Etablering över 70 går trögt. Dels är det en ny 10-nivå. Dels är det nära all time High
Dels närmar vi oss 75. Detta skrämmer många. Men det finns inget att vara orolig över. Vid 90 000 får vi liknande problem kring 100 000. (80 000 tror jag går snabbt, 75 till 91 ska flyta på bra vanligtvis)
Etablering över 70 går trögt. Dels är det en ny 10-nivå. Dels är det nära all time High
Dels närmar vi oss 75. Detta skrämmer många. Men det finns inget att vara orolig över. Vid 90 000 får vi liknande problem kring 100 000. (80 000 tror jag går snabbt, 75 till 91 ska flyta på bra vanligtvis)
Ju mer sidledes (63k-73k) BTC går, desto längre/högre blir denna bull run.
Everyone claims ETFs suck, no demand and it's all over.
UK announces ETFs.
Hong Kong in play.
Coinbase lawsuit result drops.
Larry Fink is on TV talking about Bitcoin being the most successful ETF in ETF history.
Suddenly we're back to $400m-$700m a day of buying like magic.
Are you really this stupid to believe there isn't some strategic buying to acquire every Bitcoin at the best price possible for BlackRock and the boys?
If thats what you think, I'm glad you got Larry'd and I'm glad an institution holds your Bitcoin.
Fortsätter vi över ATH är det konfirmation på att vi har mer att ge
Jag använde denna strategi som noob hela 2017. Så nästan varje gång jag köpte dippade priset efteråt. Usel strategi.
Så här i efterhand kan jag ändå vara glad att jag köpte för jag har inte sålt.