2024-03-20, 14:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Jag sa att de listas. Resten kommer per automatik. Vem vill ha en pedofil eller dåre i sitt grannskap? Någon vars bostad du sedan kan lägga skambud på.

Vad nätverken marknadsför sig med inbördes och verkligheten skiljer sig dock åt. De har rekryterat folk i alla miljöer vilket innebär art de har en hel del lycksökare i form av inbrottstjuvar, pundare och halickar.. Klart nätverken behöver absoluta mongon och hatobjekt som fredlösa för att kunna motivera sig själva.

Går bostäder där dårar bott inte ut på den vanliga marknaden? Hur kan ”de” få de objekten så billigt?
Citera
2024-03-20, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
... V2k är inget annat än att dom har lyckats infiltrera ditt undermedvetna till den grad att dom har skapat en länk mellan dig och dom därför kan dom skicka meddelande direkt in i din hjärna.
...

Man upphör aldrig att förvånas över vilken enorm kunskap du har, du kan ju mycket mer om människokroppen än den samlade läkarkåren. För du sitter väl inte och fantiserar ihop en massa smörja?

Hur funkar den här "länken" som kan skicka meddelanden direkt in i hjärnor? Är det någon slags telepati vi pratar om?
Citera
2024-03-20, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Man upphör aldrig att förvånas över vilken enorm kunskap du har, du kan ju mycket mer om människokroppen än den samlade läkarkåren. För du sitter väl inte och fantiserar ihop en massa smörja?

Hur funkar den här "länken" som kan skicka meddelanden direkt in i hjärnor? Är det någon slags telepati vi pratar om?

Det är magi på professionell nivå vissa har det här som ett jobb (som dom får betalt för) det är därför det kallas magi arbeten inom dragon rouge till exempel.

Telepati kan dom använda ja men oftast är det frågan om astral projektion.
Senast redigerad av Anders43J 2024-03-20 kl. 19:56.
Citera
2024-03-20, 20:00
Medlem
Citat:
Du är utsatt för ockult gang stalking.

V2k är inget annat än att dom har lyckats infiltrera ditt undermedvetna till den grad att dom har skapat en länk mellan dig och dom därför kan dom skicka meddelande direkt in i din hjärna.

Du måste bryta länken så att dom inte kommer in.

Jag har lyckats göra det en gång när dom utsatte mig för enorm smärta kändes som om hela skallen skulle brinna upp ibland, metoderna jag använde var inget märkvärdigt typ regelbunden bön.

När jag lyckades bryta länken så drabbades hela
huset jag bor i av strömavbrott det är väldigt mäktiga besvärjelser som kan vara svåra att bryta om man inte gör på rätt sätt men framförallt viktigaste ge aldrig upp👍

Har du någon aning om vem som ligger bakom? Är det nära släkt eller före detta vänner?

Är gamla vänner som hatar mig pga jag är tillsammans med ena vännens syster. Vi har tidigare missbrukat ihop och jag hade svårt att sluta väldigt länge. Nu försöker dom bara få bort mig ifrån hennes liv. Även fast vi har en dotter tillsammans. Jag undrar nu även: jag lämnar frekventa urinprover för CS och mitt senaste prov var positivt på bland annat opiater?! Även fast jag inte tagit någon opiat/opiod senast var 2020 och det har aldrig varit min grej. Kan dom även få en positiv på substanser för att förstöra för en? Är med min flickvän eller rumskamrat 24/7 när jag inte jobbar eller är på gymmet 6-7 gånger i veckan. Vore jävligt otroligt att gå helt jävla påtänd på heroin och bänka liksom… annars så är det vården som driver med mig
Citera
2024-03-20, 21:12
Medlem
Citat:
Det är magi på professionell nivå vissa har det här som ett jobb (som dom får betalt för) det är därför det kallas magi arbeten inom dragon rouge till exempel.

Astral projektion? Så de här gang-stalkarna får din astralkropp att färdas till fjärran platser och det är där de upprättar en länk till din hjärna och på så sätt skickar röster rakt in i ditt astrala medvetande?

Jag förstår att det måste vara svårt att polisanmäla den här typen av förföljelse. Föreställer mig att polisen har lite svårt att ta dig på allvar.
Citera
2024-03-20, 23:56
Medlem
Citat:

Fråga; vilka substanser använder du?
Citera
2024-03-21, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annonymen
Är gamla vänner som hatar mig pga jag är tillsammans med ena vännens syster. Vi har tidigare missbrukat ihop och jag hade svårt att sluta väldigt länge. Nu försöker dom bara få bort mig ifrån hennes liv. Även fast vi har en dotter tillsammans. Jag undrar nu även: jag lämnar frekventa urinprover för CS och mitt senaste prov var positivt på bland annat opiater?! Även fast jag inte tagit någon opiat/opiod senast var 2020 och det har aldrig varit min grej. Kan dom även få en positiv på substanser för att förstöra för en? Är med min flickvän eller rumskamrat 24/7 när jag inte jobbar eller är på gymmet 6-7 gånger i veckan. Vore jävligt otroligt att gå helt jävla påtänd på heroin och bänka liksom… annars så är det vården som driver med mig

Då är det drogerna som öppnade dörrarna mot astrala världen.

