2024-04-05, 19:49
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Hon har väldigt lite hår på huvudet så kanske cancer? Eller alopecia lr nåt sånt kanske.
Så det är ju bra att hon får vård i detta korrupta land som är en diktatur tills hon kan åka tillbaka till underbara Bosnien sen 👌

Möjligt. Hon har aldrig berättat det när jag varit inne. Dom är väldigt öppna med vilken information dom förmedlar på serbiska/bosniska och verkar tro att ingen förstår.
Får hoppas hon har det bra hemma sen.

Trevlig live med Nina ikväll. Synd att Null spelar allan ballan och låtsas vara annorlunda jämfört med Mahija.
2024-04-05, 19:53
Medlem
Citat:
Det kan såklart vara så men jag tror inte hon är så väck som man kan tro, men som sagt man vet aldrig.
Efter att ha kollat på flera lives med henne så jo, hon är väck. Hon förstår inte innebörden i det hon säger. I efterhand vet hon knappt vad hon sagt, eftersom hon bara har hållit med och berättat en påhittad historia. Allt för att hon är i desperat, hon vill vara med i en gemenskap.
2024-04-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Efter att ha kollat på flera lives med henne så jo, hon är väck. Hon förstår inte innebörden i det hon säger. I efterhand vet hon knappt vad hon sagt, eftersom hon bara har hållit med och berättat en påhittad historia. Allt för att hon är i desperat, hon vill vara med i en gemenskap.
Fast i detta så ringde hon ju även själv till polisen och anmälde sig själv , dock las det tydligen ned för att det art hon pga sitt funktionshinder utnyttjats av män att göra detta
2024-04-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fast i detta så ringde hon ju även själv till polisen och anmälde sig själv , dock las det tydligen ned för att det art hon pga sitt funktionshinder utnyttjats av män att göra detta
Det gjorde hon sannolikt bara för att göra människor nöjda. Jag tror inte hon gjort något av det hon sagt, utan bara hittat på allt. I den långa liven så var det tydligt att allt hon sa var påhittat. Efter det har jag inte hängt med i vad som hänt. Orkar inte lyssna på henne och dramat kring henne.
2024-04-05, 23:01
Medlem
Citat:
Näe jag har sett henne liev och det är inte mycket hår att hurra för.

Vem har lite hår?
2024-04-05, 23:03
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girl-In-Black
Vem har lite hår?

Becolini
2024-04-06, 03:01
Medlem
Citat:
Näe jag har sett henne liev och det är inte mycket hår att hurra för.

Okej. På profilbilden hon har kanske det är en peruk då.
2024-04-06, 08:35
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Okej. På profilbilden hon har kanske det är en peruk då.

Kika på hennes instagram. Ser tunnhårigt ut.
Filter och peruker skulle jag tro ja.
2024-04-06, 11:47
Medlem
Jag blev precis blockad av fina Fia. Skrev som kommentar på hennes live att jag inte heller älskar soc för att jag upplevt flera gånger att det tar för långt tid innan dem tar barn. Men den åsikten var givetvis inte välkommen eftersom Fia och jag inte delar åsikt 😂. Har anmälningsplikt pga mitt jobb och har socanmält flera gånger. Även fast det har varit allvarliga grejer har det alltid slutat med att soc kommer dit, ger stöd och sen var det löst. Som den gången ett barn kom in för att laga 8 tänder och dra ut 4 då han fick coca cola i nappflaskan. Det hände ju inget mer än att föräldrarna fick utbildning i enkel tandvård. Helt rätt och helt rätt med en anmälan.
2024-04-06, 11:48
Medlem
Tycker Fia tappat det totalt. Soc är en sekt, alla som skriver något som inte passar henne kan gå och tillbe soc i sin soc-dräkt. Hon förminskar ALLA som inte tycker som hon idag. Människan behöver ju hjälp.
2024-04-06, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepenguin
Tycker Fia tappat det totalt. Soc är en sekt, alla som skriver något som inte passar henne kan gå och tillbe soc i sin soc-dräkt. Hon förminskar ALLA som inte tycker som hon idag. Människan behöver ju hjälp.

Ja hon har verkligen tappat det!
2024-04-06, 12:23
Medlem
Har också en fråga som jag genuint funderat på länge. Fia påtalar ofta att staten och soc tjänar pengar på att ”ta barn”. HUR skulle dom kunna göra det? För mig är det en helt ologisk tanke och det borde snarare kosta staten pengar. Socialtjänsten i i princip varje kommun går ju back miljoner varje år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in