2024-03-28, 04:59
Medlem
Alla hatar pedofiler låt mig börja där.
Skillnaden mellan intellektuella människor och neandertalare är att dom ej låter känslor och hat styra sitt rationella tänkande!

Ifall dessa uppgifter stämmer bryter det mot flera lagar och man kan klassa dumpens och impulskontrollens samverkande att bedriva en kriminell konspiration hur man en vänder och vrider på det.

Ifall detta stämmer får man tänka en gång ifall värdet av att se pedofiler uthängda av kriminella har en positiv effekt då dom istället för att få riktigt vård eller rättsliga konsekvenser som dom räddas genom att utpressas och betalar för sin frihet och heder. Risken med detta är att effekten blir att pedofiler får en fristad och dessa människor gör mer skada en innan dom kom i kontakt med dumpen.

Ifall detta stämmer får man hoppas det kommer fram en ny möjligtvis tv kanal som i usa fast svensk version där dom hänger ut pedofiler(kanske nåt som kan sändas efter Efterlyst). Som gör det för barnen och inte sina egna fickor synd om sådana här viktiga frågor tas och kidnappas av kriminella.
Vad näst i så fall ska varje kriminellt gäng från varje förort i Sverige starta sitt eget vårdbolag genom bulvaner och sedan börja utpressa pedofiler,kommer bli vilda västern i så fall.
Citera
2024-03-28, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Ja det är ju det.
Vissa har lyft detta tidigare, men eftersom det finns gott om känslostyrning här så tänker inte folk riktigt objektivt.

Hela nyheten är jävligt märklig, antingen så är det ett sätt att smutskasta dumpen, eller så ligger det något mer bakom, för att komma med den typen av ”Erbjudande” och offerera 135k 😂

Det är ju helt rubbat, och jag har jävligt svårt att se att även en äkta pedofil skulle betala det istället för att anmäla.
Jag tror nog att många pedofiler ser 135k som en billig investering att rädda frugan, barnen, det fasta jobbet och all social tillvaro.

Men ser man på hur många dumpen hänger ut på löpande band ser det inte ut som att de skonar någon. Tvärt om finns många som inte hade blivit uthängda om det hade varit så lätt att slippa det.

Om det var sant att det gick att betala sig fri och samtidigt erbjudas hjälp, varför gjorde exempelvis inte denna högt ansedde man det:
https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/

Han lär ha råd eftersom han sitter i diverse styrelser, har jobb som kapten inom försvarsmakten och har familj. Men väljer ändå att offra allt och att bli uthängd för att spara en liten symbolisk avgift?

Jag har svårt att se rimligheten i nyheten från de som annars brukar bete sig som Lügenpresse: DN, Expo och ETC.

Judiska DN som basunerade ut den påstådda "miljardvinsten" för asylinvandringen i Sandviken,

och DN som fabricerade rasism på en brandstation.

Behöver vänsterextrema aktivistgruppen EXPO någon närmare analys?
Citera
2024-03-28, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chopdei
Alla hatar pedofiler låt mig börja där.
Skillnaden mellan intellektuella människor och neandertalare är att dom ej låter känslor och hat styra sitt rationella tänkande!

Ifall dessa uppgifter stämmer bryter det mot flera lagar och man kan klassa dumpens och impulskontrollens samverkande att bedriva en kriminell konspiration hur man en vänder och vrider på det.

Ifall detta stämmer får man tänka en gång ifall värdet av att se pedofiler uthängda av kriminella har en positiv effekt då dom istället för att få riktigt vård eller rättsliga konsekvenser som dom räddas genom att utpressas och betalar för sin frihet och heder. Risken med detta är att effekten blir att pedofiler får en fristad och dessa människor gör mer skada en innan dom kom i kontakt med dumpen.

