2024-03-27, 09:15
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Jaså, det visste jag inte! Men då är det ju Ernst man ska klandra. Och resten av styrelsen som ställer upp på det.
Men har Elsa ”tagit” utrymmet från konstnärer som varit intresserade eller har ateljéer stått tomma pga för hög hyra?
Låter som att hyrorna är dyra, vet att det också sitter eller har suttit reklamkontor i ateljéerna. Undrar vad hyran ligger på?
Citera
2024-03-29, 13:09
Medlem
Vi vet att din favorit ljusrosa tröja i mjukaste bomull är från arket nu. Du påminner oss i var tredje inlägg.
Citera
2024-03-29, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Vi vet att din favorit ljusrosa tröja i mjukaste bomull är från arket nu. Du påminner oss i var tredje inlägg.
Den börjar se urtvättad ut dessutom 😂 dags att köpa en ny i nya favoritfärgen ljusblå kanske.
Citera
2024-03-29, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Den börjar se urtvättad ut dessutom 😂 dags att köpa en ny i nya favoritfärgen ljusblå kanske.

Vi kan skramla ihop till en ljusblå här på FB och ge som inflyttningspresent. Bara jag slipper se den rosa tröjan en gång till 😂
Citera
2024-03-30, 12:48
Medlem
Det blir ju inte helt trovärdigt när hon gör reklam för olika hudvårdsmärken hit och dit? Då är ju de förra uppenbarligen inte de bästa hon vet?
Citera
2024-03-30, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tartlette
Det blir ju inte helt trovärdigt när hon gör reklam för olika hudvårdsmärken hit och dit? Då är ju de förra uppenbarligen inte de bästa hon vet?

Nej verkligen inte, ena gången överprisat hippt märke och nästa gång betydligt billigare för "oss känsliga" fast hon (när hon inte får betalt) har typ problemfri hy.
Citera
2024-03-31, 10:58
Medlem
Fan vad jag alltid stört mig på hennes envisa användande av att "öppna upp huset för säsongen". Eller pratar folk så på riktigt och jag är för arbetarklassig för att ha missat ett vedertaget begrepp? Får iallafall rysningar av hur hon vill låta som att hon är någon slags brittisk adlig kvinna från Downton Abbey som "opens the house for the London-season"
Citera
2024-03-31, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timshel
Fan vad jag alltid stört mig på hennes envisa användande av att "öppna upp huset för säsongen". Eller pratar folk så på riktigt och jag är för arbetarklassig för att ha missat ett vedertaget begrepp? Får iallafall rysningar av hur hon vill låta som att hon är någon slags brittisk adlig kvinna från Downton Abbey som "opens the house for the London-season"

Haha, jag känner likadant varje gång 😅 Och tycker det är liknande tendens med Sofia Wood som oftast kallar sitt lantställe Back (typ "sommaren på Back"), som om det är något slags lantgods de åker till.

Men erkänner mig komma från lägre medelklass så kanske också gått mig förbi att det är så alla pratar 🤷
Citera
2024-04-01, 11:02
Medlem
Använder hon inte samma bilder i flera inlägg? På ägg, på frukost, etc.
Citera
2024-04-01, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Jaså, det visste jag inte! Men då är det ju Ernst man ska klandra. Och resten av styrelsen som ställer upp på det.
Men har Elsa ”tagit” utrymmet från konstnärer som varit intresserade eller har ateljéer stått tomma pga för hög hyra?

Elsa delar rum med sin bror Sigge, och han är väl nån slags konstnär. Åtminstone har hon gjort det tidigare.
Citera
2024-04-01, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PremiumDark
Elsa delar rum med sin bror Sigge, och han är väl nån slags konstnär. Åtminstone har hon gjort det tidigare.

https://www.theodeto.com/collections/sigfrid-billgren

Någon slags konstär?
Citera
2024-04-01, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
https://www.theodeto.com/collections/sigfrid-billgren

Någon slags konstär?

Återkommande diskussion, men 25 000 för det där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in