Citat:
Gemensamma intressen?Mobba och anklaga andra för att vara pedofiler och psykopater.
Någonting som fått mig att fundera är just det återkommande pratet om att andra skulle vara pedofiler eller ser ut som pedofiler?
Anjos barn har aldrig sovit i föräldrarnas säng...varför?
Varför känner man ens att det måste nämnas?
Lisen var så imponerad, enligt Anjo över att Chrippa bytte blöja på Chloé och fixade med hennes kläder...
Anjo som häcklade Olof K om vad han gjorde eller överlät på Svetlana, gällande Steffi, det var tydligen peddovarning?
Anjo och Jocke samt Rask är väldigt snabba med att anklaga folk eller grotta ner sig i pedofili.
Varför?
Själv tycker jag alla barn ska hållas borta från offentligheten, vill dom synas så får det ske när dom är mogna nog att svara för sig själva, små barn ska hållas borta.
Lundells har haft problem med tex. Valleboi, vilket inte stoppade familjen från att fortsätta utsätta sitt egna barn från alla farliga människor som finns därute.
Jocke missar aldrig ett tillfälle att kalla sina följare för äckliga råttor, när dom vill få en skymt av honom eller familjen, att bli ropad på i en folksamling, det ser Jocke som ett hot och skyller på att alla är äckliga som skrämmer hans barn och inte låter honom vara ifred.
Anjo var jättemallig över senaste spökbåtkryssningen, när någon kom fram och ville ta en bild med honom, fast sen gick dom och tog bild med Joakim Lundell istället....vem nämner ens någonting sånt?🤣🤣
Det är väldigt märkligt hur lättvindligt föräldrarna Lundell låter vuxna människor involveras med hantverkare och annat löst folk.
Men jag är väl paranoid, med tanke på vilket samhälle som existerar utanför youtube
Vad fan är det för nivå? hur kan man ha samvete att göra så ens?