Du skriver ju själv att det inte finns några billiga laserskrivare.
Billiga laserskrivare för privatmarkanden har nästan försvunnit då bläckstråleskrivare blivit så bra och laserskrivare kan inte säljas för samma pris. Ska man dessutom ha färg/scanner/kopiator så är prisskillnaden ännu större.
Du skriver ju själv att det inte finns några billiga laserskrivare.
Billiga laserskrivare för privatmarkanden har nästan försvunnit då bläckstråleskrivare blivit så bra och laserskrivare kan inte säljas för samma pris. Ska man dessutom ha färg/scanner/kopiator så är prisskillnaden ännu större.
Du är totalt verklighetsfrånvänd som tror att bläckstråleskrivare har blivit mer populärt jämfört med laserskrivare. Du vet inte vad du snackar om.
Stämmer det att man måste fixa konto hos hp för att kunna använda trådlöst på denna?
Hp har så, även om du bara ska scanna så måste du ha wifi och ett konto. Idiotisk jävla ide håller jag med om men de vill väl veta exakt hur ofta du använder skrivaren och till vad.
Vad kostar den?
Jag kommer aldrig att behöva mer än den som följde med men bra att veta.
Även bra för att veta vad du tycker är dyrt.
Hur många sidor/år tänker du skriva ut?
Förut kunde man få en skrivare för typ 1000 kr och nu får man typ betala det dubbla.
För hur länge sedan då?
Använd prisomraknaren för att se hur mycket inflationen har påverkat. Om din mentala prisuppgift är 10 år gammal måste du lägga till 35% för att få motsvarande värde idag. Om den är 20 år gammal måste du lägga till nästan 50% (och på 50 år 650%!!)
sitter tyvärr med en hp inkjet nu som varje gång man ska scanna måste man skriva in en pinkod som sitter på baksidan av printern.Bara HP som jag varit med om som har detta.