2024-04-05, 22:59
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backad
Inne iallafall, ifall dom var inne och handla något. Men över parkeringen vet jag inte, den är rätt stor. Men ska allt slänga ett öga nästa gång jag är där!

Ok, tack! Tycker att inspelningarna från en sådan kamera som ingången till ICA borde vara genomgångna redan...
Citera
2024-04-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Ok, tack! Tycker att inspelningarna från en sådan kamera som ingången till ICA borde vara genomgångna redan...

Jaaa eller hur. Därför känns det som det kommit fram mer info dom behöver gå igenom typ...
Citera
2024-04-05, 23:54
Medlem
Venators avatar
Pratas det fortfarande mycket om fallet på orten? När grannar möts och så? Hur går diskussionerna?
Citera
2024-04-06, 00:39
Medlem
Citat:

En hel del vad jag hört, en del snackar om att man borde kolla om det finns lite smaskiga bilder på datorn i hemmet
Citera
2024-04-06, 00:46
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerraPersson
En hel del vad jag hört, en del snackar om att man borde kolla om det finns lite smaskiga bilder på datorn i hemmet

Och du tror inte att polisen redan burit iväg och tömt varenda dator, surfplatta och telefon de hittat hos MGM?

Ägnar ni er åt grupponani kring era fantasier kring fallet i Skene och Kinna Är detta det mest spännande som hänt där sedan ni föddes, eftersom några av er har sådant behov av att fantisera ihop en massa skit? Eller är det bara att det inte finns annat att göra på kvällarna innan kovältningssäsongen börjat?
Senast redigerad av Venator 2024-04-06 kl. 00:49.
Citera
2024-04-06, 01:05
Medlem
Citat:

Ägnar ni er åt grupponani kring era fantasier kring fallet i Skene och Kinna Är detta det mest spännande som hänt där sedan ni föddes, eftersom några av er har sådant behov av att fantisera ihop en massa skit? Eller är det bara att det inte finns annat att göra på kvällarna innan kovältningssäsongen börjat?

De flesta som skriver skit och far med osanningar i den här tråden, kommer inte ens från kommunen.
Och vad har egentligen Kinna med det hela att göra???
Citera
2024-04-06, 01:11
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softgirl
De flesta som skriver skit och far med osanningar i den här tråden, kommer inte ens från kommunen.
Och vad har egentligen Kinna med det hela att göra???

Jag är ju inte säker på den exakta gränsen mellan Kinna och Skene men jag har förstått det som att platsen där Maja hittades hör till Kinna? I annat fall är det fel i rubriken.
Citera
2024-04-06, 02:45
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Jag är ju inte säker på den exakta gränsen mellan Kinna och Skene men jag har förstått det som att platsen där Maja hittades hör till Kinna? I annat fall är det fel i rubriken.
Nu har jag hållit på i en halvtimme och försökt hitta var gränsen mellan Kinna och Skene går.
Det finns ett område som kallas för ingenmansland som ligger mellan orterna.
Vad jag har kunnat klura ut så ligger Skene väster om Viskan och Kinna öster om Viskan.
Slog på området Näringshöjd och det ligger i Skene precis vid ån. Slog på Näs och det ligger i Kinna precis på andra sidan ån.
Orterna är hopväxta så därför säger folk Kinna Skene tydligen.
Kartlänk https://kartor.eniro.se/m/GfdPT

Men då blir det lurigt med var Maja hittades. På vilken sida av ån?
Det borde vara på Skene sidan då avspärrningarna gick från ICA:s parkering och ner mot ån.
Då står det fel i rubriken till tråden.
Det fanns inga avspärrningar på Kinna sidan av ån vad jag har sett i reportagen och i vittnesuppgifter härifrån.
Längtar verkligen efter fupen.
Senast redigerad av Timeout 2024-04-06 kl. 02:51.
Citera
2024-04-06, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backad
Detta skrevs 22 mars.

Tidigare på fredagseftermiddagen frihetsberövades tre personer i koppling till det misstänkta mordet.

En av de misstänkta sattes senare på fri fot, men är fortfarande misstänkt. De förnekar brott.

Måste vara den 3de personen.
Tims mormor är den tredje personen...
Citera
2024-04-06, 07:38
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigakarlar
Du får gärna berätta hur du vet det.
Citera
2024-04-06, 07:59
Medlem
Citat:
Pratas det fortfarande mycket om fallet på orten? När grannar möts och så? Hur går diskussionerna?

Neee, helt knäpptyst. Iallafall det jag hör och träffar!
Citera
2024-04-06, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigakarlar

Är du säker? För långt tillbaka i tråden skrev jag att det kunde vara mormor? För jag såg alltid mamma, mormor och dottern ihop. Såg bara dottern ensam den dagen med vuxet sällskap. Så det inte är något alla tror för att jag skrev så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in