2024-04-01, 01:17
Medlem
Jag tror att Sara och Patrik är försiktiga med att stoppa publicering mot betalning. Det kanske räknas som utpressning och leder till åtal.
Citera
2024-04-01, 02:34
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neritoidea
Jag tror att Sara och Patrik är försiktiga med att stoppa publicering mot betalning. Det kanske räknas som utpressning och leder till åtal.
Om det föreslås av gäddan, kan det väl inte bli utpressning?
Citera
2024-04-01, 02:35
Medlem
FernandoFisrings avatar
Är det bara jag som tycker att dumpen har blivit tråkigt? Förutom de två psykopatmonstren i Norge som de har konfronterat sista tiden är det samma blaha upp och ner dag efter dag. Nån förvånad snuskgubbe som antingen springer iväg eller står kvar och bara gör saken värre för sig själv och Sara och Patrik säger samma saker och får samma svar varje gång. Inga nya samarbeten, inget jobb med lagändring bara åka runt i Sverige och Norge och spela in likadana videos som en repig skiva. Ska de liksom utvecklas och verkligen jobba mot en lagändring nån gång?
Citera
2024-04-01, 02:48
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Är det bara jag som tycker att dumpen har blivit tråkigt? Förutom de två psykopatmonstren i Norge som de har konfronterat sista tiden är det samma blaha upp och ner dag efter dag. Nån förvånad snuskgubbe som antingen springer iväg eller står kvar och bara gör saken värre för sig själv och Sara och Patrik säger samma saker och får samma svar varje gång. Inga nya samarbeten, inget jobb med lagändring bara åka runt i Sverige och Norge och spela in likadana videos som en repig skiva. Ska de liksom utvecklas och verkligen jobba mot en lagändring nån gång?

Det är totalt ointressant att se dessa gäddor som ska träffa 14-åringar. Jag tror det blir Dumpens fall.

Det man "vill se" är dom riktigt vidriga som vill ha sex med 3-åringar. Dom äcklena vill man ska lida och hängas ut som dom vider dom är.
Citera
2024-04-01, 02:51
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Precis. Hon har inte haft råd innan men helt plötsligt efter alla svisch donationer så har hon råd att fixa sin fula käft. Den blev ju inte vackrare. Snarare tvärtom mycket fulare ser dessutom lika fejk ut utåt nu som hon är på insidan. bra att det lyser igenom.

Patrik förresten har tydligen tatuerat in eller ska tatuera in en gädda någonstans. När jag såg det klippet så höll jag på att skratta ihjäl mig sätta kaffet i halsen. Så himla mesigt.

Löständer är inte sexigt nej ser ut som nåt från en utklädningsbutik och Patriks nya tatuering är skitful både själva motivet och utförandet. Ser ur som nåt utfört av en hobbytatuerare hemma.
Citera
2024-04-01, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
]Det är totalt ointressant [/b]att se dessa gäddor som ska träffa 14-åringar. Jag tror det blir Dumpens fall.

Det man "vill se" är dom riktigt vidriga som vill ha sex med 3-åringar. Dom äcklena vill man ska lida och hängas ut som dom vider dom är.

Nej, det är intressant att se äckliga pedofiler som vill knulla barn bli påkomna. 14 åringar är barn.
Citera
2024-04-01, 02:59
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Nej, det är intressant att se äckliga pedofiler som vill knulla barn bli påkomna. 14 åringar är barn.

Enligt lagens meningar är dom barn ja. Men naturen skiten i lagen. Enligt naturen så är man liggbar när man blir könsmogen, och kroppen får former därefter.

Sara sa själv i en intervju att gäddorna som vill ha 3-åringar är allvarligare än dom som kör på 14-åringar, även om det också är allvarligt enligt henne.
Citera
2024-04-01, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Enligt lagens meningar är dom barn ja. Men naturen skiten i lagen. Enligt naturen så är man liggbar när man blir könsmogen, och kroppen får former därefter.

