2024-03-28, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jansson, Cornelius och Moisander håller inte samma klass som Hammar, Lode och Zecevic. Tittar vi på bredd är väl Makolli i dagsläget ungefär lika bra som Hovland även om dom går åt olika håll i utvecklingen.

Tittar vi på ytterbackar är däremot Stryger-Larsen och Busanello snäppet bättre än Lindahl och Lundqvist. Våran bredd är dock bättre på ytterbackar med Barrett-Laursen (som är grym om han råkar vara skadefri) och Fridriksson som är klart bättre än Tjocko och Tinnerholm.

Hahahaha tillåt mig skratta, Hammar har inte lyckats nånstans mer än lite i häcken och ständigt skadad, vad gäller lode så har er trötta sportchef imponerats av lika trötta bosse och grävt djupt i bodös realåda för en mittback som spelat lite.
Vi har allsvensskans troligast bästa ytterbackar i busanello och stryger, och du säger klumpiga albino-islänningen är bättre än tinnerholm, herregud en hel tinnerholm i form är en av allsvenskans bästa ytterbackar utan tvekan, till och med din polare tjocko är nog bättre än den stora klumpiga islänningen
Du har ganska mycket övertro på ditt lag, det har kanske jag med men när det gäller backuppsättningen så tror jag dom flesta ser att där är vi överlägsna er, även på målvaktssidan, den enda målvakt jag skulle kunna se i allsvenskan ta en plats i dagens malmö är JWZ.
Citera
2024-03-28, 17:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Hahahaha tillåt mig skratta, Hammar har inte lyckats nånstans mer än lite i häcken och ständigt skadad, vad gäller lode så har er trötta sportchef imponerats av lika trötta bosse och grävt djupt i bodös realåda för en mittback som spelat lite.
Vi har allsvensskans troligast bästa ytterbackar i busanello och stryger, och du säger klumpiga albino-islänningen är bättre än tinnerholm, herregud en hel tinnerholm i form är en av allsvenskans bästa ytterbackar utan tvekan, till och med din polare tjocko är nog bättre än den stora klumpiga islänningen
Du har ganska mycket övertro på ditt lag, det har kanske jag med men när det gäller backuppsättningen så tror jag dom flesta ser att där är vi överlägsna er, även på målvaktssidan, den enda målvakt jag skulle kunna se i allsvenskan ta en plats i dagens malmö är JWZ.
Hur vet du att en hel Tinnerholm är en av Allsvenskans bästa ytterbackar? Han har för fan spelat färre matcher än fettot hos oss. När rörde han en boll sist? 2022? Skärpning.
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Elfsborg tar över favoritskapet!

https://fotbolldirekt.se/2024/03/28/pa-fd-hela-10-000-simuleringar-sa-slutar-allsvenskan-2024
Jag har er utanför topp 5.
Senast redigerad av Teu 2024-03-28 kl. 17:13.
Citera
2024-03-28, 17:39
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Hur vet du att en hel Tinnerholm är en av Allsvenskans bästa ytterbackar? Han har för fan spelat färre matcher än fettot hos oss. När rörde han en boll sist? 2022? Skärpning.

Alla vet redan vilken sekvens länken nedan visar till. Kan inte ses nog gånger dock. 158 cm lång förhud, döpt till Tinnerholm.

https://twitter.com/RasimReiz/status/1635024651666755584
Citera
2024-03-28, 17:40
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29

Jaja. Ni är jätteduktiga, men snälla sluta gråta!
Citera
2024-03-28, 17:45
Medlem
Citat:

Helt okej, vilka har du topp då?
Citera
2024-03-28, 17:46
Medlem
trazkeis avatar
Nu spekuleras det i att "På G" kanske hade hört fel? Det var inte Hrstic som hade lämnat klubben utan Hodzic.
Citera
2024-03-28, 17:47
Medlem
CalzoneItalias avatar
Kommer GAIS klara sig kvar i Allsvenskan?
Citera
2024-03-28, 17:53
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Alla vet redan vilken sekvens länken nedan visar till. Kan inte ses nog gånger dock. 158 cm lång förhud, döpt till Tinnerholm.

https://twitter.com/RasimReiz/status/1635024651666755584
Den där är episk. Kommer hänga med länge.
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Helt okej, vilka har du topp då?
Enligt nedan;
1. Socialdemokraterna FF
2. AIK
3. RoddBull IF
4. Real Apa
5. Häcken
6. Elfsborg
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Kommer GAIS klara sig kvar i Allsvenskan?
Om förra årets upplaga av BP klarade sig kvar kan vem som helst klara det.
Senast redigerad av Teu 2024-03-28 kl. 17:56.
Citera
2024-03-28, 17:59
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Den där är episk. Kommer hänga med länge.

Enligt nedan;
1. Socialdemokraterna FF
2. AIK
3. RoddBull IF
4. Real Apa
5. Häcken
6. Elfsborg

Om förra årets upplaga av BP klarade sig kvar kan vem som helst klara det.

Har du tappat det? Hammarby 3:a? Wtf? Verkar inte ens finnas en enda Bajare som tror på det själv i år? Till skillnad från förra året.
Citera
2024-03-28, 18:01
Medlem
Teus avatar
Citat:
Har du tappat det? Hammarby 3:a? Wtf?
Jag vet, men jag tror dom kan överraska och jag ser ganska svaga trupper i övriga contenders.
Citera
2024-03-28, 18:02
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Jaja. Ni är jätteduktiga, men snälla sluta gråta!

Hammar hade sett urkass ut hos oss. Hade inte klarat att spela i vår höga backlinje i fem minuter. Era försvarare försvarar i straffområdet, våra på hela planhalvan. Går inte att jämföra.
Citera
2024-03-28, 18:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Har du tappat det? Hammarby 3:a? Wtf? Verkar inte ens finnas en enda Bajare som tror på det själv i år? Till skillnad från förra året.

Häcken 11:a är ni sköra i år tro?

https://youtu.be/zPwCMKAu_ow?si=9-EXRw14ihZb3IAg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in