chrippa är det svin som Linnea delvis målade upp. Under den tiden satt Jocke och Anjo och försvarade Chrippa för han var så snäll och inte alls en våldsam person på något sätt. Den saken låter som vi vet väldigt annorlunda nu.

Ta in det här bara en gång för alla. Det enda jag försökt få in i människors huvud är att OM Chrippa står på kontraktet så får inte en hyresvärd bara byta lås ifrån ingenstans, det är en process som ska tas med myndigheter enligt lag.

Att ALLA ljuger och är mytomaner i denna soppa är precis vad det här handlar om.
Citera
2024-04-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du tror inte att Chrippa skulle våga avslöja vad som verkligen pågår?
Med tanke på hur hans egen bror, hans ex, fd vänner har gjort allt i sin makt för att fullständigt krossa honom, så sitter han där, med ett lite mindre leende, men titta på hans ögon, han har inget mer att förlora.
Han vet vilka som finns där när det blåser, dom har han kvar.
I nöden prövas vännen, sägs det.
Ett vidrigt agerande från människor han litat på.
Nu vet han.
Han kommer inte backa, han har allt att vinna nu, han har nått rock bottom och rest sig upp igen.
Lillen ska få tillbaks sin pappa, men det måste gå rätt till, enligt riktiga lagar och regler
❤️‍🔥👊🩵🩷

Va?! Vad snackar du om? Jag har inte sagt att han inte vågar det, jag skrev att det är det enda han har. Han har med största sannolikhet skit som de övriga inte vill ska komma ut och han vågar säkert komma ut med det. Men det är ju det enda han har, sånt som kommer sänka och dra med andra i fallet för uppenbarligen har han ju inget som kan rädda honom själv. Han går ju bara nu till attack mot andra för att skada även dem (vilket bara till viss del sätter honom än mer i en osmickrande sits) istället för att lägga den energin på att kämpa för sig själv och försöka "frikänna" sig från det som spridits nu om det nu inte stämmer och framförallt kämpa för Chloe. Att han sitter och skriver gråttexter om hur mycket han älskar och vill vara med henne men att andra förstört detta funkar inte, det syns utåt mot följarna men gör inte en dugg förändring i handlingen.
Citera
2024-04-07, 13:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Tråden är om…
Så varför pratar du om Jocke, Anjo och Linnea i denna tråd?
Citat:
Tycker dina inlägg senaste månaderna tyder på att det kräftan och bruttan säger är sanningen för dig (och vissa andra).

Ni har verkligen svårt att se en gråton över alla inblandades historier. Det är svart eller vitt. Precis som i den verkliga världen eller?

Visst, myntet har två sidor men det som gör att kräftans sida är otroligt mindre trovärdiga är ju att de kan aldrig visa något som bekräftar deras historier. Anjo och Jocke kan visa upp saker av det dem påstår.
Senast redigerad av Dopy 2024-04-07 kl. 13:26.
Citera
2024-04-07, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Va?! Vad snackar du om? Jag har inte sagt att han inte vågar det, jag skrev att det är det enda han har. Han har med största sannolikhet skit som de övriga inte vill ska komma ut och han vågar säkert komma ut med det. Men det är ju det enda han har, sånt som kommer sänka och dra med andra i fallet för uppenbarligen har han ju inget som kan rädda honom själv. Han går ju bara nu till attack mot andra för att skada även dem (vilket bara till viss del sätter honom än mer i en osmickrande sits) istället för att lägga den energin på att kämpa för sig själv och försöka "frikänna" sig från det som spridits nu om det nu inte stämmer och framförallt kämpa för Chloe. Att han sitter och skriver gråttexter om hur mycket han älskar och vill vara med henne men att andra förstört detta funkar inte, det syns utåt mot följarna men gör inte en dugg förändring i handlingen.
Det är ingen som vet vad Chrippa gör eller inte gör 24/7.
Allt måste inte pumpas ut på youtube i syfte att få lajks och följare, nå upp till utmärkelsenivåer, vinna en pokal eller en tavla, livet handlar om så mycket mer.
Citera
2024-04-07, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Utan Chrippa hade hon aldrig kommit upp till 3.5k
Om det är fel? Nej .. Inte om man vill göra karriär som influencer

Har du totalt snöat in på antal följare, att man ”har” något om man har många följare och inte ”är” någon om man inte har det? Du jämför alltså antal likes och typen av kommentarer på videos.

Du vet väl rätt så väl, IOM att du är så insatt, att ungdomar 7-17 är personerna som interagerar överlägset mest på sina sociala medier. Och du vet också i vilken åldersgrupp följarna är. Du vet också att både Jocke och Anjo är snabba med att hänga ut meningsmotståndare, även barn. Så dom som inte håller med er två, vågar inte kommentera.

