2024-04-06, 22:11
Medlem
Musikopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Från gruppen The Sounds som du bara måste veta vilka de är. Aldrig hört Living in Amerika?
Jodå! Tjejen jag frågade om var inte alls Maja. Såg bara sista halvtimmen. Hon hette Astrid S och är från Norge.
Citera
2024-04-06, 22:14
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ärligt talat så är det ynkligt av ABBA att inte ställa upp ikväll. Verkligen genant. Man kan uppskatta deras musik men ändå förakta dem som människor. Ynkliga!!

Ja, man undrar ju varför endast Benny Andersson har varit synlig genom åren? Den som aldrig har synts de senaste 35 åren är ju Agneta Fälthskog.
Citera
2024-04-06, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Teabag
Kan bara instämma!

Varför inte bara visa upp sig åtminstone? Eller bara säga tack? Har alltid älskat ABBA men nu sjönk de som en sten i mina ögon. Vilka otacksamma jävlar!
Men dom gör ju aldrig det. Hade inte väntat mig att dom skulle dyka upp, tror inte heller dom visar sig på Eurovision för Benny har sagt att han inte vill det. Dom tackade i text form iaf
Citera
2024-04-06, 22:15
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Ja, man undrar ju varför endast Benny Andersson har varit synlig genom åren? Den som aldrig har synts de senaste 35 åren är ju Agneta Fälthskog.

Inte så jävla konstigt med det psykfallet hon haft efter sig.
Citera
2024-04-06, 22:16
Medlem
Citat:
Du menar den stalker som hon blev ihop med?
Citera
2024-04-06, 22:17
Medlem
Mr.Teabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PukeLerry
Men dom gör ju aldrig det. Hade inte väntat mig att dom skulle dyka upp, tror inte heller dom visar sig på Eurovision för Benny har sagt att han inte vill det. Dom tackade i text form iaf

Ok, det missade jag. Hur löd deras tack i textform?

Kan du eller någon annan citera?
Citera
2024-04-06, 22:18
Medlem
Citat:
Jepp. Jag kan absolut förstå att hon har fått nog av media också med tanke på hur hon blev behandlad.
Citera
2024-04-06, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Teabag
Ok, det missade jag. Hur löd deras tack i textform?

Kan du eller någon annan citera?

Skulle infoga en bild om jag visste hur man gör. Men det är direkt i introt här https://www.svtplay.se/video/8vvVE23/en-fest-for-abba?id=8vvVE23
Citera
2024-04-06, 22:20
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Du menar den stalker som hon blev ihop med?

Stalker ja, som hon inte blev ihop med men som hon träffade eftersom han flyttade in på tomten strax intill
Citera
2024-04-06, 22:26
Medlem
Addhocs avatar
Vilken munter och medryckande bit Annefrid sjöng hos Hyland
Citera
2024-04-06, 22:28
Medlem
Nej, det här var en B om inte C produktion. Var var alla stora artister typ Lena Ph, Tommy Körberg, Helene Sjöholm, Björn Skifs etc. Skulle inte ha skadat med en överraskande utländsk artist heller.
Och reportagen förstörde ju hela rytmen, det kan alla insamlingsprogram få hålla på med.
Citera
2024-04-06, 22:30
Medlem
Addhocs avatar
Vem är han i flygoverallen som sjunger nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in