Ifall detta stämmer får man hoppas det kommer fram en ny möjligtvis tv kanal som i usa fast svensk version där dom hänger ut pedofiler(kanske nåt som kan sändas efter Efterlyst). Som gör det för barnen och inte sina egna fickor synd om sådana här viktiga frågor tas och kidnappas av kriminella.
Vad näst i så fall ska varje kriminellt gäng från varje förort i Sverige starta sitt eget vårdbolag genom bulvaner och sedan börja utpressa pedofiler,kommer bli vilda västern i så fall.
Det är därför man har en polismyndigher och ett rättsystem.

Tyvärr saknas ett fungerande sådant i sverige, det är därför dumpen existerar.

Svensk polis hinner inte ens utreda utförda våldtäkter på barn som anmälts där gärningsmannen är känd. Inte heller hinner de utreda gängmord i alla invandrarghetton.

"ska varje kriminellt gäng från varje förort i Sverige starta sitt eget vårdbolag"

Kul att du frågar, här har du svaret:
https://lakartidningen.se/aktuellt/nyheter/2023/10/ekobrottsmyndigheten-ny-trend-kriminella-driver-vardcentraler/

Citat:
Ekobrottsmyndigheten: Ny trend – kriminella driver vårdcentraler

https://sverigesradio.se/artikel/6467500

Citat:
Kriminella infiltrerar näringsliv och myndigheter

De allra flesta i sverige har svårt att ta in hur snabbt sverige blir mångkulturellt på alla plan, förnekelsen är mycket omfattande.
Citera
2024-03-28, 05:24
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Om man är så jävla dum att man tror att dumpen - (som hela tiden säger att publiceringar inte går att diskutera, alla läggs upp) - skulle ta bort publiceringen för att man betalar ett random företag för nån självhjälp så förtjänar man inte att ha pengar.

Dumma dumma dumma gubbhelveten. DLELEURUR hör upp gäddor, Swisha mig 100k så tar jag bort din publicering!

IDIOTJÄVEL skjut dig i skallen fittretard
Citera
2024-03-28, 05:27
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Det är därför man har en polismyndigher och ett rättsystem.

Tyvärr saknas ett fungerande sådant i sverige, det är därför dumpen existerar.

Svensk polis hinner inte ens utreda utförda våldtäkter på barn som anmälts där gärningsmannen är känd. Inte heller hinner de utreda gängmord i alla invandrarghetton.

"ska varje kriminellt gäng från varje förort i Sverige starta sitt eget vårdbolag"

Kul att du frågar, här har du svaret:
https://lakartidningen.se/aktuellt/nyheter/2023/10/ekobrottsmyndigheten-ny-trend-kriminella-driver-vardcentraler/

https://sverigesradio.se/artikel/6467500

De allra flesta i sverige har svårt att ta in hur snabbt sverige blir mångkulturellt på alla plan, förnekelsen är mycket omfattande.

Mm.

Ja alltså, folk har sett det behjärtansvärda i att eventuellt begå en brottsling handling (vi får se) eftersom det handlar om pedofiler, men steget för privata aktörer att ”böta” för annat (vilket vi redan känner till också) är väldigt lågt.

Nu agerar man mot en typ av snubbar som bryter mot Svea rikes lag, men man låter inte samma lag sköta ärendet.
Jag håller i stort med dig, det finns ett behov av ”Justis” där ingen finns att få av samhället.
Vi får se vad utvecklingen blir.
Citera
2024-03-28, 05:32
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Jag tror nog att många pedofiler ser 135k som en billig investering att rädda frugan, barnen, det fasta jobbet och all social tillvaro.

Men ser man på hur många dumpen hänger ut på löpande band ser det inte ut som att de skonar någon. Tvärt om finns många som inte hade blivit uthängda om det hade varit så lätt att slippa det.

Om det var sant att det gick att betala sig fri och samtidigt erbjudas hjälp, varför gjorde exempelvis inte denna högt ansedde man det:
https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/

Han lär ha råd eftersom han sitter i diverse styrelser, har jobb som kapten inom försvarsmakten och har familj. Men väljer ändå att offra allt och att bli uthängd för att spara en liten symbolisk avgift?

