Resultat:
0%
röster
2023-10-30, 17:42
Bannlyst
Fann vad jag hatar detta at5 ställa 9m jämnt för ljuset 8di9tiskt tänk på djuren dom föłljer rutiner det är ett rent hełvete då puńkat jävla klockor
Citera
2023-10-31, 05:24
Avslutad
Sommar vintertid who the fuck lives like that anyways?

Alltså det är dags att kräva feta skadestånd för stressen det orsakar om det inte ror i land det här snart hur många år har de snackat helt odugliga.

Avskaffa skiten snarast det skapar enorma problem kostander och lidande.
Citera
2023-11-11, 20:14
Medlem
Trodde eu skulle ta bort detta? Gick de vidare med frågan eller la de ner alla tankar?
Citera
2023-11-12, 04:14
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mehelium
Trodde eu skulle ta bort detta? Gick de vidare med frågan eller la de ner alla tankar?
Är väl svårt att komma överens i EU. Speciellt om det är så att alla måste vara överens och ett enda land kan stoppa. Dessutom har både Coronan och kriget kommit i vägen.
Citera
2024-02-14, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mehelium

De har fullt upp med andra viktiga frågor. Som att bestämma att alla bilar ska ha tpms och att dammsugare inte får ha för hög effekt. Misstänker också att de ser över regelverket kring gurkans krökningsvinkel.

Nej, men jag väntar också på att denna idioti med sommartid tas bort. Till de som påstår att kvällarna blir längre med sommartid så kontrar jag med att jag skulle vilja definiera om hur mycket ett kg är. Om vi gjorde om kilot så att varje kilogram vägde 20 % mer så skulle inte bara jag, utan mängder med andra människor inte längre vara överviktiga. Jag skulle omedelbart gå ner från 100 kg till 80 kg utan att behöva banta. Det röstar jag för!
Citera
2024-03-15, 19:36
Avslutad
Hur i hela h-lvete kan man låta en halv miljard vänta in att de löser och avskaffar den här skiten i åratal istället för omedelbart är bortom inkompetens det är totalt förakt inför människan.
Citera
2024-03-24, 08:25
Medlem
Snart måste vi behöva ställa om klockan igen… allt detta lidande och EU hade kunnat ta bort skiten men de får inte tummen ur
Citera
2024-03-30, 21:51
Bannlyst
Vaknar alltid kl 2. Skönt att jag vaknar kl 3 då i natt istället
Citera
2024-03-31, 04:05
Medlem
FreeThinkings avatar
Blev man av med en hel jävla timmes sömn... hatar sommartid avskaffa skitet
Citera
2024-03-31, 04:13
Medlem
KalleAnkaPartiet77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinking

Jag är förtidspensionär så jag mig spelar det ingen roll. Jag har alltid sovmorgon.
Men upp med hakan, du får tillbaka den där timmen till hösten, då blir du glad när du får sova en timme extra.
Citera
2024-03-31, 15:11
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinking
Eftersom omställningen sker natten mellan lördag och söndag så är det väl för de flesta bara att sova en timma extra den söndagen och gå upp den tid man brukar enligt normaltid. Värre förstås för den som skall upp och jobba söndag morgon.
Är dock ändå värt det för att få en timma ljusare kvällar hela sommaren.
Citera
2024-04-01, 00:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Eftersom omställningen sker natten mellan lördag och söndag så är det väl för de flesta bara att sova en timma extra den söndagen och gå upp den tid man brukar enligt normaltid. Värre förstås för den som skall upp och jobba söndag morgon.
Är dock ändå värt det för att få en timma ljusare kvällar hela sommaren.

En timme mer eller mindre på kvällen gör inte så stor skillnad. Det är dock fruktansvärt att gå miste om en hel timmes sömn. Förstår inte varför Sverige måste vänta på EUs saktfärdighet. Vi införde sommartid utan EU och kan avskaffa den igen utan EU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in