Tjena tjena!
Nu var det inte så längesedan jag plötsligt var tvungen att hoppa av, anledning finner man en sida bak i tråden. Jag tänkte dela med mig av lite vad som skett under själva PCT:n, hur jag mår, träning och så vidare.
Jag vill inte skriva en hel uppsats nu, men jag kan säga att jag mår precis lika bra nu som jag gjorde under kur. Det enda negativa jag fick när jag hoppade av var helt enkelt några finnar, inget annat. Nu är det snart två månader sedan jag klev av, så det kanske kommer något om ett tag eller så, men rent spontant så tror jag inte det. Träningen har jag varit kass med, tråkigt att medge men så är det.
Hur mycket ren muskelmassa jag tappat är lite svårt att säga, men jag har tappat 4 kilo på vågen.
Jag skulle ljuga om jag inte har suttit och skissat på ett nytt upplägg och lite annat gott, men jag tror det är lite för tidigt att börja beställa hem saker än. Har ju liksom inte ens fått min böter än.

Har funderat på att köra återigen Test E med eventuellt någon oral. D-bol är intressant men måste studera det mer innan jag tar ett beslut. Annars blir det en testo only kur igen, vilket är det bästa.
Från och med måndag så är jag helt igång igen med kost och träning, varit jäkligt slarvig men nu känns det som att jag har hittat ett lugn igen så det är väldigt skönt.
Jag återkommer i tråden om hur det blir för jag är sugen på att börja köra igen, men vi får se lite längre fram.
Kör hårt och njut!
/ Z