2024-03-31, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Att håna Färjestad när Bandyklubben har noll guld och filmade en hel del i kvartsfinalen är lågvattenmärke.
Men Rögle slog ut Färjestad rättvist.

Ja hur tänker man då? Ja Rögle vann helt rättvist!
Citera
2024-03-31, 12:49
Medlem
Förjestadbönderna har hånat, under hela säsongen och de trodde att de var bra. Sedan åkte de ur slutspelet utan att vinna en enda match. Då är det plötsligt inte okej att håna, de upphör aldrig att förvåna. Ordentligt lärorikt. Nu fattas det bara att Tomasek tröttnar på Färjestad, så är de tillbaka på ruta 1.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-03-31 kl. 13:25.
Citera
2024-03-31, 17:52
Moderator
vfs avatar
HV firade som att de vunnit SM-guld. De borde skämmas i stället. 70 miljoner för att underprestera en hel säsong.

Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
F
Och er kapten ska vi inte prata om, varje avblåsning va han för fan framme hos domaren och skulle prata.

classic Linus https://twitter.com/hammar24/status/1773073436476117128/photo/1

Han åker väl fram och fråga om reglerna vid varje byte

Min uppfattning är att Linus sällan eller aldrig gnäller på något egentligen. Som kapten har han rätt att prata med domarna. Kan inte minnas något gnäll från honom. Han verkar ha båda fötterna på jorden.
Citera
2024-03-31, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
HV firade som att de vunnit SM-guld. De borde skämmas i stället. 70 miljoner för att underprestera en hel säsong.

Min uppfattning är att Linus sällan eller aldrig gnäller på något egentligen. Som kapten har han rätt att prata med domarna. Kan inte minnas något gnäll från honom. Han verkar ha båda fötterna på jorden.

Du har rätt i det du skriver! Att få vissa papphattar här att begripa det är svårare än att flyga till månen!
Citera
2024-03-31, 19:04
Medlem
Citat:

Fast att göra det vid varje byte är extremt sus, han och Pudas spela i en egen liga där.

Största gnällaren denna matchserie va Mitell, men som jag skrev blev han väl tagen på sängen/fick panik efter att domaren har varit på deras sida i grundserien och att han blev utcoachat av Roger Hansson/Janne Larsson
Senast redigerad av pyssen87 2024-03-31 kl. 19:10.
Citera
2024-03-31, 19:09
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Han är nog en av de smartaste, mest analytiska och mest verbala på svensk is. En kapten som alla vill ha.
Citera
2024-03-31, 19:12
Medlem
Citat:
Fast att göra det vid varje byte är extremt sus, han och Pudas spela i en egen liga där.

Största gnällaren denna matchserie va Mitell, men som jag skrev blev han väl tagen på sängen efter att domaren har varit på deras sida i grundserien och att han blev utcoachat av Roger Hansson/Janne Larsson

Du yrar! Varje byte? Vad är det för fel på dig! Mitell? När? Såg du vad VF skrev? Skärp dig troll!

Rögle är vidare till semi likt förbannat klagar och gnäller du! Verkar vara en fixering som är spridd här. Inte bara du som är fixerad vid Färjestad!

Enligt din fixerade kompis MitchTroll spelar Rögle efter en egen regelbok! Fråga honom vad han menar!
Senast redigerad av Palkranen 2024-03-31 kl. 19:17.
Citera
2024-03-31, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Du yrar! Varje byte? Vad är det för fel på dig! Mitell? När? Såg du vad VF skrev? Skärp dig troll!

Enligt din kompis MitchTroll spelar Rögle efter en egen regelbok! Fråga honom vad han menar!

Jajamän, va in precis vid varje byte/utvisning mot er som han skulle fram och börja ''diskutera'' som det så fint kallas här inne. Bästa exemplen va när han höll fast i någon Röglespelares ben efter att han förlorade en närkamp/vägra knäppa på hjälmen ordentligt så det flög av och kollade vädjande mot domarna. Jo jag läste vad han skrev svarade också på det, men hans uppfattning delas inte med mig i alla fall.

Mitell försökte sätta press på domaren på presskonferensen/intervju efteråt etc.
Citera
2024-03-31, 19:33
Medlem
Citat:
Jajamän, va in precis vid varje byte/utvisning mot er som han skulle fram och börja ''diskutera'' som det så fint kallas här inne. Bästa exemplen va när han höll fast i någon Röglespelares ben efter att han förlorade en närkamp/vägra knäppa på hjälmen ordentligt så det flög av och kollade vädjande mot domarna. Jo jag läste vad han skrev svarade också på det, men hans uppfattning delas inte med mig i alla fall.

Mitell försökte sätta press på domaren på presskonferensen/intervju efteråt etc.

Rolig du!
Citera
2024-04-01, 00:00
Medlem
BlackQuartzs avatar
Härligt att FBK fortfarande väcker känslor trots att säsongen är slut. Finns ju några småklubbar som fortfarande slåss om guldet, men jag förstår helt att det inte känns lika spännande med Växjö-Rögle som Färjestad-Djurgården
Citera
2024-04-01, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz
Härligt att FBK fortfarande väcker känslor trots att säsongen är slut. Finns ju några småklubbar som fortfarande slåss om guldet, men jag förstår helt att det inte känns lika spännande med Växjö-Rögle som Färjestad-Djurgården

Seriesegraren vinner guld 50% av säsongerna, men nu blev det total förnedring och uttåg omgående. Så är Karlstadböndernas förnedring som diskuteras, inte Färjestad som klubb.

Så när du sitter här och verkar nöjd, laddar bästa mästarna, för nästa omgång och hockeyfest i slutspelet, precis som vanligt framåt vårkanten.

Härligt med hockeyfest i Växjö, Smålands stolthet.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-04-01 kl. 09:30.
Citera
2024-04-01, 10:57
Medlem
snurresprettiss avatar
Christian Folin är inte imponerad av stämningen i Tegera Arena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in