2024-01-12, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Ajdå och f*n, hoppas det gick som minst sämst i alla fall!!
Ja vi får se helt enkelt, finns inte så mycket att göra!

En comeback ska ske så don't lose your hope yet big man!
Citera
2024-01-12, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Jo, det är jäkligt tråkigt. Tycker att dom prioriterar helt fel, men det är ju olagligt så vi vet ju vad vi riskerar men tycker att Mohammed och Ali som påverkar de våldsbejakande gängens verksamhet kan skaka galler och betala lite böter istället för mig.

Kan inte annat än att hålla med dig 😆
Fel prio på vissa saker i detta avlånga land.
Citera
2024-01-13, 15:04
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ja vi får se helt enkelt, finns inte så mycket att göra!

En comeback ska ske så don't lose your hope yet big man!

Hoppet Z, lever på hoppet!!
Citera
2024-02-24, 22:33
Medlem
Tjena tjena!

Nu var det inte så längesedan jag plötsligt var tvungen att hoppa av, anledning finner man en sida bak i tråden. Jag tänkte dela med mig av lite vad som skett under själva PCT:n, hur jag mår, träning och så vidare.

Jag vill inte skriva en hel uppsats nu, men jag kan säga att jag mår precis lika bra nu som jag gjorde under kur. Det enda negativa jag fick när jag hoppade av var helt enkelt några finnar, inget annat. Nu är det snart två månader sedan jag klev av, så det kanske kommer något om ett tag eller så, men rent spontant så tror jag inte det. Träningen har jag varit kass med, tråkigt att medge men så är det.
Hur mycket ren muskelmassa jag tappat är lite svårt att säga, men jag har tappat 4 kilo på vågen.

Jag skulle ljuga om jag inte har suttit och skissat på ett nytt upplägg och lite annat gott, men jag tror det är lite för tidigt att börja beställa hem saker än. Har ju liksom inte ens fått min böter än.
Har funderat på att köra återigen Test E med eventuellt någon oral. D-bol är intressant men måste studera det mer innan jag tar ett beslut. Annars blir det en testo only kur igen, vilket är det bästa.

Från och med måndag så är jag helt igång igen med kost och träning, varit jäkligt slarvig men nu känns det som att jag har hittat ett lugn igen så det är väldigt skönt.

Jag återkommer i tråden om hur det blir för jag är sugen på att börja köra igen, men vi får se lite längre fram.

Kör hårt och njut!
/ Z
Citera
2024-02-25, 13:01
Avslutad
Citat:
Tjena tjena!

Nu var det inte så längesedan jag plötsligt var tvungen att hoppa av, anledning finner man en sida bak i tråden. Jag tänkte dela med mig av lite vad som skett under själva PCT:n, hur jag mår, träning och så vidare.

Jag vill inte skriva en hel uppsats nu, men jag kan säga att jag mår precis lika bra nu som jag gjorde under kur. Det enda negativa jag fick när jag hoppade av var helt enkelt några finnar, inget annat. Nu är det snart två månader sedan jag klev av, så det kanske kommer något om ett tag eller så, men rent spontant så tror jag inte det. Träningen har jag varit kass med, tråkigt att medge men så är det.
Hur mycket ren muskelmassa jag tappat är lite svårt att säga, men jag har tappat 4 kilo på vågen.

Jag skulle ljuga om jag inte har suttit och skissat på ett nytt upplägg och lite annat gott, men jag tror det är lite för tidigt att börja beställa hem saker än. Har ju liksom inte ens fått min böter än.
Har funderat på att köra återigen Test E med eventuellt någon oral. D-bol är intressant men måste studera det mer innan jag tar ett beslut. Annars blir det en testo only kur igen, vilket är det bästa.

Från och med måndag så är jag helt igång igen med kost och träning, varit jäkligt slarvig men nu känns det som att jag har hittat ett lugn igen så det är väldigt skönt.

Jag återkommer i tråden om hur det blir för jag är sugen på att börja köra igen, men vi får se lite längre fram.

Kör hårt och njut!
/ Z

Bara upp på hästen igen kompis.
Jag ser väldigt mycket fram emot att följa dig om du hoppar på att igen. 🫶
Citera
2024-04-02, 05:33
Bannlyst
Citat:
Tjena tjena!

Kör hårt och njut!
/ Z

Hur mycket lyfter du i de tre stora idag?
Citera
2024-04-02, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KARIIIIIIMMMMM
Hur mycket lyfter du i de tre stora idag?
Då jag varit slarvig att sköta träningen så har jag tappat en del.

