2024-03-30, 14:23
  #7981
Medlem
J*ssica satt i live igår och läste ur bok av ingenjör och trafikforskare och da bland annat att myndigheter skrivit fel i alla papper och att hon visst är född i USA
2024-03-30, 14:37
  #7982
Medlem
Är Sibblingsunited Sara i Dumpen?
2024-03-30, 14:40
  #7983
Medlem
N*ll sitter och säger att alla i hennes liv är högutbildade .
J*ssicas barn blev omhändertagna när de var kring 2 och 3 år pga miljön och hon säger att hon har tagit hand om sina morföräldrar och visst kan ta hand om barn också , hon bor hos någon som ha särskild postadress som nog är en morförälder uppenbarligen anses hon då inte kan ta hand om denne
J*ssica är rättspsykolog men försörja sig som något inom det kan hon tydligen inte
2024-03-30, 14:42
  #7984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Är Sibblingsunited Sara i Dumpen?
Nej , hon heter J*ssica , blond kvinna med en fläta i luggen som gör mycket konstiga lives på engelska
2024-03-30, 14:48
  #7985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nej , hon heter J*ssica , blond kvinna med en fläta i luggen som gör mycket konstiga lives på engelska
Väldigt lika i rösten
2024-03-30, 14:49
  #7986
Medlem
Väldigt lika I rösten
2024-03-30, 14:49
  #7987
Medlem
S*sanne upplyste om att det finns 200 000 barnrättsaktivister här i landet är väl därför det dyker upp 4-5 vid demonstrationer
2024-03-30, 14:51
  #7988
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
S*sanne upplyste om att det finns 200 000 barnrättsaktivister här i landet är väl därför det dyker upp 4-5 vid demonstrationer
Låter ju rimligt
2024-03-30, 15:04
  #7989
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Ja behöver inte lyssna på radioteater idag

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Denna live är ju guld, man får allt på en gång haha. Snillet Child13 är i kommentarerna nu också och uppmanar till att alla ska registrera sig till valet och sen rösta på sig själv så faller riksdagen 😁


Herregud. Jag har nu fullt med snor i ögon och öron efter att denne självmordsbenägne Tony B snyftat ur sig sitt intressanta liv och psykiska tillstånd. Null tog bort honom med hänvisan till "man får inte bete sig hur som helst i liven".

Är detta direktsändning från Beckombergas egna lilla blåkulla?

Vem är collie_harmony?
2024-03-30, 15:12
  #7990
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Herregud. Jag har nu fullt med snor i ögon och öron efter att denne självmordsbenägne Tony B snyftat ur sig sitt intressanta liv och psykiska tillstånd. Null tog bort honom med hänvisan till "man får inte bete sig hur som helst i liven".

Är detta direktsändning från Beckombergas egna lilla blåkulla?

Vem är collie_harmony?
Hon heter S*andra fick sitt barn omhändertaget för kring 4 år sedan när det var kring en månad , då hade hon och mannen tillbringat tiden från att barnet föddes på utredningshem , mannen har et äldre barn som omhändertogs när det var några dagar. S har anmält 3 män på kort för övergrepp , 2 har hon i live erkänt att de var lögn för att hon var arg den 3 ska enligt henne fortsatt vara utredning kring.
S har intellektuell funktionsnedsättning som huvuddiagnos men frågan är om det inte är något mer eftersom hon är listig och sätter dit folk om hon inte får som hon vill
2024-03-30, 15:13
  #7991
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
S*sanne upplyste om att det finns 200 000 barnrättsaktivister här i landet är väl därför det dyker upp 4-5 vid demonstrationer

Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Låter ju rimligt


Ser fram mot att den största delen av dem dyker upp på nästa demonstration som då kommer ha marknadsförst under två månader. Det är en lördag så få lär ha rimliga ursäkter för att inte dyka upp.

https://www.instagram.com/p/C43NrJ-C5a2/
2024-03-30, 15:19
  #7992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Ser fram mot att den största delen av dem dyker upp på nästa demonstration som då kommer ha marknadsförst under två månader. Det är en lördag så få lär ha rimliga ursäkter för att inte dyka upp.

https://www.instagram.com/p/C43NrJ-C5a2/
Ja en 25 -30 ' måste de väl kunna få ihop i alla fall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in