Jag har svårt att se rimligheten i nyheten från de som annars brukar bete sig som Lügenpresse: DN, Expo och ETC.

Judiska DN som basunerade ut den påstådda "miljardvinsten" för asylinvandringen i Sandviken,

och DN som fabricerade rasism på en brandstation.

Behöver vänsterextrema aktivistgruppen EXPO någon närmare analys?

Nä, du har nog rätt.

Jag var inne på detta förut, att ”PRO-pedofil” -krafter/Lobby tyvärr tidigare startat trådar här på Flashback, där man har offerkoftan på, (men då var det en idiot som tolkade det som att jag var ”Etc:s hora”)

Men ditt resonemang tycker jag är logiskt, så detta är antagligen Fake News.
Citera
2024-03-28, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vessigebro
Mot bakgrund av de senaste nyheterna om Dumpen.se på senare tid; (Den huvudsakliga Dumpen-tråden inrymmer diskussioner om själva sidan-denna tråd skapas enbart i syfte och i efterdyningarna av de senaste rapporteringarna från medier ang. Dumpens egentliga idé som projekt och som nu varit föremål för diskussion under många års tid)

Man kan konstatera att det luktar unket om Dumpen och deras verksamhet, inte minst deras tillvägagångsätt som först nu efter alla år kommit fram i ljuset!

Hänvisar till en rad av olika nyheter gällande sidan, enbart senaste veckan:

https://www.etc.se/kronika/pedofilhatet-aer-en-faella

https://www.dn.se/ledare/lisa-magnusson-dumpens-pedofiljakt-handlar-inte-framst-om-att-hjalpa-barn/

https://www.etc.se/story/han-betalade-135-000-foer-att-slippa-haengas-ut-av-dumpen

Männen som hängs ut av pedofiljägarna Dumpen pressas hårt att söka vård hos Impulskollen. Men bakom hjälplinjen finns bara en mindfulnesscoach och en hetsig säljare som erbjuder ett dyrt terapipaket.

Nu kan Dagens ETC avslöja att Dumpen tjänar stora pengar på upplägget.

– Jag upplevde det tydligt som att de kunde stoppa min uthängning om jag betalade, säger Erik, som tog ett blancolån för att ha råd.

Ett urval/axplock enbart från senaste veckans nyheter angående Dumpen. Nu har folk sett igenom den tidigare slutna "agendan" projektet kört med. Svart på vitt har det visat sig; de som uthängs måste i vissa fall betala sexsiffriga belopp, till och med miljontals för att försvinna från sidan.

Om Sara Nilssons affärside synats? Min ingång är att projektet hela tiden haft en tveksam agenda, och att först nu med hjälp av grävande reportrar från etablissemangets olika hörn visat sig att de som faktiskt tvivlat på Dumpen hela tiden faktiskt kan gå mot ett rätt.

Om vi kokar ner frågan, skulle ni säga att det är ett korrekt sätt för Sara Nilsson att driva vidare sitt projekt på? Att manipulera ensamma (allt som oftast förståndshandikappade män-nej det är oftast inte normen som hamnar på deras sidor) och att man manipulerar dessa män, låtsas att man bryr sig om de genom att lämna någon tafflig vård-broschyr, hänger ut och sedan utpressar de uthängda på pengar för att radera uthängningarna.

I min bok gagnar detta inte de riktiga offren. I min bok föder och göder bara detta den psykopat som i huvudsak livnär sig på detta skeva tillvägagångssätt för att via en "fasad" göra något fint för folket.

När det visar sig att det hela är bluff och båg och värsta sortens klåperi.

I min bok är Sara Nilsson en ulv i fårakläder. Likt ett helgon visar hon upp sig på Dumpen.se och får arma Svenssons och sponsra henne med surt förvärvade pengar. Det visar sig att hon lever gott på dessa pengar och har mage och utpressa folk hon hänger ut.

