2024-04-02, 01:50
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverrygg
Tjejen tankade ned och ville se "Rocky horror show" av någon jävla anledning.
Blev ligga efteråt. Mest otippade film någonsin för vuxenmys.
Varför det?
Lite sexig på sin tid.
Citera
2024-04-02, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittaintemig
Kortfattat, en tjej ska komma över och hänga hemma hos mig.. vilken film är bra innan ”nästa planerat ligg” eftersom vi snackade om det förr..

Skräck.
Citera
2024-04-02, 02:27
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Drar du igång någon sunkig halverotisk film kommer damen bara bli förbannad och tycka att du är ett pervo. Tricket är att starta Oppenheimer eller Saving Private Ryan. Tills bruden snabbt blir uttråkad och vill göra "nånting annat".

Haha, du kan ha en poäng i detta, men om jag hade över en tjej som inte klarade av att se en hel krigsfilm, så hade jag inte haft för avsikt att ligga med det lilla livet, det är ett som är säkert.
Citera
2024-04-02, 02:28
Medlem
Konferensen.
Citera
2024-04-02, 02:46
Medlem
Fittfittas avatar
Det sjunde inseglet.
Citera
2024-04-02, 02:52
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Varför det?
Lite sexig på sin tid.

För henne kanske. Själv vill jag inte se Tim Curry i drag fler gånger. En gång räcker.
Men, men. Resultatet blev gött mos.
Citera
2024-04-02, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Konstnärligt vackert och chill......

Det stora blå, eller liknande.
Håller med dig där, det var den första filmen som dök upp i min tanke när jag läste detta.
Citera
2024-04-02, 03:20
Medlem
ragingcows avatar
Notting Hill
Citera
2024-04-02, 03:29
Medlem
Ferhs avatar
The Diary of a Teenage Girl fungerar, hon sa att hon hade blivit upphetsad av filmen efter att vi sett på den och undrade om jag också hade blivit det. Filmen var dock hennes förslag.
Citera
2024-04-02, 03:30
Medlem
Hon vill känna sig glad och trygg.

Det är ju en del roliga exempel ovan i tråden men ta inte allt på allvar. 😅

Komedi, enkel komedi, inte monty python, mer Adam Sandler. Romantisk komedi med Hugh Grant kanske?

Feelgood. Värmer hjärtat hos alla goa töser. En oväntad vänskap skulle nog funka bra. Forest gump, men den är för lång. Då hinner ditt blåpiller sluta verka.
Citera
2024-04-02, 03:45
Medlem
Tjejer gillar att kolla skräckfilmer. För övrigt spelar det ingen roll vilken film du kollar på, vad som spelar roll är om du har några bollar kvar och tar tag i det. Hon ska redan komma över så det betyder att du har en chans, om du inte är en simp som väntar länge på rätta läget för du kommer bara ha en chans.
Citera
2024-04-02, 04:25
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittaintemig
Kortfattat, en tjej ska komma över och hänga hemma hos mig.. vilken film är bra innan ”nästa planerat ligg” eftersom vi snackade om det förr..

Stallone Cobra fungerar alltid. Då tycker hon du är en riktig man ingen fjant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in