2024-04-05, 22:06
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspastill
Nästan allt hon gör är färgat av Amor och oreda = låtarna handlar om kärlek, sex och grova ord ..
tycker ledtrådarna stämmer in på henne så bra, tillsammans med kroppen rörelserna och rösten

Jag skulle bli väldigt förvånad om det inte är hon.
Citera
2024-04-05, 22:10
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Nu låter klockan som Ewa Roos eller Elisabeth Andreassen!
Jag var bergsäker på Lotta Engberg, rösten i Hang Up och ledtrådarna tydde på det men när väckarklockan sjöng I Can Jive lät det som Ann-Louise Hansson.

Kul av Ewa Roos att sjunga på så olika vis. Bara en bra artist kan det.

Kul också att ingen lista med rätta svar läckt. Det blir lite roligare att titta på programmet och kolla den här tråden då.
Citera
2024-04-05, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Discokulan är ju 100% Klara Svensson.

Hon var med i Superstars.
Ja efter ikväll känns det verkligen som Klara! En eld tändes , jag tolkade det som den olympiska elden! Det får jag inte ihop med Klara som ju aldrig varit med i OS! Ringmärkt mål det nådde hon aldrig fast okej kan syfta på boxnings ringen förstås!

Möjligen kan man fundera på hur många som känner igen Klara när masken åker av, att hon inte är känd nog, men jo mycket pekar mot att det är Klara!
Citera
2024-04-05, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Ja efter ikväll känns det verkligen som Klara! En eld tändes , jag tolkade det som den olympiska elden! Det får jag inte ihop med Klara som ju aldrig varit med i OS! Ringmärkt mål det nådde hon aldrig fast okej kan syfta på boxnings ringen förstås!

Möjligen kan man fundera på hur många som känner igen Klara när masken åker av, att hon inte är känd nog, men jo mycket pekar mot att det är Klara!

Det är väl självklart att det är Jessica Almenäs. Finns massor av förklaringar till ledtrådarna. Var programledare för Superstars.
Citera
2024-04-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Om nu Ufot är 2 personer så gissar jag Leif och Billy, men något säger mig att dom kanske är 3. I första avsnittet stog det typ ”EMD” på en skärm, som är en trio. Och har vi några kända manliga trios i sverige nu?.. Jo, JLC.

Är säker på att det Johar Bendjelloul 🤓
Citera
2024-04-05, 23:10
Medlem
picapicans avatar
Det är skittråkigt att titta nu när listan inte stämmer i år!
Citera
2024-04-05, 23:34
Medlem
Kameleonten = fröken snusk
Alien = brynolf och Ljung
Skelettet = Alba august
Pandan = Markoolio / Irma
Discokulan = Sara sjöström
Ängeln = Malin Åkerman

Vill ni ha alla?
Citera
2024-04-05, 23:36
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Skelettet = Alba august
Ängeln = Malin Åkerman

Vill ni ha alla?

Ja, det vill jag, om det stämmer. Var kommer listan ifrån?
Citera
2024-04-05, 23:48
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Skelettet = Alba august
Ängeln = Malin Åkerman

Vill ni ha alla?

Du har ju gissat hej vilt tidigare i tråden, så nej, detta är fake.
Citera
2024-04-06, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av germanflag
Det är väl självklart att det är Jessica Almenäs. Finns massor av förklaringar till ledtrådarna. Var programledare för Superstars.
Vad har Jessica varit bäst i världen på då tex?
Citera
2024-04-06, 02:18
Medlem
Hur kan folk tro att UFO:t är Leif och Billy? Inte alls likt på rösterna. Tycker dock att det i första programmet låter som Carl Deman och i andra som Lucas Simonsson från JLC. Och prinsesstårtan?? Pernilla Wahlgren gör sig till lite lite för mycket på rösten så att man hör att det är hon, annars mycket snyggt försök. Lyssna noga när hon sjunger/säger ”don’t lose it my friend” i sitt uppträdande. Där avslöjar hon sig.
Citera
2024-04-06, 06:08
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultimaterarity
Hur kan folk tro att UFO:t är Leif och Billy? Inte alls likt på rösterna. Tycker dock att det i första programmet låter som Carl Deman och i andra som Lucas Simonsson från JLC. Och prinsesstårtan?? Pernilla Wahlgren gör sig till lite lite för mycket på rösten så att man hör att det är hon, annars mycket snyggt försök. Lyssna noga när hon sjunger/säger ”don’t lose it my friend” i sitt uppträdande. Där avslöjar hon sig.

Om prinsesstårtan verkligen är Pernilla så kommer jag bli förbannad. Jag gillar programidén men ledsnar ifall en Wahlgren åter ska vinna, den här gången inte som jurymedlem utan som maskerad sångare. Det verkar så uppgjort just nu. Läste att publiken inte alls röstar som jag trodde. Tv 4 försökte med något löjligt först att de skulle utesluta Pernilla för de andra i juryn hade ledsnat på henne och att hon alltid vann. Sen går Pernilla ut med att det är hennes turné som gör att hon inte kan medverka i alla program.

En annan tråkig sak är att jag i present fick en biljett till hennes show. Känner mig tvungen att gå, i nästa vecka. Personen ville bara vara snäll och visste inte att ”jag mår illa när jag ser Pernilla”. Jaja, jag får ge det en chans, kan ju kanske bli roligt? Men jag tar med öronproppar och en bra bok för säkerhets skull. Jag låter väl som en bortskämd snorunge men faktum är att jag aldrig har gillat henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in