Citat:
Ursprungligen postat av
roads
Man undra ju varför dom inte gör så då. Vad tror du ?
Det har väl med det där djävla kärnvapenhotet att göra jag förstår väl också att av den där klicken
med gamla KGB:are som styr Ryssland just nu så kan det finnas någon som är galen nog att avfyra
skiten om dom känner sig trängda och dumt nog tror att detta är sista utvägen.
En annan aspekt kan vara att om Rysslands sönderfall sker allt för okontrollerbart är kanske risken
större att dessa massförstörelse vapen hamnar i händerna på ännu galnare personer.
Så visst jag förstår men jag står fortfarande fast vid att rent folkrättsligt och enligt internationell
rätt så skulle ingen normal människa med sunt förnuft kunna tolka detta som ett angrepp mot Ryssland.
Det som är synd är bara att så länge vi inte vågar syns Ryssland på den punkten så kan dom fortsätta
att bedriva terror mot sina grannländer i syfte att stjäla deras naturtillgångar.
Men förhoppningsvis börjar folket vakna i Ryssland snart och inser KGB asen i kreml bara är ute efter att
berika sig skälva till priset av hundratusentals soldater som utnyttjas som köttvågor.
Det var ju någon guvernör som blev knivhuggen idag så revolutionen kanske närmar sig.
Jag håller mina tummar på att det är nära nu och att skiten snart är över.