2024-03-28, 15:50
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Som den totala ekonomiska katastrof hon är som människa och hennes systrars känsla av hopplöshet för henne säger mig att det bara är en tidsfråga innan hon startar upp sin OF igen..
2024-03-28, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Hittar på?

Åk till Ängelholm o fråga tex de som jobbar på graffiti, Ica mm om henne.

Hon tigger öppet i Ängelholm o beter sig illa, hon får tex ej handla på hm längre för hon köper kläder använder sen lämnar tillbaka

Hur kommer det sig då att hon ständigt är inne på HM och köper kläder? Är hon portad på jämna veckor bara då eller? Hon köper något från HM i Ängelholm minst en gång i månaden iaf skulle jag säga. Exempelvis en jävla massa vita plagg som hon skitar ner med sina 37 lager foundation etc.
2024-03-28, 17:17
Medlem
Är hennes internet slut nu?
2024-03-28, 17:27
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Är hennes internet slut nu?
Har för mig hon sa fredag?! Inte säker..tror det blir svårt denna gången o tigga mer. Hon har mjölkat ur de sista idioterna snart.
2024-03-28, 18:27
Medlem
Lite osäker men tror internet tog slut idag.
Hon fick ju pengar till internet men hon var tvungen att spela eftersom hon var helt säker på att vinna...
2024-03-28, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Är värre att kliva av lyrica än heroin och benzo tillsammans, så ja kan väl kategoriseras som rävgift.
Bullshit!
Tog du den infon direkt från röven eller kvacksalvare,
2024-03-28, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Taskigt gjort när väldigt många swishar henne så små belopp. De höga volymerna av swish-transaktioner kommer trigga alla bankers automatiska AML-system.

Skaffar hon ett nytt Swishnummer/konto (eller lånar ett) så är ju risken att folk skulle fortsätta att vara lika elaka.

Det är väl bra om några äntligen får stopp på mongot.

Men som vanligt klarar sig väl Teflon-Dumbi, verkar vara andra lagar och regler som gäller för henne.
2024-03-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Har för mig hon sa fredag?! Inte säker..tror det blir svårt denna gången o tigga mer. Hon har mjölkat ur de sista idioterna snart.

Hennes internet kommer aldrig ta slut. Hon hittar ALLTID någon som hon kan tigga av. Det är bortom mitt förstånd att någon vill hjälpa skabbet. Men det är i regel sjukpensioerat slödder som slänger in en slant till henne. Man kan ju tycka att de bör hålla hårt i sina pengar. Men de är väl som Bumbi, ekonomiskt efterblivna.
2024-03-28, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Har inte sett henne lajv på flera timmar, tänkte det var därför?
2024-03-28, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Det är väl bra om några äntligen får stopp på mongot.

Men som vanligt klarar sig väl Teflon-Dumbi, verkar vara andra lagar och regler som gäller för henne.

Telefon-Dumbi om jag får be. Hon kan inte läsa ordet teflon 😎
Hon har ju inte en teflonpanna utan Hon har en telefonpanna 👌🏻
2024-03-28, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Det går säkerligen att få till.

Jag gör det gärna om du följer med. Eftersom du vet detta, är det bäst att du avtalar dessa möten.
Så kul att det finns så engagerade människor som vill ta itu med detta 😊
2024-03-28, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cartne
Bullshit!
Tog du den infon direkt från röven eller kvacksalvare,

Till och med läkare säger att Lyrica är ett rävgift.
Det tog några år innan läkarna blev uppmärksammat som populär drog och att det är väldigt beroendeframkallande.

Som tur blev det sen narkotikaklassat och ytterst få läkare skrev ut det nu för tiden.

Nu beställs det väl mest från utlänska sajter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in