2024-04-02, 21:48
Medlem
Likdelars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Delar av den hittar du här

https://vm.tiktok.com/ZGea3VJmU/

Tack och bock. Är inget fan av Lamotte, men detta skötte han bra.
2024-04-02, 21:49
Medlem
Nu sitter flera på ”Ninas sida” och säger att dom tycker så synd om Mahija, jag förstår inte riktigt varför! Hon är väl inte bättre än ex mamma Fia? Förstör sin sons liv, hon har väl dessutom en man och en son till, är alla tre lika sinnessjuka?
2024-04-02, 22:34
Medlem
Mahijas son finns nu på kontot desinformation på Tiktok 😄
2024-04-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Likdelar
Tack och bock. Är inget fan av Lamotte, men detta skötte han bra.

Håller med dig ang Lam*tte. Men han skötte mute knappen riktigt bra. Man ser F sitta och prata då L*tte har speaker, och snabbt förändras F’s kinder blodröda. Tänk vilken känsla att få trycka mute på F 😂
2024-04-02, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Är marlenes konto borta eller har jag åkt på en block?

M har förmodligen börjat medicinera igen och därför är hon inte på TT i samma omfattning som tidigare.
2024-04-02, 23:56
Medlem
[quote=Sulan7|87857764]Nu sitter flera på ”Ninas sida” och säger att dom tycker så synd om Mahija, jag förstår inte riktigt varför! Hon är väl inte bättre än ex mamma Fia? Förstör sin sons liv, hon har väl dessutom en man och en son till, är alla tre lika sinnessjuka?[/QUOTE

Det finns 3 kvinnor det är uppenbart synd om för att de lider av vanföreställningar. Lejonmamman, Null och M.
De har en lång sjukdomshistoria som även förklarar varför de inte delar vår verklighet.
2024-04-03, 00:07
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Ja jag såg! Han verkar må prima med sin fina fru.
Men vaddå var han alltså med i liven??
Fan att jag missade det.
Jag har hört lite snabbt nåt snack på andra lives men jag uppfattade det som att hon hade visat nån video där han satt och körde bil.
Men såklart är allt fake såklart och det är så fruktansvärt att göra såhär mot en kämpande mamma. Folk är fan sjuka.
Nu sitter de i finniq live och hänger ut allt de har på Nina o Hamza mfl.
Men det är såklart jättebra samt allt är sant!
2024-04-03, 00:10
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Varför blev hon inte glad tror ni?
Hon har ju ännu en bok på gång, samt en film.
Sen har detta jävla psykotjat om kidnappning varit hennes liv i 9år snart.
Jag tror bara hon känner panik för varje gång någon når ut med nåt som skulle kunna bevisa att hon ljuger. Sen att den andra sonen samt hennes man hjälper henne i detta, ja vad ska man säga? 🤷🏻‍♀️
2024-04-03, 00:15
Medlem
Ja A ” d m i r blev intervjuad an Nina och visst är han märkt av hjärtstoppet men han verkade helt klar i huvudet. Jag tänkte mer på att han är långsam.
Den kvinnan är riktigt sjuk/störd.
Såklart blev hon inte glad, hon har ju fått en knäpp. Hon borde glädjas åt att sonen trots allt som hänt honom har ett liv.
Det är det här som känns så sjukt. N#ull blev inte heller glad av att se sonen på ett foto från en arbetsplats. Närå. ”Barnen” är sjuka och ska komma hem till mamma. Som trakasserar dem.
Problemet är att de sprider konspirationsteorier om Sverige och det måste stoppas.
2024-04-03, 00:22
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master77
Mahijas son finns nu på kontot desinformation på Tiktok 😄
Så jävla skönt att se videon där han vänder sig direkt till henne, såklart måste det göra ont att behöva göra men samtidigt så skönt att få gå ut med sin ilska och äntligen säga ifrån inte bara till henne utan alla idioter som hjälper henne med förföljelsen.
2024-04-03, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Så jävla skönt att se videon där han vänder sig direkt till henne, såklart måste det göra ont att behöva göra men samtidigt så skönt att få gå ut med sin ilska och äntligen säga ifrån inte bara till henne utan alla idioter som hjälper henne med förföljelsen.

Har han nåt handikapp eller är han sjuk, han verkade så kraftlös på nåt sätt?
2024-04-03, 00:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vetgirigast
M har förmodligen börjat medicinera igen och därför är hon inte på TT i samma omfattning som tidigare.

Det är förvisso det bästa för henne om det stämmer men man saknar onekligen hennes dagliga galna telefonsamtal lagom till lunchrasten.
Lite abstinens nu på Marlenes mjuka röst och skruvade uttal , de andra är så j-a gapiga och tradiga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in