2024-03-28, 09:32
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Det var inte riktigt det jag undrade. Jag funderar mer på vad är det med vänsterns, låt oss säga "tankevärld", som gör att det är nästan är omöjligt för dem att inte vara positivt inställd till i princip vilken sexuelll avvikelse som helst?
"Alla ska med"
Citera
2024-03-28, 09:38
Avslutad
Hmm. Svårt att välja!

Å ena sidan har vi incels nazis som hatar LGBT, lystnar på alla konspirationsteorier som Kreml spottar ut och därmed gillar Dumpen

Å andra sidan har vi människor som faktiskt bryr sig om transparens och rättssäkerhet, och som tycker att användandet av brottsprovokation är något som bör debatteras.

Dumpens score är fortfarande 0 bevisade övergrepp som förhindrats. I den andra kolumnen har vi flera självmord och förstörda familjer.

Dumpen har noll förtroendekapital.
Senast redigerad av löktårta 2024-03-28 kl. 09:43.
Citera
2024-03-28, 09:40
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Du är inte seriös.

Hur tänker du nu? Du påstod att du aldrig påstått något och jag gav dig ett konkret tillfälle då du gjort en stark antydan.

Borde du inte då förklara vad du menade med vad du skrev istället? Det känns snarare som att det är du som inte är seriös?

Citat:
Avseende huruvida jag hypotetiskt skulle kunna stödja Dumpen. Fail direkt då du genast tone trollar ocht går efter min strupe när jag tillämpar ett uns av nyans. Röd flagga direkt.

Du får vara hur nyanserad du vill. Men faktum kvarstår att du uttryckte att Dumpen "behöver vara 100% transparenta". Då är det väl en högst legitim frågeställning om denna hypotetiska transparens skulle förändra något i praktiken för dig?

Jag tror nämligen att det inte skulle förändra någonting för dig, dvs att det endast är svepargument från din sida. Och än så länge verkar det stämma.

Citat:
Du befinner dig i en kult, eller "sekt" som du föredrar att benämna det.

Kult och sekt är två olika saker även om de ibland något slarvigt blandas samman, förmodligen för att sekt heter "cult" på engelska. Berätta gärna hur jag befinner mig i en sekt.

Citat:
Läs på om transparens och rättssäkerhtet.

Vad är det med dig och oförmågan att svara på frågor? Jag svarar på allt du frågar mig och skulle uppskatta om du återgäldade tjänsten.
Citera
2024-03-28, 09:40
Medlem
Tervulls avatar
Det är bara äckliga pedofiler som är arga på dumpen och försöker smutskasta deras verksamhet. Varför vill transor läsa böcker för barn och varför är det så viktigt för public service och vänstersmutset att skydda dessa äckliga pervon? För min del får dumpen gärna pressa de på pengar hur mycket som helst. Klipp kulorna av dom oxå vem fan bryr sig?
Senast redigerad av Tervull 2024-03-28 kl. 09:43.
Citera
2024-03-28, 09:41
Medlem
Citat:
Du är viktig. Dumpen behöver ditt lilla apkött för att sprida sin cancer. Duktig ponke.

Sluta försöka knulla barn! Så finns det ingen dumpen att kolla på. Jätteenkelt!
Citera
2024-03-28, 09:42
Avslutad
Citat:
Vad är det med dig och oförmågan att svara på frågor? Jag svarar på allt du frågar mig och skulle uppskatta om du återgäldade tjänsten.

Ok, jag tar betet. Ställ en konkret fråga och jag lovar att svara.
Citera
2024-03-28, 09:44
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Hur känner du inför att en person som användaren Tuor är på din sida? Ärligt avsedd fråga.

Bryr mig inte så mycket. Att man ibland tycker samma sak i en fråga är oundvikligt. Du och jag tycker säkert lika i många saker också.
Citera
2024-03-28, 09:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Sluta försöka knulla barn! Så finns det ingen dumpen att kolla på. Jätteenkelt!

Du beteer dig som en parodi av en Dumpen-tillskyndare. Jag har sagt det förut, detta är en kult.
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ok, jag tar betet. Ställ en konkret fråga och jag lovar att svara.

Bara EN? För jag har flera som du inte svarat på.
Citera
Avslutad
Citat:
Bryr mig inte så mycket. Att man ibland tycker samma sak i en fråga är oundvikligt. Du och jag tycker säkert lika i många saker också.

Det tror jag också.
Citera
2024-03-28, 09:49
Medlem
Det som överraskar mig mest är att de inte ser till att hålla sig anonyma och möter barnet/dumpen beväpnade.
Enklaste lösningen måste vara att döda Sara för att slippa publiceringen.
Citera
2024-03-28, 09:49
Medlem
Citat:
Du beteer dig som en parodi av en Dumpen-tillskyndare. Jag har sagt det förut, detta är en kult.

Du beter dig som en som vill få ragga på/ha sex med barn ifred. Det är en kult.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in