Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Utan Chrippa hade hon aldrig kommit upp till 3.5k
Om det är fel? Nej .. Inte om man vill göra karriär som influencer
Har du totalt snöat in på antal följare, att man ”har” något om man har många följare och inte ”är” någon om man inte har det? Du jämför alltså antal likes och typen av kommentarer på videos.
Du vet väl rätt så väl, IOM att du är så insatt, att ungdomar 7-17 är personerna som interagerar överlägset mest på sina sociala medier. Och du vet också i vilken åldersgrupp följarna är. Du vet också att både Jocke och Anjo är snabba med att hänga ut meningsmotståndare, även barn. Så dom som inte håller med er två, vågar inte kommentera.
Läs här inne så får du en rättvis bild av hur människor faktiskt reagerar på det som läggs ut. FÖRSTÅR du ens att människor med god självkänsla oftast inte ens kan tänka tanken att försöka bli kända. Förstår du att människor VILL något annat än att synas? Ha ett liv eller ett yrke där man kan göra nytta, sprida glädje, ta hand om människor, sprida kunskap, forska på något viktigt, samla på sig kunskap och sprida den kunskapen, blir bra på saker, underhålla, roa, uppfostra väluppfostrade, välfungerande och sunda barn med bra värderingar och så vidare.
Vi vuxna kollar på en bild eller video och går vidare om vi inte har något viktigt att tillägga. Vi varken ger eller vill ha en massa ”du e best” eller ”jag hatar ditt hatobjekt”-kommentarer och vi scrollar heller inte igenom instagram eller TikTok och gillar varje inlägg. Personligen HATAR jag att bli igenkänd på stan, när jag är ledig vill jag också kunna vara anonym.
Så när argumentet att hon är psyk, har hackat hans tele, tömt hans konton, är psykiskt sjuk och elak som spelar in samtal, att hon är barnmisshandlare, att hon har borderline och att hon varit en sektmedlem som utövar svart magi på chrippa inte håller så börjar du prata om.. att hon är ute efter följare? Starkt come back!