2024-04-01, 10:20
Medlem
All jävla billig skräp som vissa envisas med att köpa i Tyskland. Harboe, Slots, Royal och alla likvärdiga vedervärdiga sorter. Det smakar skit redan innan mun. Varför inte bara lägga en liten peng till och få ett öl som faktiskt smakar hyfsat? Dumsnålhet i kvadrat.....
Citera
2024-04-03, 00:48
Medlem
martzinks avatar
Ey'Bro, doft av julost med fotsvett, smak av disktrasa med gympaväst.
Citera
2024-04-03, 01:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av superbiok
Åbro 7,3%
Hemsk smak, påminner om riktigt äcklig mat. Självklart drack jag upp skiten, men jag var tvungen att koncentrera mig för att det inte skulle vända och komma upp igen.
Rekommenderas ej.
Tål dina smaklökar inte lite alkohol får du hålla dig till mammas fläder. Åbro 7,3 är för dom hårda grabbarna och den smakar förvånansvärt bra kan jag meddela jag har den här på glasflaska. Gillar annars Stella Artois.

Pripps Blå i alla dess former är en öl som smakar äckligt. Borde inte säljas på krogen.
Citera
2024-04-28, 18:32
Medlem
three hearts folkpangare smakar överkokt ris
Citera
2024-05-08, 15:03
Medlem
Homelessswedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolly_Stomper
Vilken öl tycker ni smakar sämst? Själv tycker jag Hansa 5.0 är äckligast, efter 3-4 öl så känns det som man skall spy efter varje klunk man tar av dem!
falcon smakar piss och heineken är ännu värre
Citera
2024-05-08, 19:45
Medlem
Krickerts avatar
Mariestads smakar verkligen gammalt diskvatten.
Citera
2024-05-14, 19:01
Avslutad
White Dog, the illusion of safety

https://www.systembolaget.se/produkt/ol/white-dog-1059714/

Extremt äcklig imperial stout. Smakar enbart kemikalier. Hade hellre druckit en liter bensin än att dricka denna igen. Gillar vanligtvis imperial stouts, men denna var vedervärdig. Hur man kan misslyckas så fatalt med en öl är för mig en gåta. Arboga 10% smakar gudomligt i jämförelse med detta rävgift.
Citera
2024-05-14, 22:56
Medlem
Regeringsbildares avatar
Falcon Export. Det mesta från Arboga bryggeri. Kung, Stockholm festival, Sofiero, Three Hearts, Ey Bro och liknande pissöl med metallsmak.
Citera
2024-05-15, 00:21
Medlem
Silfverryggs avatar
Av en hel del ölsorter som runnit ned genom strupen är det nog Gösser som är värst tätt följd av Åbros olika sorter av rävpiss.
Citera
2024-05-15, 19:30
Medlem
LinusParkourTipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
White Dog, the illusion of safety

https://www.systembolaget.se/produkt/ol/white-dog-1059714/

Extremt äcklig imperial stout. Smakar enbart kemikalier. Hade hellre druckit en liter bensin än att dricka denna igen. Gillar vanligtvis imperial stouts, men denna var vedervärdig. Hur man kan misslyckas så fatalt med en öl är för mig en gåta. Arboga 10% smakar gudomligt i jämförelse med detta rävgift.

Äcklig skulle jag inte kalla den men visst, det var en smak jag aldrig känt i en stout förut. Skulle gissa på att det kom från inslaget av cream cheese i ölet.
Om något skulle jag säga att den var bättre än många "pastry stouts" som är alldeles för sliskiga, tänk Amundsen Desert in a Can för extremexempel
Citera
2024-05-16, 17:17
Medlem
Domass avatar
Slotts guld, riktigt vidrig öl som man alltid var tvungna att köpa av langarna i tonåren. Värre öl finns inte, speciellt varm och lite skakad som den var ofta.

Fy fan.
Citera
2024-05-16, 17:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av martzink
Ey'Bro, doft av julost med fotsvett, smak av disktrasa med gympaväst.
Håller med. Satt vid datorn hade druckit några andra öl. Öppnade en EyBro.. Tog några klunkar, sen fick jag vrida mig från skärmen och spy rätt ut ned på golvet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in