2024-03-28, 09:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Bara EN? För jag har flera som du inte svarat på.

Ställ en fucking fråga. Sluta tone trolla genast.
Citera
2024-03-28, 09:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Du beter dig som en som vill få ragga på/ha sex med barn ifred. Det är en kult.

Är det verkligen värt det för er? Dumpen till all kostnad! Begriper ni ens vad vi måste överge för att nå detta eras Nirvana?

Dumpen är en kult.
Citera
2024-03-28, 09:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Det tror jag också.

Så hur känns det för dig?
Citera
2024-03-28, 10:00
Avslutad
Citat:
Så hur känns det för dig?

Du är maximalt tröttsam.

Ställ en konkret fråga som jag, i egenskap som Dumpen-skeptiker, kan svara på, Du vägrar detta, då svaret på en sådan förfrågan ofrånkomligt kommer att ställa Dumpen i dålig belysning. Och du är medveten om detta.

Andra människor som läser tråden genomskådar genast hur genomskinlig din argumenation är.
Citera
2024-03-28, 10:09
Medlem
Citat:
Är det verkligen värt det för er? Dumpen till all kostnad! Begriper ni ens vad vi måste överge för att nå detta eras Nirvana?

Dumpen är en kult.

Jag ni måste ju kontrollera eran sexuella dragning till barn så pass att det som mest blir fantasier i era huvuden. Inga filmer, inga bilder, inga sexchattar och absolut inte ses för sexuella träffar.

Ja det är värt att skydda barn från sexuellt utnyttjande/våldtäkt.

Vilken kostnad pratar vi om?
Citera
2024-03-28, 10:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Jag ni måste ju kontrollera eran sexuella dragning till barn så pass att det som mest blir fantasier i era huvuden. Inga filmer, inga bilder, inga sexchattar och absolut inte ses för sexuella träffar.

Ja det är värt att skydda barn från sexuellt utnyttjande/våldtäkt.

Vilken kostnad pratar vi om?

Mer snömos. Dumpen attraherar verkligen inte raketkirurgerna. Vilket är 100% förväntat.
Citera
2024-03-28, 10:14
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ok, jag tar betet. Ställ en konkret fråga och jag lovar att svara.

1) Anser du att bevisningen Dumpen presenterar avseende gäddorna är tillräcklig för att man ska vara säker på att det rör sig om rätt person och de påstådda handlingarna är styrkta?

2) Hur förhindrar specifikt "rättssäkerheten" sexuella övergrepp?

3) Om du inte ens kan säga huruvida även en 100%-ig transparens från Dumpens sida skulle förändra något för dig, varför säger du att det är viktigt att Dumpen är 100% transparenta?

4) Vilka kriterier tycker du ska vara uppfyllda för att man ska vara i en sekt och hur menar du att jag uppfyller dem?

5) Varför är det ok för dig att fråga mig hur det känns för mig att dela åsikt i en specifik fråga med en annan användare, men inte för mig att fråga dig hur det känns att dela åsikt med mig?

6) Hur känns det för dig att dela åsikt med mig inom andra områden?

7) Vad betyder tone trolling för dig?
Citera
2024-03-28, 10:18
Medlem
Citat:
Mer snömos. Dumpen attraherar verkligen inte raketkirurgerna. Vilket är 100% förväntat.

Blev det för svår text för dig? Du är kanske mest van vid att läsa med stora bokstäver när du chattar?
Citera
2024-03-28, 10:24
Medlem
Hurt-Åkes avatar
OM detta visar sig sant att det går att köpa sig fri från publicering. Tycker verkligen ni idioter i tråden som försvarar det att det är rätt? Tänk gärna efter en gång till!

Ni hatar pedofiler men vill ändå att pedofiler ska kunna köpa sig fria?
Citera
2024-03-28, 10:25
Avslutad
Citat:

1) Anser du att bevisningen Dumpen presenterar avseende gäddorna är tillräcklig för att man ska vara säker på att det rör sig om rätt person och de påstådda handlingarna är styrkta?

2) Hur förhindrar specifikt "rättssäkerheten" sexuella övergrepp?

3) Om du inte ens kan säga huruvida även en 100%-ig transparens från Dumpens sida skulle förändra något för dig, varför säger du att det är viktigt att Dumpen är 100% transparenta?

4) Vilka kriterier tycker du ska vara uppfyllda för att man ska vara i en sekt och hur menar du att jag uppfyller dem?

5) Varför är det ok för dig att fråga mig hur det känns för mig att dela åsikt i en specifik fråga med en annan användare, men inte för mig att fråga dig hur det känns att dela åsikt med mig?

6) Hur känns det för dig att dela åsikt med mig inom andra områden?

7) Vad betyder tone trolling för dig?

Detta är bra! Nu ska jag svara på dina frågor.

1. Nej
2. Rättsäkerheten förhindrar ej övergrepp.
3. Bra fråga, Transperens skulle hjälpa till
4. Jag gillar "the BITE model". Du kan googla det om du vill. Det är Steve Hassan som ligger bakom terminologin
5. Du har all rätt att ställa vilka frågot du vill till mig.
6. Det kan vara jobbigt
7. Det betyder exakt det för mig som du får upp när du googlar "tone trolling". Jag operarerar ej under någon annan tolkning
Senast redigerad av löktårta 2024-03-28 kl. 10:28.
Citera
2024-03-28, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
OM detta visar sig sant att det går att köpa sig fri från publicering. Tycker verkligen ni idioter i tråden som försvarar det att det är rätt? Tänk gärna efter en gång till!

Ni hatar pedofiler men vill ändå att pedofiler ska kunna köpa sig fria?
Det finns ingenting som talar för att man kan köpa sig fri.

https://dumpen.se/2024/03/19/44181/
Citera
2024-03-28, 10:35
Avslutad
Citat:
Är inte det här typ mer eller mindre samma argument som man kan höra från extremhögerhåll, med skillnaden att de säger att det är "judarna som dikterar ditt nyhetsflöde"?

Japp. Propaganda är propaganda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in