Citat:
Ursprungligen postat av
Psykoslek
Min erfarenhet är att dom har lite koll men de mesta går igenom ändå. Har fått hem mer än 10 beställningar på raken och har fått beslag 2 gånger vid separata tillfällen i 2023. Jag tror det bästa man kan göra är att beställa på helger så det hinner komma innan nästa helg, inget bra när det blir liggnas på terminalerna. Skit i mjöltipset ärligt talat
Hmm okej. Menar du 2024? Men om jag testar nu och åker dit igen, är det inte rätt stor risk för husis då eller kanske krävs lite mer? Jag är helt ostraffad, har inte ens en fortkörning eller nånting och finns väl folk med tungt register som fått beslag flera gånger utan att man har resurser nog för husis? Jag tänker inte skicka mjöl till mig själv haha, var mest bara nyfiken på om det kom fram.
Jag har av just den anledningen alltid lagt beställningar på lördagar eller söndagar. Den här leveransen var för typ 6v sen dessutom. Jag har bara lagt 3 beställningar på typ 5mån. Sen kom ju ett "knarkbrev" brev idag igenom men det innehöll något helt annat som är betydligt lättare att gömma.