Läs här inne så får du en rättvis bild av hur människor faktiskt reagerar på det som läggs ut. FÖRSTÅR du ens att människor med god självkänsla oftast inte ens kan tänka tanken att försöka bli kända. Förstår du att människor VILL något annat än att synas? Ha ett liv eller ett yrke där man kan göra nytta, sprida glädje, ta hand om människor, sprida kunskap, forska på något viktigt, samla på sig kunskap och sprida den kunskapen, blir bra på saker, underhålla, roa, uppfostra väluppfostrade, välfungerande och sunda barn med bra värderingar och så vidare.

Vi vuxna kollar på en bild eller video och går vidare om vi inte har något viktigt att tillägga. Vi varken ger eller vill ha en massa ”du e best” eller ”jag hatar ditt hatobjekt”-kommentarer och vi scrollar heller inte igenom instagram eller TikTok och gillar varje inlägg. Personligen HATAR jag att bli igenkänd på stan, när jag är ledig vill jag också kunna vara anonym.

Så när argumentet att hon är psyk, har hackat hans tele, tömt hans konton, är psykiskt sjuk och elak som spelar in samtal, att hon är barnmisshandlare, att hon har borderline och att hon varit en sektmedlem som utövar svart magi på chrippa inte håller så börjar du prata om.. att hon är ute efter följare? Starkt come back!
Senast redigerad av Pallal 2024-04-07 kl. 14:30.
Citera
2024-04-07, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vet inte vad Chrippa tror detta ska hjälpa? Var detta han och Linneas överraskning som de pratade om för att få deras stackars följare att ”hänga kvar” och vänta men som aldrig kom?

Glöm inte hur Chrippa satt och sa att Linnea sagt att han hade 3 flickvänner och att hon menade att han hellre sov med sin dotter och han sa att hon typ menade nåt vidrigt med det.. ja så sjuka saker sa han att hon sa till honom! Att det var han som startade att hon misshandlade både dottern och han själv. Att han sagt att Linnea kallat dottern missbildad pga örat, en sak som Chrippa själv säger han haft som barn enligt Anahit (men ändå ska Linnea fått honom att tvivla på att det ens är hans dotter, suttit med sina arbetskollegor och försökt forska i det) ska vi glömma alla dessa detaljer! Tyvärr kommer nog folk förknippa Linnea med detta och jag har svårt att se hur hon ska kunna skapa sig en ordentligt influenserkarriär (som verkar vara hennes önskan) och efter att Chrippa startat dessa rykten..

Chrippa är den som uppgett alla tunga saker om Linnea. Det är på grund av han själv som Soc inte ville att L ska vara runt hans dotter.

Det är sjukt hur han tror att snacka ner sin bror ska få oss (som har mer än en hjärncell) att tro att det förmildrar hur han valt att sticka iväg, inte bara en gång utan flera istället för att kämpa för barnet -med samma brud som han säger ska ha gjort/sagt dessa sjuka saker.

Om Linnea inte överhuvudtaget gjort något av det han säger (det logiska i mitt huvud tror inte hon sagt/gjort så sjuka saker, vill inte tror det iallafall) så vet jag inte varför hon är med en man som svärtar ner henne så. Detta är bara mina funderingar och baserat på info Chrippa själv sagt i klippet på youtube hos Anjo, säger inte att baserat på verkligheten men baserad på den info Chrippa gett oss. Inte Jocke, inte Anjo.
Bla bla bla
Rant rant rant

Titta på videon och lyssna, räkna dina kromosomer och offerkoftor återkom gärna sen! <3

1. Allt chrippa säger är ju lögn sedan han blev tillsammans med Linnea igen eller va? Varför använder du hans ord som källa?

2. Nej. Joakim såg till att massanmäla Chrippa OCH trakassera och stalka honom i sitt egna hem under flera veckors tid så, Chrippa fick inte träffa Chloe, och när man har en manisk bror så är det enda sunda att ta ett steg tillbaka tills dess att personen har tagit sig ur sin maniska fas.

3. Vi har avhandlat Anahit, betald lögnerska. Hon har en blogg från hennes ”apatiska” tid gubben. Så erat enda bevis är just Anahit. Inte en enda annan människa har sett något. Snyggt!

Och du har helt fel. Linneas rykte är redan bra igen. Det är inte så att hon har skämt ut sig. Det har dom vuxna männen däremot gjort. Och du, jag har sett att du har försökt sprida rykten om Linnea här ett bra tag. Lägg ned.

4. Chrippa snackar inte ned sin bror. Han är saklig. Joakim har kommer att dömas för sina falska anmälningar. Chrippa Saknar faktiskt den där sarkastiska tonen som dryper av hat som både Anjo och Jocke har.

Inget du säger makes sence, hur mkt du än försöker manipulera oss så har vi sätt samma videoOOoo och vi är inte amöbor.

Läste en mening, en lögn. Soc har INTE SAGT ETT ORD om att Linnea inte får träffa Chloe. Det är Joakim Sahindal som kommit på att han ska säga så. Men han vet också att han inte kan posta bilder på ett det ickebefintliga beslutet för då åker han dit på det.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-07 kl. 15:28.
Citera
2024-04-07, 14:40
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Har du totalt snöat in på antal följare, att man ”har” något om man har många följare och inte ”är” någon om man inte har det? Du jämför alltså antal likes och typen av kommentarer på videos.

