2024-03-28, 11:20
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Varför är du nyreggad och tar vad en pedofil säger för sanning?

För att han är en livrädd pedofil precis som många andra i tråden. Så fort någonting handlar om dumpen så dyker pedofilarmén upp direkt med sina nyreggade konton.
Senast redigerad av Zloth 2024-03-28 kl. 11:24.
Citera
2024-03-28, 11:20
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Varför är du nyreggad och tar vad en pedofil säger för sanning?

Flera nyreggade dumpenmotståndare på sistone
Citera
2024-03-28, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Varför tycker vänstervridna ETC det är så viktigt att skydda pedofiler?
Man borde kanske utreda och gräva lite i vilka som jobbar där.

Om det nu är sant så bryr jag mig inte, det är pedofiler som filmas när dom är ute på stan påväg att vålta barn. Det är bra om dumpen får in lite extra cash och om det kommer från ett peddo som är påväg att begå allvarligt brott så behöver dom inte känna någon skuld.

Ser inte varför det ska daltas med peddos. Nån utpressning är det dessutom inte.

Det är inget brott som har förekommit egentligen om man säger så. Däremot ett planerat brott men det är en annan sak rent juridiskt.
Citera
2024-03-28, 11:38
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Mycket riktigt.

Detta är en tramstråd och ETC är en kommunistisk tramstidning.
Frågan är varför ETC har ett intresse av att försöka sänka dumpen, jag fattar verkligen inte varför de skriver artikeln överhuvudtaget. Stör de sig på att personerna bakom dumpen tjänar pengar på verksamheten? Varför då i så fall, om någon förtjänar lite pengar så är det väl sådana som drar fram pedofiler i ljuset. Jag hade förstått kritiken om de var ett medborgargarde som spöade skiten ur pedofilerna men det enda de gör nu är ju att offentliga vad pedofilerna har gjort.
Citera
2024-03-28, 11:41
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Frågan är varför ETC har ett intresse av att försöka sänka dumpen, jag fattar verkligen inte varför de skriver artikeln överhuvudtaget. Stör de sig på att personerna bakom dumpen tjänar pengar på verksamheten? Varför då i så fall, om någon förtjänar lite pengar så är det väl sådana som drar fram pedofiler i ljuset. Jag hade förstått kritiken om de var ett medborgargarde som spöade skiten ur pedofilerna men det enda de gör nu är ju att offentliga vad pedofilerna har gjort.

(FB) Dumpen utpressar uthängda på pengar för att inte synas! Dumpens agenda har nu synats!
Citera
2024-03-28, 11:42
Medlem
sanchoos avatar
Det är väl ingen hemlighet att Sara och Patrik har haft katastrofal privatekonomi?
Tycker allt är tragiskt. Dom som är med i Dumpen är otroligt svagbegåvade och ibland även CP-skadade
Citera
2024-03-28, 11:46
Medlem
Om det stämmer att man tagit betalt för folk inte ska synas är man inte mycket bättre än dem man hänger ut säger jag som ändå sett positivt på dumpen
Citera
2024-03-28, 11:51
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Om detta visar sig vara sant så (...är inte bara dumpens dagar räknade) men man kan man ju undra hur detta upplägg i så fall kunnat flyga under radarn också. Jag menar att det är ju bara att starta en tråd i det här anonyma forumet och i alla fall få ut sin röst (sedan om folk tror på det är ju en annan sak). Det kanske finns någon sådan tråd, jag har missat det i så fall. Att det oftast finns pengar inblandade är dock inget som förvånar någon, varför skulle det vara annorlunda här ?

Sedan...

Och detta är viktigt som helvete att få ut, man får verkligen hålla två saker i huvudet och vara noggrann med att förklara när det handlar om dumpen.

1, Dumpen är olagligt och rättsvidrigt. Kanske inte medeltidsfasoner...men DEFINITIVT inget som hör hemma i ett modernt rättssamhälle (hur mycket vi har kvar av det rättssamhället i domstolarna kan man såklart diskutera när det numera verkar befolkas av politiska aktivister). Samhället blundar för detta trots att lagen är kristallklar, alla ska anses oskyldiga till de blivit dömda i domstol.. Ingen ska hängas ut före domstolsprövning.

2, Detta betyder INTE (och det är JÄVLIGT viktigt att påpeka) att jag på något sätt överhuvudtaget har det minsta
sympati för dem. Men...De har fortfarande sin lagstadgade rätt att få det prövat. Två tankar alltså där hjärnan säger en sak och hjärtat ett annat.

Jag har barn själv och hjärtat säger att jag skulle vilja skjuta knäskålarna av dem, hjärnan säger ÄNDÅ klart nej till att "förverkliga tanken".

Tillbaks till topic igen, om detta är sant att det nog egentligen mer handlar om ett närmast vattentätt sätt att dra
in grova pengar än det förmedlade budskapet så kommer alla kvarvarande sympatier falna. Vi får väl se vad som framkommer. Sedan får man väl också diskutera vilket samhälle vi egentligen vill leva i, som det känns nu är dumpen också ett steg mot att vänja oss vid minskad rättssäkerhet och få oss att välkomna det (livsfarlig väg att vandra på). Jag tror att dumpen är mer mångfacetterad än vad man vid första anblicken tror...och det sista jag skrev är en läskig väg in i framtiden, finns ju länder som har det så rättsosäkert. Är det länder som man vill leva i ?

Dumpen är inte olagligt.

Håll käften och kryp tillbaka under din lilla sten!
Citera
2024-03-28, 11:52
Medlem
Varför är alla dessa dumpenanhängare så trångsynta? Som likställer att vara emot dumpen är lika med pedofilvurmare.

Jag avskyr personer som ger sig på barn men att dumpen skulle vara en bra organisation och göra något gott för samhället tycker jag inte.

Att två personer med ett obearbetat trauma och missbruksproblematik åker Sverige runt och skriker, hänger ut och har sig på gubbar är inget som hör hemma i ett rättssamhälle. Sedan att dom tipsar om en behandling som inte är evidensbaserad för över 100 papp är sinnessjukt.
Citera
2024-03-28, 11:53
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Om det stämmer att man tagit betalt för folk inte ska synas är man inte mycket bättre än dem man hänger ut säger jag som ändå sett positivt på dumpen

Klart som fan att de INTE tagit betalt av gubbar för att inte synas. Enda anledningen att Dumpen smutskastas är för att världen styrs av en satanistisk pedofildyrkande globalist-topp.
Citera
2024-03-28, 11:55
Medlem
KentWasHeres avatar
Bara att hänga ut dom och pressa dom på pengar. Agendan spelar mindre roll, dumpen fyller en funktion. Dock är det tvivelaktigt när de hänger ut människor med kromosomfel, dessa borde naturligtvis hängas ut men kanske till polis och familj osv
Citera
2024-03-28, 11:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Men frågan är om det verkligen stämmer? Om det gör det är det helt galet naturligtvis.

I övrigt är jag inte tillräckligt insatt i den här frågan och har inget mer att säga!

Återsrtår att utreda och döma. Men man kan ju lite grann gissa vart vinden vänder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in