Bra grej att lägga på minnet är att jag kör bodybuildning och prioriterar inte att bli en stark bjässe, men detta är vad jag uppnådde.

Mitt personbästa i bänk gick från 160 kg till nu 130 kg. Hade jag skött träningen hade jag behållit mer.
Mark låg på 250kg på en reppare, har ej kollat hur mycket jag tappat där men det lär vara en del.
Benböj har jag ej testat att maxa i då jag haft problem med knät, men i olika squat varianter så är jag väldigt stark och jag lastar på över 100 kg i varje övning.
Citera
2024-04-02, 14:01
Bannlyst
Citat:
Då jag varit slarvig att sköta träningen så har jag tappat en del.

Bra grej att lägga på minnet är att jag kör bodybuildning och prioriterar inte att bli en stark bjässe, men detta är vad jag uppnådde.

Mitt personbästa i bänk gick från 160 kg till nu 130 kg. Hade jag skött träningen hade jag behållit mer.
Mark låg på 250kg på en reppare, har ej kollat hur mycket jag tappat där men det lär vara en del.
Benböj har jag ej testat att maxa i då jag haft problem med knät, men i olika squat varianter så är jag väldigt stark och jag lastar på över 100 kg i varje övning.
Ingen i denna tråd är ärlig med dig. Jag vet att du kör kroppsbyggning men du måste lyfta mer än så när du tar steroider, för de flesta män iallafall. Hur mycket tog du i veckan?

Hur ser din hälsa ut? Snopp och bollar (testiklar, de två bollarna under din snopp)?

Och när du tar steroider så MÅSTE DU HÅLLA KOLL OCH VARA I FAS MED TRÄNINGEN. Du kan inte säga att du varit slarvig, då riskerar du bara din hälsa i onödan!

Kan man få en bild på hur du såg ut i din form topp och hur du ser ut nu?

Och fixa det där med ryggen, vad för exakt problem känner du? Nedre rygg? Är du bara rädd för att knäböja? DU MÅSTE SE LYFTA MER ÄN 100kg! Du ska väl ligga på 200kg+ egentligen.

Du får mer utav träningen då!

Berätta mer om ALLT!
Citera
2024-04-02, 14:13
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Tjena tjena!

Kör hårt och njut!
/ Z

Det känns som att du och jag på ett ungefär har åkt parallellslalom. Jag har aldrig upplevt några som helst negativa effekter av att kliva av. Det är som att min kropp hanterar det plättlätt. Jag får som du några enstaka finnar (vi pratar 4-5 stycken) och jag märker att håret på bröst, axlar och överarmar sätter lite fart. På mig blir det extra tydligt eftersom jag i normala fall knappt har ett hårstrå där.

I dag tisdag är jag formellt tillbaka på banan med allt: Träning, kardio, kost och fokus på sömn. Så nu Mr Z kör vi hårt!
Citera
2024-04-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KARIIIIIIMMMMM
Ingen i denna tråd är ärlig med dig. Jag vet att du kör kroppsbyggning men du måste lyfta mer än så när du tar steroider, för de flesta män iallafall. Hur mycket tog du i veckan?

Hur ser din hälsa ut? Snopp och bollar (testiklar, de två bollarna under din snopp)?

Och när du tar steroider så MÅSTE DU HÅLLA KOLL OCH VARA I FAS MED TRÄNINGEN. Du kan inte säga att du varit slarvig, då riskerar du bara din hälsa i onödan!

Kan man få en bild på hur du såg ut i din form topp och hur du ser ut nu?

Och fixa det där med ryggen, vad för exakt problem känner du? Nedre rygg? Är du bara rädd för att knäböja? DU MÅSTE SE LYFTA MER ÄN 100kg! Du ska väl ligga på 200kg+ egentligen.

Du får mer utav träningen då!

Berätta mer om ALLT!
Jag har inte använt prepp sedan i december.
När jag väl var igång så flög vikterna väldigt drastiskt och jag körde väldigt höga vikter på nästintill alla övningar. Det kändes som att man ökade med 20 kg styrka varje dag.

Min hälsa har aldrig varit bättre, måendet både fysiskt och psykiskt. Kuken har aldrig fått något problem och inte bollarna heller. Har inte haft några problem alls, inte med sperman heller. Jag är tacksam över att min kropp hanterar preppet på ett "bra" sätt. I allafall fysiskt. Insidan tar nog mer stryk.

