2024-04-05, 14:25
Medlem
knark-kungens avatar
Fredagsmuck! Blir det habbar och cider ikväll? Ey ring Don V, killen är fresh out!
Citera
2024-04-05, 15:45
Medlem
Ända jag hade kunnat få för mig att kolla på involverande Alex Ceesay hade varit mensas officiella IQ test.
Citera
2024-04-05, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Enda uttalandet AC har kommit med är ”må gud var med honom” så man blir nyfiken.

Samtidigt orolig eftersom lillen höll på med något projekt för att få unga att inte gå en kriminell bana, kan det ha varit en ”front”?

Hahahaha roligaste jag hört.
Vart har du sett det?
Hela den där familjen är helt tappade och kommer alltid fortsätta i samma gamla bana
Citera
2024-04-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghettokardashian
Hahahaha roligaste jag hört.
Vart har du sett det?
Hela den där familjen är helt tappade och kommer alltid fortsätta i samma gamla bana

Ena brorsan är ju ändå reko? Jacob verkar knappt ha kontakt med varken AC eller Lillen när dem pundar. Han jobbar väl också ett vanligt jobb
Citera
2024-04-06, 15:26
Medlem
Alex muckade igår, Alva har börjat med snapchat premium samma som onlyfans la hon upp på sin insta alvzhalvz
Citera
2024-04-06, 17:46
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malinholmiiiiis
Alex muckade igår, Alva har börjat med snapchat premium samma som onlyfans la hon upp på sin insta alvzhalvz

Det finns en tråd om Alva, det är slut mellan dem sedan länge...
Citera
2024-04-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana
Det finns en tråd om Alva, det är slut mellan dem sedan länge...

Ja men jag la till henne där och det finns en video på henne och Alex på hennes snapchat premium
Citera
2024-04-07, 04:13
Medlem
Hejsan svejsan!

Vafan lägg upp en länk då! 😈

”Pics or it didnt happen” 😚😋😊😉

Mvh, 23CM Granit…
Citera
2024-04-07, 10:58
Medlem
Såg att Alex skrev något om att Alva inte hade tillåtelse att lägga ut en video på han och han skrev även som om att det skulle handla om en video när dom har sex men jag vet inte. Är det sant så är Alva helt störd ju, revenge porr 😂
Citera
2024-04-07, 14:22
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Såg att Alex skrev något om att Alva inte hade tillåtelse att lägga ut en video på han och han skrev även som om att det skulle handla om en video när dom har sex men jag vet inte. Är det sant så är Alva helt störd ju, revenge porr 😂

Det är riktigt sjukt av henne. Dessutom olagligt. Hoppas Alex polisanmäler henne. Det faller under grovt förtal att dela intima videos utan den andras medgivande.
Citera
2024-04-07, 14:41
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det är riktigt sjukt av henne. Dessutom olagligt. Hoppas Alex polisanmäler henne. Det faller under grovt förtal att dela intima videos utan den andras medgivande.

Är det sant så måste hon ju tappat det helt. Olagligt. Långt förbi den moraliska gränsen. Otroligt desperat. SoMe fula baksida.
Hoppas det bara är ett rykte för det låter helt spårat
Citera
2024-04-07, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Helt riktigt!

Men vart har ni sett det står fullbordat? Har jag missat något nånstans?
Update tack. 😘
Han försökte kidnappa sitt barns mamma framför barnet och förskolepersonal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in