Citat:
Ursprungligen postat av
trazkei
Jansson, Cornelius och Moisander håller inte samma klass som Hammar, Lode och Zecevic. Tittar vi på bredd är väl Makolli i dagsläget ungefär lika bra som Hovland även om dom går åt olika håll i utvecklingen.
Tittar vi på ytterbackar är däremot Stryger-Larsen och Busanello snäppet bättre än Lindahl och Lundqvist. Våran bredd är dock bättre på ytterbackar med Barrett-Laursen (som är grym om han råkar vara skadefri) och Fridriksson som är klart bättre än Tjocko och Tinnerholm.
Hahahaha tillåt mig skratta, Hammar har inte lyckats nånstans mer än lite i häcken och ständigt skadad, vad gäller lode så har er trötta sportchef imponerats av lika trötta bosse och grävt djupt i bodös realåda för en mittback som spelat lite.
Vi har allsvensskans troligast bästa ytterbackar i busanello och stryger, och du säger klumpiga albino-islänningen är bättre än tinnerholm, herregud en hel tinnerholm i form är en av allsvenskans bästa ytterbackar utan tvekan, till och med din polare tjocko är nog bättre än den stora klumpiga islänningen

Du har ganska mycket övertro på ditt lag, det har kanske jag med men när det gäller backuppsättningen så tror jag dom flesta ser att där är vi överlägsna er, även på målvaktssidan, den enda målvakt jag skulle kunna se i allsvenskan ta en plats i dagens malmö är JWZ.