Notera, här handlar det om att uppmärksamma faktum. Att hålla två saker i huvudet samtidigt. Det är ingen som inte vill skydda några barn. Men det Sara Nilsson gör är så jävla fel det bara går och göra. I ett rättsäkert och fungerande samhälle så förbjuder man en sådan här människa som saknar kompetens och inte har mandat nog och fungera pålitligt. Att på det hela ha en väldigt ifrågasatt historik gör att det finns ytterligare skäl till tvivel.

Fler borde vakna upp och inse vad Dumpens affärsidé egentligen handlar om! Nämligen den egna fickan och ingenting annat!

Bra grävt men tycker ändå det luktar illa då det finns så mycket mer och viktigare de hade kunnat granska men låtit passera.
Citera
2024-03-28, 06:33
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Du jämställer pedofiler som groomar barn med personer som röstar SD?

Ja men i PK kretsar är väl det typ lika illa.
Det finns säkert någon som kan ta 50000 för inte ringa din arbetsgivare och berätta att du engagerat dig politiskt i SD.
Senast redigerad av bithax 2024-03-28 kl. 06:35.
Citera
2024-03-28, 06:47
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Fråga de utsatta barnen vad som är värst, peddos eller den knappt lästa skrikvänstertidskriften ETC.
Men vad skulle du valt? Att din pappa blev uthängd som pedofil på dumpen eller att du blivit våldtagen? Det finns ju flera sätt att skada barn.

Dumpen gör rätt först alltså sätter stopp för gäddorna, men sedan kommer en bitter eftersmak i och med uthängningarna. Dessa skadar anhöriga, i flera fall barn. Vet inte hur mycket samhället tjänar på att gäddorna blir arbetslösa heller. Alltså att vi andra skall betala livslångt med skatt till att föda upp dem.
Citera
2024-03-28, 06:54
Medlem
santos_devilles avatar
Detta kom ju ut för mer än för en vecka sedan och det blev ingen bomb då och blir ingen bomb nu.

Dumpen har visat chattar hur det gick till med dessa fall och pedofilerna grät och bad på sina knän att inte bli uthängda. Dom kunde betala mycket pengar men dumpen sa nej, vi hänger ut men du får en tid på dig att reda ut saker och ting.

Folkets hat emot pedofiler är starkare än pedofilernas rättssäkerhet med tanke på att 99.9% av pedofilerna vet att dom förstör ett barns liv med sina handlingar men skiter fullständigt i det.

Vart är rättssäkerheten för barnen som blir våldtagna av dessa skräp till människor?

Jag ryser när jag hör Patrik och Saras röst, verkligen jobbiga människor men deras jobb är viktigt för oss föräldrar när inte samhället eller polisen tar hand om pedofilerna
Citera
2024-03-28, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leanderine
ETC har verkligen ett horn i sidan till Dumpen och man undrar onekligen varför. Nån duktig journalist borde kanske gräva lite där.
Det var väl partnern till någon brud på ETC som ville våldta barn men istället stötte på Dumpen och resten är historia.
Citera
2024-03-28, 07:14
Avslutad
Dumpen är så sjukt korrupt. Jag är inte ett dugg förvånad."Ändamålen helgar medlen". Du kan bokstavligen få vettiga människor att betee sig kriminellt genom att säga "won't somebody please think of the children!".

https://www.youtube.com/watch?v=q3D8670smTI

Jag har aldrig i mitt liv försvarat pedofili. Jag är inte ens den där sortens nörd som tycker "hebefili" eller loli är OK. Jag är far till två tonårsdöttrar. Samtidigt så blir man direkt angripen som tillskyndare så fort man kritiserar dumpen.

Dumpen är kass. Bränn skiten.
Senast redigerad av löktårta 2024-03-28 kl. 07:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in