Du vet väl rätt så väl, IOM att du är så insatt, att ungdomar 7-17 är personerna som interagerar överlägset mest på sina sociala medier. Och du vet också i vilken åldersgrupp följarna är. Du vet också att både Jocke och Anjo är snabba med att hänga ut meningsmotståndare, även barn. Så dom som inte håller med er två, vågar inte kommentera.

Läs här inne så får du en rättvis bild av hur människor faktiskt reagerar på det som läggs ut. FÖRSTÅR du ens att människor med god självkänsla oftast inte ens kan tänka tanken att försöka bli kända. Förstår du att människor VILL något annat än att synas? Ha ett liv eller ett yrke där man kan göra nytta, sprida glädje, ta hand om människor, sprida kunskap, forska på något viktigt, samla på sig kunskap och sprida den kunskapen, blir bra på saker, underhålla, roa, uppfostra väluppfostrade, välfungerande och sunda barn med bra värderingar och så vidare.

Vi vuxna kollar på en bild eller video och går vidare om vi inte har något viktigt att tillägga. Vi varken ger eller vill ha en massa ”du e best” eller ”jag hatar ditt hatobjekt”-kommentarer och vi scrollar heller inte igenom instagram eller TikTok och gillar varje inlägg. Personligen HATAR jag att bli igenkänd på stan, när jag är ledig vill jag också kunna vara anonym.

Så när argumentet att hon är psyk, har hackat hans tele, tömt hans konton, är psykiskt sjuk och elak som spelar in samtal, att hon är barnmisshandlare, att hon har borderline och att hon varit en sektmedlem som utövar svart magi på chrippa inte håller så börjar du prata om.. att hon är ute efter följare? Starkt come back!

Jag har egna barn som e lika gamla som Linnea. Jag snöar inte fast i något. Det är uppenbart att hon är ute efter fame.. Det skrev jag redan när dom blev ihop. Jag har min syn och åsikt om dessa 2 och den står jag fast vid. Julia har jag inte uppfattat som sådan NÄR dom var ihop. Hon var mer laid-back .. Nu verkar det slagit slint även hos henne.
Jag har sett lives där Linnea sitter och tjatar... FÖLJ FÖLJ FÖLJ FÖLJ.. KLICKA DÄR! .. Hon raggar även följare till sina vänner.
Citera
2024-04-07, 14:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

OCH... Jag reagerade igår när jag scrollade igenom kommentarerna på Chrippas senaste video ATT.... Den slog liksom inte. Den slog emot honom ist. Han gräver sin egen grav.. Eller? Är det Linnea som gräver? Var det hon som diktat ihop det han skulle säga?
Citera
2024-04-07, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag har egna barn som e lika gamla som Linnea. Jag snöar inte fast i något. Det är uppenbart att hon är ute efter fame.. Det skrev jag redan när dom blev ihop. Jag har min syn och åsikt om dessa 2 och den står jag fast vid. Julia har jag inte uppfattat som sådan NÄR dom var ihop. Hon var mer laid-back .. Nu verkar det slagit slint även hos henne.
Jag har sett lives där Linnea sitter och tjatar... FÖLJ FÖLJ FÖLJ FÖLJ.. KLICKA DÄR! .. Hon raggar även följare till sina vänner.
Jag följer Linneas lives, och har gjort det en tid, men aldrig hört henne tjata på att någon skall följa, är du säker på ett det är rätt Linnea du följer? Chrippa har frågat henne om kan tänka sig bli youtuber och hon sa direkt NEJ. Jag uppfattar henne som genuin och har ingen anledning till att tro något annat. Däremot finns det en hel del här i tråden som vill få henne att se ut som något hon absolut inte är. Likadant med Julia, folk vill få henne att se ut som något hon absolut inte är.
Känner folk som känner henne, och det är inte vackra saker som finns berättat om henne. Hon kanske skall akta sig för vad hon berättar, och till vem
Citera
2024-04-07, 15:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag följer Linneas lives, och har gjort det en tid, men aldrig hört henne tjata på att någon skall följa, är du säker på ett det är rätt Linnea du följer? Chrippa har frågat henne om kan tänka sig bli youtuber och hon sa direkt NEJ. Jag uppfattar henne som genuin och har ingen anledning till att tro något annat. Däremot finns det en hel del här i tråden som vill få henne att se ut som något hon absolut inte är. Likadant med Julia, folk vill få henne att se ut som något hon absolut inte är.
Känner folk som känner henne, och det är inte vackra saker som finns berättat om henne. Hon kanske skall akta sig för vad hon berättar, och till vem

Jag är säker jättesäker. Naja,, det visar sig med tiden. Idag behöver man väl inte sitta på youtube för att kalla sig influencer? Jag känner inte någon av dessa. Uppfattar du Linnea som genuin! Ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in