Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Delvis håller jag med dig.
Anjo har ju faktiskt visat upp konversationer som visar att han har belägg för att kunna säga att han har blivit tillfrågad av några personer i detta att föra deras talan.
Sen blir det fullständigt kaos, inte minst på flashback.
Naturligtvis hjälper det Anjo att tjäna mer pengar då fler går in om ser på hans kanal. Men detta har ju funnits i evigheter i annan form av media.
Problemet jag har är att några personer lägger ner så mycket av sin tid på att manipulera ev bevis och påstår att lögner sprids utan att själva prestera bevis på påståendena.
Dessa personer gör en psykologisk bedömning av personer de inte känner. Det går ju åt båda håll. Skillnaden är att några gör det utan att gömma sig medan andra gömmer sig bakom anonymitet oavsett var de skriver för någonstans och verkar inte ha några spärrar.
Läste någonstans att en skribent skrev: mongobarn om ett barn i en annan tråd inom samma ämne.
Vadihelv...te!
Lögnerna handlar inte om subjektiva sanningen, utan den absoluta. Det verkar som att du har dykt in i detta drama nu den senaste tiden. Allt började med att Chrippa blev häktad
på sannolika skäl efter att Linneas väninna hade bett polisen åka till lägenheten.
Väldigt snabbt påbörjas mission övergrepp i rättssak, Linnea utmålas som en klandervärd människa på alla sätt. Och nej, det påstås inte att hon kanske har drag av psykopati i sin personlighet, det fastslås istället att hon är en psykopat, likaså att har diagnosen bipolär, att hon har länsat hans konton, snott hans telefon, hackat hans konton, att hon är gravid och så vidare. Det är sjuka påståenden.
Det finns inte plats för någon subjektiv sanning i ovanstående påståenden. Sen har det ju givetvis också konstaterats massvis med subjektiva upplevelser om henne som person.
Kolla igenom Anjos videos från början till slut. Du kommer att bli mörkrädd. Han har stalkat henne i flera månader och Anjo väntade för övrigt utanför deras hem flera i timmar en gång för att utröna om hon var där inne. Först när Chrippa och Lillen gick iväg tog, Anjo, hans fru Lisen och Joakim Lundell sig in i Chrippas och hennes hem. Då kanske du förstår vidden av trakasserierna, är inte det övergrepp i rättssak så vet jag inte vad som är det. Hon var ensam hemma.