2024-03-30, 08:54
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
20.000 kr/anställd är arbetsgivaravgiften. Varför får man känslan av att Dumpen inte redovisat detta hos Skatteverket?

Sara hade inte haft råd med den nya gula jackan liksom.

Dumpen gör en del bra t ex kåtar upp gamla gubbar som har noll chans att sätta på en fjortis IRL och visst räddar några barn ibland säkert.

Dumpen är liksom utanför systemet och 💩 i pressetik mm😄

Skicka fram journalisterna Putte och Sara och tro att det kan bli bra. Sinnessjuk underhållning.

Sara tycker jag väldigt mycket om. Hon har inte läst vid journalisthögskolan men skit i det.
Men något säger mig att Skatteverket har ögonen på Dumpen! När det gäller moral så vet vi sunda och friska flashbackare att det har dom inte. Men det sjuka är att dom som donerar litar 100% på sina husgudar SoP. Det är skrämmande.
Citera
2024-03-30, 08:56
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Men något säger mig att Skatteverket har ögonen på Dumpen! När det gäller moral så vet vi sunda och friska flashbackare att det har dom inte. Men det sjuka är att dom som donerar litar 100% på sina husgudar SoP. Det är skrämmande.
Det har gäddorna hoppats på innan Dumpen fanns. Än sen då? Men du är varken sund eller frisk så jag förväntar mig ingen vettig förklaring.
Citera
2024-03-30, 08:59
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Det har gäddorna hoppats på innan Dumpen fanns. Än sen då? Men du är varken sund eller frisk så jag förväntar mig ingen vettig förklaring.
Jag förväntar mig att moderator tar bort ditt inlägg. Hot och hat ska leda till avstängning.
Citera
2024-03-30, 09:02
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Jag förväntar mig att moderator tar bort ditt inlägg. Hot och hat ska leda till avstängning.
Bra att du bevisade min poäng. Vad du tolkar som hot och hat är inte heller friskt.

Du kan istället förklara vad skatteverket kommer göra för pedofilerna. Ni är väldigt besatta av det.
Citera
2024-03-30, 09:07
Medlem
Citat:
Går det att känna något annat för människor som utsätter barn för övergrepp?
Citera
2024-03-30, 09:11
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
20.000 kr/anställd är arbetsgivaravgiften. Varför får man känslan av att Dumpen inte redovisat detta hos Skatteverket?

Sara hade inte haft råd med den nya gula jackan liksom.

Dumpen gör en del bra t ex kåtar upp gamla gubbar som har noll chans att sätta på en fjortis IRL och visst räddar några barn ibland säkert.

Dumpen är liksom utanför systemet och 💩 i pressetik mm😄

Skicka fram journalisterna Putte och Sara och tro att det kan bli bra. Sinnessjuk underhållning.

Sara tycker jag väldigt mycket om. Hon har inte läst vid journalisthögskolan men skit i det.

Vad Sara sa vid PK var att DOM ska börja ta ut lön
Patrik och Sara alltså om jag förstått det rätt
Fiskarna jobbar fortfarande ideellt

Hur hög lön det är vet jag inte, antar att det var där osämjan med Sanna fiskare bottnade i och hennes avundsjuka fick henne o lämna
Citera
2024-03-30, 09:12
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Går det att känna något annat för människor som utsätter barn för övergrepp?
Det är ni som tillbringar tiden på att hata Dumpen för att de informerar oss om vilka pedofilerna är så det är mig du ska fråga. Inte pedofilerna. Jackass.
Citera
2024-03-30, 09:14
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987

Hur hög lön det är vet jag inte, antar att det var där osämjan med Sanna fiskare bottnade i och hennes avundsjuka fick henne o lämna
Vet du nånting om fiskarna får nån form av belöning?

Jag tror inte det gör nån skillnad då jag spårar upp asen gratis men det är ganska smart att öka medarbetarnas motivation.
Citera
2024-03-30, 10:39
Medlem
Citat:

Vet inte vad du menar med dom kommentarerna. Good fiskare och bad fiskare, där de ena förtjänar att få pengar och de andra inte?

Eller menar du att det de har beslutat, att själva ta ut lön från ett bolag de själva äger och där ingen utomstående har rätt att komma med sina synpunkter?

Privata bolag gör ju vad de vill.
Citera
2024-03-30, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless

Om man har ett kritiskt förhållningssätt till delar av dumpens verksamhet och deras samarbetspartners , är man då motståndare till deras officiella syfte och försvarare av pedofiler?
Du verkar insatt och kan kanske komma med ett klargörande kring detta.
Citera
2024-03-30, 10:46
Medlem
Citat:

Först tokhyllar Sara Sanna fiskare sen kickas Sanna. Tjafs om betalningen - vad annars liksom.

Sanna var väldigt trevlig här i tråden när det begav sig.

Nu är det ingen som vågar löneförhandla med Sara. 50 kr/tim? Får sätta facket på det.
Citera
2024-03-30, 10:50
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:

Bra smutskastning där, bonläpp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in