Mot bakgrund av de senaste nyheterna om Dumpen.se på senare tid; (Den huvudsakliga Dumpen-tråden inrymmer diskussioner om själva sidan-denna tråd skapas
enbart i syfte och i
efterdyningarna av de senaste rapporteringarna från medier ang. Dumpens egentliga idé som projekt och som nu varit föremål för diskussion under många års tid)
Man kan konstatera att det luktar unket om Dumpen och deras verksamhet, inte minst deras tillvägagångsätt som först nu efter alla år kommit fram i ljuset!
Hänvisar till en rad av olika nyheter gällande sidan, enbart senaste veckan:
https://www.etc.se/kronika/pedofilhatet-aer-en-faella
https://www.dn.se/ledare/lisa-magnusson-dumpens-pedofiljakt-handlar-inte-framst-om-att-hjalpa-barn/
https://www.etc.se/story/han-betalade-135-000-foer-att-slippa-haengas-ut-av-dumpen
Männen som hängs ut av pedofiljägarna Dumpen pressas hårt att söka vård hos Impulskollen. Men bakom hjälplinjen finns bara en mindfulnesscoach och en hetsig säljare som erbjuder ett dyrt terapipaket.
Nu kan Dagens ETC avslöja att Dumpen tjänar stora pengar på upplägget.
– Jag upplevde det tydligt som att de kunde stoppa min uthängning om jag betalade, säger Erik, som tog ett blancolån för att ha råd.
Ett urval/axplock enbart från senaste veckans nyheter angående Dumpen. Nu har folk sett igenom den tidigare slutna "agendan" projektet kört med. Svart på vitt har det visat sig; de som uthängs måste i vissa fall betala
sexsiffriga belopp, till och med miljontals för att försvinna från sidan.
Om Sara Nilssons affärside synats? Min ingång är att projektet hela tiden haft en tveksam agenda, och att först nu med hjälp av grävande reportrar från etablissemangets olika hörn visat sig att de som faktiskt tvivlat på Dumpen hela tiden faktiskt kan gå mot ett rätt.
Om vi kokar ner frågan, skulle ni säga att det är ett korrekt sätt för Sara Nilsson att driva vidare sitt projekt på? Att manipulera ensamma (allt som oftast förståndshandikappade män-nej det är oftast inte normen som hamnar på deras sidor) och att man manipulerar dessa män, låtsas att man bryr sig om de genom att lämna någon tafflig vård-broschyr, hänger ut och sedan utpressar de uthängda på pengar för att radera uthängningarna.
I min bok gagnar detta inte de riktiga offren. I min bok föder och göder bara detta den psykopat som i huvudsak livnär sig på detta skeva tillvägagångssätt för att via en "fasad" göra något fint för folket.
När det visar sig att det hela är bluff och båg och värsta sortens klåperi.
I min bok är Sara Nilsson en ulv i fårakläder. Likt ett helgon visar hon upp sig på Dumpen.se och får arma Svenssons och sponsra henne med surt förvärvade pengar. Det visar sig att hon lever gott på dessa pengar och har mage och utpressa folk hon hänger ut.
Notera, här handlar det om att uppmärksamma faktum. Att hålla två saker i huvudet samtidigt. Det är ingen som inte vill skydda några barn. Men det Sara Nilsson gör är så jävla fel det bara går och göra. I ett rättsäkert och fungerande samhälle så förbjuder man en sådan här människa som saknar kompetens och inte har mandat nog och fungera pålitligt. Att på det hela ha en väldigt ifrågasatt historik gör att det finns ytterligare skäl till tvivel.
Fler borde vakna upp och inse vad Dumpens affärsidé egentligen handlar om! Nämligen den egna fickan och ingenting annat!