Du har helt rätt gällande att det är ett måste att vara i fas med träningen när man trycker, annars är det bortkastad tid och pengar. Det är något jag varit väldigt hård med. Nu när jag inte är på någonting så har jag valt att växla ner en växel och träna för att behålla och samtidigt må bra och ha kul. Kunna käka lite mer varierat och ha möjligheten till att ta det där glas vinet. Och så vidare. Sköter min kost till fullo på en maintenance nivå.

Ryggen är felfri, det är en knäskada som jag åkte på förra året som gjort så att jag inte "vågat" riskera att maxa totalt i olika benvariantsövningar. Dock jag har inte tränat ben som en tolvåring som det eventuellt kan låta, det har varit väldigt tungt och jag har byggt två stadiga pjäser.
Citera
2024-04-03, 18:40
Medlem
Tjena,

Då var det dags. På måndag kommande vecka sätter jag igång igen efter ett uppehåll, det ska bli mycket roligt och jag är mer redo än någonsin. Jag har haft dippar nu ett tag med både träning och kost men på senaste har jag fått tillbaka energi så då är det lika bra att jag kan njuta lite extra också!

Jag har tänkt mig att kurens längd kommer vara omkring 20-24 veckor, beroende på när alla vialer är slut. Jag kommer att beställa så det räcker ett bra tag.

Denna gång kommer jag köra Test E återigen då jag bara fått bra resultat av det. Jag grubblar om ryssar är något som hade varit intressant att kasta in under mitten av kuren, men jag är inte riktigt säker. Vi får se hur det blir med det.

Överlag så gör jag inte några drastiska förändringar gällande min kost. Jag kommer ligga på 3500 kalorier med ett proteinintag på 230 dagligen. Det är det som funkar bäst för mig. Jag kommer inte gå bananas med 5000 kalorier per dag - Nejtack.

Det som kommer att prioriteras denna gång är: Ben, ben, ben, ben..
Såklart är allt annat lika viktigt, men benen ligger några nivåer bakom överkropp, därför är det dags att lägga in en växel på det området. Det ska bli kul.

Jag kommer inte spamma uppdateringar men kommer flika in lite här och då och uppdatera hur det rullar på. Varför jag väljer att skriva här är faktiskt för att kunna se tillbaka när man är lite äldre och visare och kolla hur dum i huvudet man var när man var yngre, eller smart? Upp till bevis!

Önskar er andra som ligger på prepp ett stort lycka till och träna hårt!

/ Z
Citera
2024-04-03, 23:53
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Tjena,

Då var det dags. På måndag kommande vecka sätter jag igång igen efter ett uppehåll, det ska bli mycket roligt och jag är mer redo än någonsin. Jag har haft dippar nu ett tag med både träning och kost men på senaste har jag fått tillbaka energi så då är det lika bra att jag kan njuta lite extra också!

Jag har tänkt mig att kurens längd kommer vara omkring 20-24 veckor, beroende på när alla vialer är slut. Jag kommer att beställa så det räcker ett bra tag.

Denna gång kommer jag köra Test E återigen då jag bara fått bra resultat av det. Jag grubblar om ryssar är något som hade varit intressant att kasta in under mitten av kuren, men jag är inte riktigt säker. Vi får se hur det blir med det.

Överlag så gör jag inte några drastiska förändringar gällande min kost. Jag kommer ligga på 3500 kalorier med ett proteinintag på 230 dagligen. Det är det som funkar bäst för mig. Jag kommer inte gå bananas med 5000 kalorier per dag - Nejtack.

Det som kommer att prioriteras denna gång är: Ben, ben, ben, ben..
Såklart är allt annat lika viktigt, men benen ligger några nivåer bakom överkropp, därför är det dags att lägga in en växel på det området. Det ska bli kul.

Jag kommer inte spamma uppdateringar men kommer flika in lite här och då och uppdatera hur det rullar på. Varför jag väljer att skriva här är faktiskt för att kunna se tillbaka när man är lite äldre och visare och kolla hur dum i huvudet man var när man var yngre, eller smart? Upp till bevis!

Önskar er andra som ligger på prepp ett stort lycka till och träna hårt!

/ Z

Spännande, kör hårt. Jag kommer följa dig. Du har en roligare resa än min stora cutting fas men mitt mål ligger hösten 2025 så jag måste igenom mitt stålbad som jag själv satt mig i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in