2024-03-28, 22:22
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag hoppas att jag har fel och att återköpssumman är hög eller att han är ok fram till sommaren och exploderar efter det, men mycket talar för att det är en framstressad affär.

Värvar man honom för 5 millar lär ju inte återköpsklausulen vara 15 direkt. Snarare minst 30+ om jag får killgissa.
2024-03-28, 22:24
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Värvar man honom för 5 millar lär ju inte återköpsklausulen vara 15 direkt. Snarare minst 30+ om jag får killgissa.
Beror ju på hur desperata ni varit när ni skrev dealen..
2024-03-28, 22:26
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Ja, ni satt ju verkligen i ett toppenbra förhandlingsläge. Ni fick nog till en superdeal, som alltid.
2024-03-28, 23:07
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag hoppas att jag har fel och att återköpssumman är hög eller att han är ok fram till sommaren och exploderar efter det, men mycket talar för att det är en framstressad affär.
Jepp, det känns lite så.

Får väl hoppas att Kim och Hjelmberg vet bättre än vi.
2024-03-29, 07:04
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Född i Örebro ... Han var gäst i Viaplaystudion i samband med afrikanska mästerskapen, och jag blev lite glad för att han lärt sig så pass bra svenska

Haha! Sorgligt att behöva skratta över detta men vad gör man inte för att överleva.

Citat:

30+ mkr alltså? Ganska exakt den summa du var övertygad om att Lucas skulle gå för ett par veckor tillbaks

Märkligt slut på ert fönster. Släpper Mikkkelsen, trots att ni inte har problem med likviditeten () för att bygga ett starkare Bajen med pengarna och det är detta ni kommer upp med? Antar att det är i sommar man får ta del av satsningen, det femte fönstret efter att katten härjade om att ”fönstret inte är stängt än”
2024-03-29, 07:23
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Beror ju på hur desperata ni varit när ni skrev dealen..

Sant! Jag drar ner till 25+ istället.

Citat:
Ursprungligen postat av a.Canis.Majoris
Ja, ni satt ju verkligen i ett toppenbra förhandlingsläge. Ni fick nog till en superdeal, som alltid.

Vilken av alla superdeals tänker du på? Mikkelsen för 30 eller Adjei för 85?
2024-03-29, 07:29
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
30+ mkr alltså? Ganska exakt den summa du var övertygad om att Lucas skulle gå för ett par veckor tillbaks

Märkligt slut på ert fönster. Släpper Mikkkelsen, trots att ni inte har problem med likviditeten () för att bygga ett starkare Bajen med pengarna och det är detta ni kommer upp med? Antar att det är i sommar man får ta del av satsningen, det femte fönstret efter att katten härjade om att ”fönstret inte är stängt än”

Helt rätt att sälja när vi har seriens bästa tia redan, en felvärvning från början. Det har jag varit tydlig med. Vi har redan rensat upp en del dökött (Trawally, Nalic, Nilsson) lär fortsätta i samma takt i sommar med Kralj, Pinas, Llinares och förhoppningsvis Vagic.
2024-03-29, 07:57
Medlem
Londons avatar
Citat:
Helt rätt att sälja när vi har seriens bästa tia redan, en felvärvning från början. Det har jag varit tydlig med. Vi har redan rensat upp en del dökött (Trawally, Nalic, Nilsson) lär fortsätta i samma takt i sommar med Kralj, Pinas, Llinares och förhoppningsvis Vagic.

Den delen är vi helt överens om. Skrev det redan när han värvades av samma anledningar som jag inte gillade värvningen av Oliver Berg. Hade inte med spelarnas kvalitet eller kompetens att göra.

Bara att hoppas på att Besara faller ihop sportsligt lika snabbt som Mange gjorde
2024-03-29, 08:19
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Vilken av alla superdeals tänker du på? Mikkelsen för 30 eller Adjei för 85?
Aa, absolut. Ni har gjort det mesta rätt sista tiden
2024-03-29, 09:43
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Värva BP-talanger är väl vår grej?

Vad har hänt med Solnas akademi?
Att du inte har koll på undgdomsfotbollen i Stockholm var ju en skräll.
2024-03-29, 10:04
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Att du inte har koll på undgdomsfotbollen i Stockholm var ju en skräll.

Haha. Lovar att inte glömma var jag hörde detta först.

(FB) Silly Season inför och under säsongen 2024 - Svensk fotboll

2024-03-29, 10:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Haha. Lovar att inte glömma var jag hörde detta först.

Ja men glöm ALDRIG ALDRIG ALDRIG att det var han som avslöjade Celso Borges

Vad har han för trackrecord 1 av 50?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in