Sara sa själv i en intervju att gäddorna som vill ha 3-åringar är allvarligare än dom som kör på 14-åringar, även om det också är allvarligt enligt henne.

Jaha, bara för vi inte ändrats på 200k rent fysiskt så skall det inte normaliseras med osunt beteende. Annars kan man dra allt möjligt med naturen och normalisera det inklusive mord på lägre stående (subjektivt menat) så skit i naturen, du anser det alltså ointressant att se de fälla pedofiler som dras till barn? (14 åringar)
Citera
2024-04-01, 03:09
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Jaha, bara för vi inte ändrats på 200k rent fysiskt så skall det inte normaliseras med osunt beteende. Annars kan man dra allt möjligt med naturen och normalisera det inklusive mord på lägre stående (subjektivt menat) så skit i naturen, du anser det alltså ointressant att se de fälla pedofiler som dras till barn? (14 åringar)

Jag ser det som ointressant eftersom det är en moraliskt skapad lag som går emot naturens egna lagar. 14-åringar kan vara väldigt vackra, så det är fullt förståeligt att folk kan dras till den åldern eftersom naturen har programmerat människan så.

Och eftersom du och andra som lider av moralpanik nu tror att jag skulle ligga med 14-åringar så kan jag dementera det eftersom det är olagligt att göra det.
Citera
2024-04-01, 03:30
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om det föreslås av gäddan, kan det väl inte bli utpressning?
Om en gädda, endast efter att hen betalat en summa pengar till Sara och Patrik får sin video avpublicerad. Då är det ett solklart fall av utpressning.
Citera
2024-04-01, 03:50
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Nu måste det finnas barn att våldta, de växer inte på trän. Vuxna som enbart kan tänka sig barn är lika få. Så det går att styra om. Medan dumpen styr mot barn. Man skapar ett intresse, ett högre intresse än som fanns innan. Så man riskerar skapa peddon, vilket de inte vill inse.

Samhällsproblem är mycket komplexa, Dumpen kan bara tänka en tanke (en känsla snarare), för att lösa samhällsproblem måste man först förstå den komplexitet problemen har. Om man satt sig in i frågan är man inte så självsäker på vad som är bäst, man får fler alternativ för att förbättra läget.

Man kan jämföra med sprängningar skjutningar, ingen, inte en de själva kan gilla detta. frihetsbegränsa säger allmänheten, men det har inte löst det.

Dumpen lösning, exponera, men det kommer nog inte lösa detta.

Det som är sorligt är att Dumpen inte vill se den otrygghet de skapar, främst bland barn, den arbetslöshet och brist på utbildad personal de skapar, den misstänksamhet de skapar, och förstörda familjeband. Det är lätt att bli blind för sådant, om man drivs av en stark frustration.

Det fetade. Förutom barnen i de drabbade familjerna, som får sina liv offentligt raserade, så styr Dumpen en direktlinje från tik-tok till sin hemsida. Där står:
Citat:
VARNING FÖR MEDIA UTAN MUNKAVLE – EJ FÖR KÄNSLIGA

Så varningen gäller inte barn? Inbillar sig P&S att barnen som de lotsat till hemsidan inte kommer att läsa hur ”barn” skriver och provocerar fram knull, cigarretter och droger? Eller hur man gör för att få en runkvideo eller en kukbild? Eller hur man hånar och mobbar andra människor?

De lär barn att sexchatta. Ta in det.
Citera
2024-04-01, 07:21
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Om en gädda, endast efter att hen betalat en summa pengar till Sara och Patrik får sin video avpublicerad. Då är det ett solklart fall av utpressning.
Kör du inte med omvänd bevisföring nu. Det måste väl bevisas att de var ute efter pengar, om någon erbjuder något för att själv slippa kan det väl inte vara utpressning. I så fall så är det utpressning det som påstås att någon avpublicerats för att denne var med på en föreläsning. Om Dumpen föreslog, ja. Om gäddan föreslog, nej. Det är vad jag tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in