2024-04-03, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Nej alltså jag skrev ”mig” och ”jag” även om jag syftade på min bekanta. Kändes som mer folk skulle svara då haha. Det står HANS namn och adress på paketet. Vi bor dock i en väldigt by.. 10 tusen invånare, så det skulle inte förvåna mig om posten och polisen har mer tid för att beslagta brev här.

Förhoppningsvis inte, då ingen post över huvud taget har kommit fram. Vet inte hur jag ska se på det dock. Antingen har dom tagit ALLT för att dom misstänkte något eller så är posten sega och har inte hunnit med, då lagliga saker inte ens kommit. Kan vara antingen eller

Ber till alla gudar att jag får ett sms på fredag från honom att det kommit!! Det finns ingen chans att någon känt lukten i alla fall, det är inte hasch eller tjack jag beställt. Om dom nu inte gått med hundar då..

Modig kompis som ställer upp i ett litet samhälle måste jag säga, hoppas han får pröjs
Citera
2024-04-03, 19:15
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Modig kompis som ställer upp i ett litet samhälle måste jag säga, hoppas han får pröjs

Håller med, hade själv aldrig vågat även om min adress inte var flaggad eller så.

Men ja, han får en andel + en röding inte om det blir taget dock hahah. Stackarn.
Citera
2024-04-04, 09:20
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Ingen som har något att säga?

Jag har inte fått någon post över huvud taget. Är detta bra eller dåligt? Inte ens något kuvert från myndighet eller liknande. Kan detta betyda att posten bara är allmänt seg? Eller har dom tagit ALLT, inklusive lagliga brev till mig?

Skickat 27e, vilket innebär att det ev gick iväg 28 vilket var skärtorsdagen. 29 helgdag, 1/4 helgdag, snökaos 2/4 samt att vi har varannandagsutdelning i numera. Kan ta några dagar.
Citera
2024-04-04, 09:30
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xhamstern
Skickat 27e, vilket innebär att det ev gick iväg 28 vilket var skärtorsdagen. 29 helgdag, 1/4 helgdag, snökaos 2/4 samt att vi har varannandagsutdelning i numera. Kan ta några dagar.

Precis! Lugnat ner mig lite faktiskt men tror många är snabba med att noja pga den nya postlagen. Men jag ska ta det lugnt
Citera
2024-04-04, 09:39
Medlem
Citat:
Precis! Lugnat ner mig lite faktiskt men tror många är snabba med att noja pga den nya postlagen. Men jag ska ta det lugnt

Har också väntat på beställning ett tag. Order lagd 25e. Skickat 26e. Håller tummar och tår att det dyker upp imorn.

Som föregående talare har nämnt så hoppas jag det beror på påskhelg. Mycket att göra på terminalerna
Citera
2024-04-04, 09:43
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Har också väntat på beställning ett tag. Order lagd 25e. Skickat 26e. Håller tummar och tår att det dyker upp imorn.

Som föregående talare har nämnt så hoppas jag det beror på påskhelg. Mycket att göra på terminalerna

Precis! Vi båda får hoppas. Och snökaos, 35cm här och vissa stora vägar har det varit stopp på. Kan ju också vara vendorn som markerat det som skickat när det inte är det. Hellre det än polisen.

Dom kanske var rädda att låta det ligga under påskhelgen. Fult att markera som skickat men det gör mig inget om jag får det till slut ändå.
Citera
2024-04-04, 10:05
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xhamstern

Hade en diskussion om detta med en vän för bara 24h sedan.
Då jag köpt mycket själv för nåt halvår/år sedan så vet jag med säkerhet att de större inte postar med vetskap om ev risk saker kommer ligga hela helger och röda dagar i onödan, (vanligtvis iaf.)

Denna vän fick sin beställning markerad som skickad sent 27 och som därmed bör blivit upphämtad skärtorsdag, så det är bensäkert så som ni tror.

Det här är de ”större namnen” mycket väl medvetna om.
Citera
2024-04-04, 10:33
Medlem
Citat:
Precis! Vi båda får hoppas. Och snökaos, 35cm här och vissa stora vägar har det varit stopp på. Kan ju också vara vendorn som markerat det som skickat när det inte är det. Hellre det än polisen.

Dom kanske var rädda att låta det ligga under påskhelgen. Fult att markera som skickat men det gör mig inget om jag får det till slut ändå.

Kan säga att jag skickat iväg 4st brev till olika delar av landet den 27e, spårningen visar att 3st kommer fram idag och 1st imorgon

Nu är det lagliga brev jag skickat men, sluta noja, det är segt pga påsk + vädret
Citera
2024-04-04, 11:44
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvensson
Kan säga att jag skickat iväg 4st brev till olika delar av landet den 27e, spårningen visar att 3st kommer fram idag och 1st imorgon

Nu är det lagliga brev jag skickat men, sluta noja, det är segt pga påsk + vädret

Tusen tack för dom lugnande orden! Ska hålla koll imorgon.
Citera
2024-04-04, 22:58
Medlem
en kompis beställde hem 4 gram amfetamin från en större aktör på fs som aldrig kom fram, detta var cirka 1.5 månad sedan, tydligen inget brev från polisen ännu.

har försäljaren blåst honom eller är husis att vänta , va tror ni ?
Citera
2024-04-05, 13:13
Medlem
Citat:
Tusen tack för dom lugnande orden! Ska hålla koll imorgon.

Fick inget paket idag heller Hur gick det för dig?
Citera
2024-04-05, 13:43
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Fick inget paket idag heller Hur gick det för dig?

Förmodligen inte. Inget när jag kollade förut i alla fall. Får du annan post? Jag får inte ens min vanliga..??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in