Citat:
Ursprungligen postat av
löktårta
Du är inte seriös.
Hur tänker du nu? Du påstod att du aldrig påstått något och jag gav dig ett konkret tillfälle då du gjort en stark antydan.
Borde du inte då förklara vad du menade med vad du skrev istället? Det känns snarare som att det är du som inte är seriös?
Citat:
Avseende huruvida jag hypotetiskt skulle kunna stödja Dumpen. Fail direkt då du genast tone trollar ocht går efter min strupe när jag tillämpar ett uns av nyans. Röd flagga direkt.
Du får vara hur nyanserad du vill. Men faktum kvarstår att du uttryckte att Dumpen "behöver vara 100% transparenta". Då är det väl en högst legitim frågeställning om denna hypotetiska transparens skulle förändra något i praktiken för dig?
Jag tror nämligen att det inte skulle förändra någonting för dig, dvs att det endast är svepargument från din sida. Och än så länge verkar det stämma.
Citat:
Du befinner dig i en kult, eller "sekt" som du föredrar att benämna det.
Kult och sekt är två olika saker även om de ibland något slarvigt blandas samman, förmodligen för att sekt heter "cult" på engelska. Berätta gärna hur jag befinner mig i en sekt.
Citat:
Läs på om transparens och rättssäkerhtet.
Vad är det med dig och oförmågan att svara på frågor? Jag svarar på allt du frågar mig och skulle uppskatta om du återgäldade tjänsten.