Citat:
Ursprungligen postat av
ultimaterarity
Hur kan folk tro att UFO:t är Leif och Billy? Inte alls likt på rösterna. Tycker dock att det i första programmet låter som Carl Deman och i andra som Lucas Simonsson från JLC. Och prinsesstårtan?? Pernilla Wahlgren gör sig till lite lite för mycket på rösten så att man hör att det är hon, annars mycket snyggt försök. Lyssna noga när hon sjunger/säger ”don’t lose it my friend” i sitt uppträdande. Där avslöjar hon sig.
Om prinsesstårtan verkligen är Pernilla så kommer jag bli förbannad. Jag gillar programidén men ledsnar ifall en Wahlgren åter ska vinna, den här gången inte som jurymedlem utan som maskerad sångare. Det verkar så uppgjort just nu. Läste att publiken inte alls röstar som jag trodde. Tv 4 försökte med något löjligt först att de skulle utesluta Pernilla för de andra i juryn hade ledsnat på henne och att hon alltid vann. Sen går Pernilla ut med att det är hennes turné som gör att hon inte kan medverka i alla program.
En annan tråkig sak är att jag i present fick en biljett till hennes show. Känner mig tvungen att gå, i nästa vecka. Personen ville bara vara snäll och visste inte att ”jag mår illa när jag ser Pernilla”. Jaja, jag får ge det en chans, kan ju kanske bli roligt? Men jag tar med öronproppar och en bra bok för säkerhets skull. Jag låter väl som en bortskämd snorunge men faktum är att jag aldrig har gillat henne.