2024-03-31, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Om hon var vän med 7-8åringar var nog inte allt som ska ska, hon måste haft nån diagnos typ intellektuell funktionsnedsättning/utvecklingsstörning el liknande. Det finns många som leker med småbarn.
Finns många unga tonåringar som är översexuella, även många som har knepiga attityder.
Behöver inte ha en diagnos för att vara ett vider.
Citera
2024-03-31, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av procedur
Finns många unga tonåringar som är översexuella, även många som har knepiga attityder.
Behöver inte ha en diagnos för att vara ett vider.
Jo om man är intresserad av att hänga med småbarn. Fast jag har aldrig hört talas om personer som haft en sexuell relation, bara vänskaplig. Då kan det lika väl vara pojkarna som utnyttjade henne. Jag vet hur såna svin till killar funkade. Och jag vet också vad Dogge pratar om hur det var på "den tiden" då han bara är ett par år äldre än mig.

Killar tog sig friheter på oss tjejer på ett helt annat sätt än i dag, framförallt i ghettoområden av nån anledning. Men dessa var iaf från 11 år och uppåt. Kanske var det han menade med lätt på foten, det gick rykten om henne troligen för att killar kladdade på henne.
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-03-31 kl. 15:25.
Citera
2024-03-31, 15:28
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Ridå över dig, är du helt sjuk i huvudet? Han var ett barn på 7-8 år som blev våldtagen av en 15-årig tjej. Det är våldtäkt mot barn när en 15-åring ”har sex” med 7-8åringar. Han förstår inte ens själv att han var ett offer, stackars honom, jag är seriös. Och vad fan menar du med att gangbang är äckligt?! What? Vuxna får väl göra vad de vill så länge det sker i samtycke, här var det tjejen själv som tog initiativet ju. Hur kan du jämföra ett litet barn som inte kommit i puberteten med Depardieu-gubben?!
Du snackar om döttrar, har du inga söner?!
Hur hade du reagerat om en 15-årig tjej ”haft sex” med din 7-8åriga son och hans kompisar?! Du hade inte blivit rasande på henne och polisanmält henne utan du hade skrikit på ditt lilla barn att han var som det franska äcklet som ”deltagit i gang Bang”? För övrigt räknar inte jag det som gang Bang när hon hade satt upp ett tält och hade ”sex” med vart och ett av de små barnen (!!) (FY FAN!) i avskildhet.

Det jag, och många med mig, reagerar aggressivt på är Dogges nuvarande inställning till vad han var med om. Samma korkade och förnedrande inställning som Depardieu hade till det han och hans polare sysslat med. Någon etikett har jag f.ö. varken satt på flickan eller på Dogges och hennes förehavanden i tältet, ”gangbang” gällde franskens aktiviteter.
Citera
2024-03-31, 15:35
Medlem
Citat:
Jo om man är intresserad av att hänga med småbarn. Fast jag har aldrig hört talas om personer som haft en sexuell relation, bara vänskaplig. Då kan det lika väl vara pojkarna som utnyttjade henne. Jag vet hur såna små svin funkade. Och jag vet också vad Dogge pratar om hur det var på "den tiden" då vi nästan är jämgamla.
Killar tog dig friheter på oss tjejer på ett helt annat sätt än förr, framförallt i ghettoområden av nån anledning.
Sexuellt intresse börjar i samband med puberteten så knappast han eller någon jämnårig som utnyttjade någon för att få lite sex. Som sagt vet jag ingenting om honom eller om det han säger är sant, men om det är det var det tjejen som våldtog, inte småbarnen.
Vet inte vad du har för koppling till detta men du verkar ju ha någon eftersom du kallar en 8-åring för ett litet svin. Finns naturligtvis 8-åriga svin. Men inte jättevanligt.
Citera
2024-03-31, 15:40
Medlem
Citat:
Sexuellt intresse börjar i samband med puberteten så knappast han eller någon jämnårig som utnyttjade någon för att få lite sex. Som sagt vet jag ingenting om honom eller om det han säger är sant, men om det är det var det tjejen som våldtog, inte småbarnen.
Vet inte vad du har för koppling till detta men du verkar ju ha någon eftersom du kallar en 8-åring för ett litet svin. Finns naturligtvis 8-åriga svin. Men inte jättevanligt.

Precis, därför går historien inte ihop. Varför i helvete skulle dessa småpojkar som inte ens kommit i puberteten vilja köa för att ha sex med henne? Du hör väl själv hur det låter?
Med svin pratar jag om dessa som tog sig friheter, och som jag skrev var dom ofta från 11 och uppåt.
Citera
2024-03-31, 15:48
Medlem
Till de som chockas över småpojkars erektioner, har ni ingen som helst utbildning?
Det har noll-zero-nada att göra med sexuella känslor! Ni hänger väl även på pedofilforum och gottar er skulle jag tro. Jävla dumhuven.

Sexuella känslor kommer först med puberteten. Om en 8-åring låtsasvåldtar någon har han fått veta för mycket (av vem?) än hans ålder tål.
Citera
2024-03-31, 17:21
Medlem
Okej... inte så snyggt... Men låt Dogge va... Att cancla honom är verkligen att sparka nedåt.
Citera
2024-03-31, 17:32
Medlem
Jag pillade på många jämnåriga tjejer och de pillade och kände på min hårda pillesnopp när vi var 5-8 år. Så att det "sexuella" intresset startar i puberteten anser jag vara rent skitsnack.
Citera
2024-03-31, 18:13
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Har tre frågor till dig.

1. Tror du att Dogge hade berättat om detta om det vore så att killarna var jämngamla med henne?

2. Om nej, varför tror du att han säger att dom var så unga? Fattar du inte att han hittar på? Hur kan du på riktigt tro att en normal 15-åring vill ha sex med småungar? Absolut ingen 15-åring som är frisk i huvudet har det intresset. Man ville knappt se åt nån som var nåt år yngre ens. Han ljuger troligen om hennes ålder med, hon var yngre men inte ens han är så korkad att han säger det.

3. Om 15-åringen bara legat i tältet utan att göra nånting och det bara var killarna som rörde henne, är det fortfarande hon som våldtar dom anser du?

När man tänker lite på det så är det någon som byggt ett tält åt henne. Hon verkar ju snarare blivit dit tagen än att vara helt aktiv i det själv. De som planerat detta borde vara de som utnyttjar.
Citera
2024-03-31, 18:29
Bannlyst
Citat:
Bland blattar finns det betydligt mer svin än bland svenskar framförallt tror jag pga av att dom alltid är i grupp
Citera
2024-03-31, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
När man tänker lite på det så är det någon som byggt ett tält åt henne. Hon verkar ju snarare blivit dit tagen än att vara helt aktiv i det själv. De som planerat detta borde vara de som utnyttjar.
Ja precis.
Citera
2024-03-31, 18:49
Medlem
Svavelbryggas avatar
Har han sagt att de andra killarna var 7 också? Jag tänker att det är lite skillnad om det är en femtonåring som utnyttjar ett gäng barn, eller om Dogge var hangaround till ett gäng killar i yngre tonåren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in