Citat:
Ursprungligen postat av
AlmaTor3
Alltså nu har ju även Erik stor mage och det kanske är normaliserat när produktionen väljer män, MEN, hallå, alla utom Rickard och S-E är osunt rundmagade. När jag jämför dem med män i den åldern som jag känner till, så kommer jag fram till att de inte tillhör genomsnittet, dvs de här männen har större midjemått än de flesta andra har i den åldern. Det är framför allt ganska vanligt med män som joggar, cyklar osv för att hålla sig friska och då inte heller drar på sig en massa extrakilon. De här killarna verkar inte tänka i de banorna alls? Vill inte framhäva S-E som ett bättre alternativ, han tog utseendet på för stort allvar, men jag kan ju förstå om han blev provocerad av dem
sedan uttryckte han sig lite klumpigt. Man får ju inga kompisar om man kritiserar folks utseende och åmar sig kring sin egen kropp. Men, varför ska tjejerna acceptera killar som inte bryr sig om sin kropp alls, när killarna bara verkar spana in de snygga tjejerna?
Jo, fast om man ska tyda kvinnorna så verkar karlarna valhänta också.
Jag menar, även om de inte är intresserade av resterande kvinnor (förutom Åsa och M-L) så kan de väl iallafall kommunicera på sånt sätt så det blir intressanta diskussioner?
Diskussioner blir väldigt dryga om folk pratar endast om sig själva.
Eller kan männen medvetet göra så för att de ska bli ointressanta för de andra kvinnorna?
Samtidigt är de så lama när de svassar endast efter Åsa och M-L.
Och lite väl kärlekskranka efter dryga M-L. Det kan inte tyda på annat än dåligt omdöme?
Hon är ju faktiskt näst intill lika självupptagen som Sven-Erik.
Och även om det mot förmodan skulle bli ett förhållande med någon så kommer den karln vara hennes eviga toffel.
Heikki är ju alldeles för snäll.
Nä, det är ett gäng väldigt inkompatibla singlar.
Kom ihåg, M-L har uttalat att hon ville ha Bengt, men nu blev han upptagen, så hon använder de andra karlarna som förströelse.
Och det går de tydligen med på.