2024-04-03, 09:21
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Jag kan erkänna, jag var ej såld på all hype Bergvall fick,tyckte ej det va mycket hänga i granen vad såg förra säsongen.

MEN ,Efter såg premiär av honom I helgen,sett massa highlights från svenska cupen är det bara erkänna ,han är en av de mest intressanta unga sett,kämms med han vuxit mycket i kropp inför denna säsong.

Däremot tror jag PL kommer bli för svårt första år,och risk bli utlånad kommer finnas,men hoppas verkligen han lyckas
Man får passa på och njuta medan han är kvar i Allsvenskan. Förutom det sportsliga är det en jävligt redig kille utanför planen också. Till skillnad från en viss Häckensupporter.
Citera
2024-04-03, 11:30
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Jag kan erkänna, jag var ej såld på all hype Bergvall fick,tyckte ej det va mycket hänga i granen vad såg förra säsongen.

MEN ,Efter såg premiär av honom I helgen,sett massa highlights från svenska cupen är det bara erkänna ,han är en av de mest intressanta unga sett,kämms med han vuxit mycket i kropp inför denna säsong.

Däremot tror jag PL kommer bli för svårt första år,och risk bli utlånad kommer finnas,men hoppas verkligen han lyckas

Du slår ändå huvudet lite på spiken här. Vi analyserar/bedömer en grabb som ännu inte vuxit klart

Jämte Danielson vår överlägset bästa spelare hittills i år, åldersparametern oaktad.
Citera
2024-04-03, 11:49
Medlem
Unibet släppte statistik på hur det hade tippats för SM-guld inför premiären.

25% på MFF
21% DIF
14% AIK
13% IFK GBG
8% HIF
5% IFK NPG
5% Kalmaa
5% GAIS!
3% Övriga

Jag ska nog sätta mina pengar hos Unibet. 😑
Citera
2024-04-03, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

25% på MFF
21% DIF
14% AIK
13% IFK GBG
8% HIF
5% IFK NPG
5% Kalmaa
5% GAIS!
3% Övriga

Unibet tackar och tar emot för det där spelandet.. Häcken och Elfsborg tillsammans i 3%-kategorin är ju där det rimligen fanns bland det större spelvärdet på guldet bakom Malmö. GAIS med nykomlingshybris förstår man och Göteborgshybrisen ska vi inte tala om, men hur fan har 5% spelat Kalmar och Norrköping?
Citera
2024-04-03, 12:30
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

25% på MFF
21% DIF
14% AIK
13% IFK GBG
8% HIF
5% IFK NPG
5% Kalmaa
5% GAIS!
3% Övriga

Vad är det som får folk att kasta bort sina pengar?

"Jorå för tusan, Norrköping ser starka ut i år."

Ett sätt att höja moralen hos sitt favoritlag? Att de ska tro att det är möjligt för att jag tror det, typ.
Citera
2024-04-03, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Unibet tackar och tar emot för det där spelandet.. Häcken och Elfsborg tillsammans i 3%-kategorin är ju där det rimligen fanns bland det större spelvärdet på guldet bakom Malmö. GAIS med nykomlingshybris förstår man och Göteborgshybrisen ska vi inte tala om, men hur fan har 5% spelat Kalmar och Norrköping?
Ganska konstigt spelat kan man tycka. Men man måste också ta med oddsen i beräkningen. Kanske var löjligt låga på Häcken och Elfsborg och höga på andra.
Citera
2024-04-03, 13:08
Medlem
eternussermos avatar
Citat:

25% på MFF
21% DIF
14% AIK
13% IFK GBG
8% HIF
5% IFK NPG
5% Kalmaa
5% GAIS!
3% Övriga

Det kan vara +ev att spela på de som har alltför höga odds, inga konstigheter.
Citera
2024-04-03, 16:30
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Kul att det är igång och kul att få se sitt lag spela allsvenskt igen. Typ. Det blev en redig käftsmäll, men med lite distans till det så såg det inte riktigt så illa ut som siffrorna visar. Ett mer rättvisande resultat hade kanske varit 1-2. Nåväl, vi uppträdde inte på det sätt som vi gjort tidigare. Det var räddhågset och slarvigt. Men nu vet alla att det gäller att steppa upp om det skall bli några poäng och inse att i AS får man ingenting gratis och att slarv och obeslutsamhet leder till en i röven. Uppåt och framåt. Halmstad borde vi kunna ta i alla fall.
Citera
2024-04-03, 16:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Det kommer vara en sådan förnedrande förlust hemma på eran egna arena att flertalet av spelarna förmodligen kommer sluta med fotboll genast.

Jag hoppas ni vinner.

Mvh Serieledarna.
Citera
2024-04-03, 16:37
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag hoppas ni vinner.

Mvh Serieledarna.
Tekniskt sett borde väl BP leda tabellen då ni har samma målskillnad vilket innebär att vi går i alfabetisk ordning?
Citera
2024-04-03, 16:38
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Tekniskt sett borde väl BP leda tabellen då ni har samma målskillnad vilket innebär att vi går i alfabetisk ordning?

Fler gjorda mål gör att MFF leder.
Citera
2024-04-03, 16:42
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Kul att det är igång och kul att få se sitt lag spela allsvenskt igen. Typ. Det blev en redig käftsmäll, men med lite distans till det så såg det inte riktigt så illa ut som siffrorna visar. Ett mer rättvisande resultat hade kanske varit 1-2. Nåväl, vi uppträdde inte på det sätt som vi gjort tidigare. Det var räddhågset och slarvigt. Men nu vet alla att det gäller att steppa upp om det skall bli några poäng och inse att i AS får man ingenting gratis och att slarv och obeslutsamhet leder till en i röven. Uppåt och framåt. Halmstad borde vi kunna ta i alla fall.
Kul att ni är tillbaka ändå efter många års uppehåll! Var det 2012 senast? Det är en lång jäkla väntan! Det kommer säkert se bättre ut framöver.
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag hoppas ni vinner.

Mvh Serieledarna.
Trams och deltagarfasoner gubbjävel! Trodde du stod över sådant...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in