2024-04-01, 20:24
Medlem
ShitsOnFireYos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakerbock
Och vem vill köpa det där huset med platt tak och utan eldstad för nästan 11 mille?????
Ja, de har nog förköpt sig som det heter. Deras privatekonomi är med all sannolikhet i kras för lång tid framöver.
Citera
2024-04-01, 21:08
Medlem
Kanastras avatar
Alltså senaste avsnittet, den vesselpigga Simon kändes som en karaktär ur galenskaparna & after shave.
Kunde verkligen se Peter Rangmar spela honom.
Citera
2024-04-01, 21:09
Medlem
Äntligen kom det lite snygg inredning hos killarna i Abild. Under alla år jag sett husdrömmar så har jag inte förstått hur de kan vara så maniska på att bygga hus o sen när huset är klar( vilket det ju sällan är i programmet) har noll känsla för inredning. Det är väl den man strävar efter ?
Citera
2024-04-01, 21:40
Medlem
Tyckte det var en del märkliga val i abildhuset.
Snygg inredning på en del ställen men också en del rent av förfärligt fula grejer.

Kändes också som att de inte var klara på långa vägar (även om de sa sig vara det). En stege till sovrummet liksom.
Citera
2024-04-01, 21:58
Medlem
Det där var proffsrenoverare och resultatet blev bra men är meningen med programmet att vara annons för vidareförsäljning? Inte en chans dessa båda herrar slår sig ner i Abild. Fast duktiga, det är de.
Citera
2024-04-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Det där var proffsrenoverare och resultatet blev bra men är meningen med programmet att vara annons för vidareförsäljning? Inte en chans dessa båda herrar slår sig ner i Abild. Fast duktiga, det är de.

Jag fick också den känslan. Särskilt i slutet när de sa att de hade fler hus.
Citera
2024-04-01, 22:32
Medlem
swimmingpools avatar
Vilken ful inredning. Inget speciellt alls och färgen på huset borde varit vit.
Senast redigerad av swimmingpool 2024-04-01 kl. 23:00.
Citera
2024-04-02, 06:22
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget

Dm sa väl i början av programmet att dom skulle ha kvar sina respektive hus och att huset i Abild skulle bli deras gemensamma. Då förstod jag på en gång att dom ser Husdrömmar som ett reklamfönster. Så vi får väl helt enkelt se när annonsen kommer ut...
Citera
2024-04-02, 14:37
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Dm sa väl i början av programmet att dom skulle ha kvar sina respektive hus och att huset i Abild skulle bli deras gemensamma. Då förstod jag på en gång att dom ser Husdrömmar som ett reklamfönster. Så vi får väl helt enkelt se när annonsen kommer ut...

Sajten byggahus.se har inte ens bemödat sig att lägga upp avsnittet som de gjort med alla de andra tidigare. Så intressant var det. Varför gick SVT med på denna produktplacering?
Citera
2024-04-02, 15:26
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Sajten byggahus.se har inte ens bemödat sig att lägga upp avsnittet som de gjort med alla de andra tidigare. Så intressant var det. Varför gick SVT med på denna produktplacering?
Jag förtod att det var det sista avsnittet på säsongen när jag började märka hus ointressant och dassigt det var.
Citera
2024-04-02, 15:38
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Jag förtod att det var det sista avsnittet på säsongen när jag började märka hus ointressant och dassigt det var.

Tyvärr har även detta program som tidigare säsonger verkligen haft roliga projekt drivna av entusiaster, till att bli en enda stor reklampelare till bögar, transfolk och annat knytt. Inget emot dom men det ska inte gå ut över projektens kvalite och det har det verkligen gjort nu. Då är Kanal 5 med Arga snickaren Anders Ö bättre idag.
Citera
2024-04-02, 18:25
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Tyvärr har även detta program som tidigare säsonger verkligen haft roliga projekt drivna av entusiaster, till att bli en enda stor reklampelare till bögar, transfolk och annat knytt. Inget emot dom men det ska inte gå ut över projektens kvalite och det har det verkligen gjort nu. Då är Kanal 5 med Arga snickaren Anders Ö bättre idag.
Det har det väl inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in