Ja måste säga att jag tycker de flesta tolkningarba är rätt bra.
Speciellt hon den blonda som gjorde andra låten och han som gjorde den nya låten "Have faith in me".
Ja är det något tillfälle de borde närvara så är det nu..50 år.
Otroligt hur stora ABBA var och fortfarande är.
Oavsett om man gillar deras musik eller inte, men de flesta gillar nog någon låt. 😀
I stort sett varenda låt de gav ut blev hits. Inte dåligt.
Jag såg Ivarssons framträdande, och håller med. Det var förbluffande dåligt - oengagerat och falsksång emellanåt. Hon kan säkert bättre (jag känner inte till henne sedan tidigare), men detta var ingen höjdare även om låten är medryckande och bra. Damerna längst fram i publiken såg i alla fall väldigt glada ut ...
Ja publiken är engagerad.
Det märks att det flygit in folk från världen haha.
Lite partystämning nu 🤣
Ja måste säga att jag tycker de flesta tolkningarba är rätt bra.
Speciellt hon den blonda som gjorde andra låten och han som gjorde den nya låten "Have faith in me".
Ja är det något tillfälle de borde närvara så är det nu..50 år.
Otroligt hur stora ABBA var och fortfarande är.
Oavsett om man gillar deras musik eller inte, men de flesta gillar nog någon låt. 😀
I stort sett varenda låt de gav ut blev hits. Inte dåligt.
Det är Waterloo som fyller 50år.
Själva ABBA fyllde 50år för två år sen.
Det är uselt rätt igenom än så länge. Det går från uselt till katastrof. Fin inramning men artisterna är rakt av en skam. Hur i hela friden tänkte SVT? Är det övervintrade 68-vänstern som vill dem illa, en sista gång? Usch!
Det är uselt rätt igenom än så länge. Det går från uselt till katastrof. Fin inramning men artisterna är rakt av en skam. Hur i hela friden tänkte SVT? Är det övervintrade 68-vänstern som vill dem illa, en sista gång? Usch!
Tror Michael Wiehe skulle sjunga skiten av alla ändå 😄