Jo det där är väldigt vanligt till exempel man blir jätte sjuk med lunginflammation eller andra sjukdomar och när du går till sjukhuset så visar crp ingenting det är som du skulle vara fullt frisk trots att du kan vara nästan hur sjuk som helst.

Och när dom inte hittar något i blodroven så antar sjukvården oftast att du måste inbilla dig och har mentala problem.

Fungerar säkert så för de som använder droger fast tvärtom då🤔

Försök sluta använda alla typer av droger eller mediciner kan vara svårt men försök hitta någon kristen person som kan be för dig så kanske banden till det ockulta klipps av.
Citera
2024-03-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Astral projektion? Så de här gang-stalkarna får din astralkropp att färdas till fjärran platser och det är där de upprättar en länk till din hjärna och på så sätt skickar röster rakt in i ditt astrala medvetande?

Jag förstår att det måste vara svårt att polisanmäla den här typen av förföljelse. Föreställer mig att polisen har lite svårt att ta dig på allvar.

Den där länken kan dom skapa med olika medel vanligtvis genom sex eller droger.

Är dom tillräckligt professionella i det ockulta arbetet så räcker det med en länk som skapats i en dröm alltså när du sover.

Thomas Karlsson grundaren av dragon rouge har skrivit en bok som heter Astrala resor ut ur kroppen, om dom skriver böcker om astral projektion så betyder det att dom gör det också i praktiken.
Citera
2024-03-21, 20:20
Medlem
Man skulle närmast kunna förklara gang stalking som ockult teamwork.

Det handlar om proffs inom det ockulta som dom anlitar det handlar om att hitta en öppning så att dom kan utföra en besvärjelse.

Det verkar som om den som utför besvärjelsen ibland måste träffa offret personligen för att det ska fungera.

En händelse som inträffade nyligen var att en kvinna plötsligt slutade på min praktikplats men så dyker den här kvinnan upp igen 5 månader senare och ser uppenbart förbannad ut som om någonting inte har gått som hon har tänkt.

Flera på praktikplatsen är medlemmar av ockulta coven och en av dem är satanist vilket dom också har erkännt 🤔

Eftersom det antagligen är flera som utför besvärjelser så är dom 100% immuna sen om det händer något med offret eftersom den moderna vetenskapen inte överhuvudtaget inte erkänner att sånt här existerar.

När du blir trakasserad i affären av en gang stalkare så handlar det egentligen om att hitta en öppning så att dom kan utföra en besvärjelse mot dig.
.
Senast redigerad av Anders43J 2024-03-21 kl. 20:22.
Citera
2024-03-27, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annonymen

Du har blivit utsedd som skabb/pesten själv utav någon väldigt nära din tjej. Som avskyr din bakgrund och dina beroendeproblem. Dömmer dig för att det påverkar ungen illa.

Hon är ju värd en bättre farsa än en psykos tjackis. Du kommer alltid leva med detta. Men du kan göra läget värdefullare för dig själv. Din dotter och din tjej.

Gör en Adhd utredning. Kan du inte va ren i 3 månader så åker du till Danmark och får din diagnos där.

Men sedan ska du ju hålla dig till medicinen med! Du skojar inte med dessa krafterna. Dina val är uträknade.

Kämpa vidare! Gör om och gör rätt!
Citera
2024-03-27, 23:54
Medlem
Citat:
Man skulle närmast kunna förklara gang stalking som ockult teamwork.

Det handlar om proffs inom det ockulta som dom anlitar det handlar om att hitta en öppning så att dom kan utföra en besvärjelse.

Det verkar som om den som utför besvärjelsen ibland måste träffa offret personligen för att det ska fungera.

En händelse som inträffade nyligen var att en kvinna plötsligt slutade på min praktikplats men så dyker den här kvinnan upp igen 5 månader senare och ser uppenbart förbannad ut som om någonting inte har gått som hon har tänkt.

Flera på praktikplatsen är medlemmar av ockulta coven och en av dem är satanist vilket dom också har erkännt 🤔

Eftersom det antagligen är flera som utför besvärjelser så är dom 100% immuna sen om det händer något med offret eftersom den moderna vetenskapen inte överhuvudtaget inte erkänner att sånt här existerar.

När du blir trakasserad i affären av en gang stalkare så handlar det egentligen om att hitta en öppning så att dom kan utföra en besvärjelse mot dig.
.
Förklara "coven".
Citera
2024-03-31, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Du har blivit utsedd som skabb/pesten själv utav någon väldigt nära din tjej. Som avskyr din bakgrund och dina beroendeproblem. Dömmer dig för att det påverkar ungen illa.

Hon är ju värd en bättre farsa än en psykos tjackis. Du kommer alltid leva med detta. Men du kan göra läget värdefullare för dig själv. Din dotter och din tjej.

Gör en Adhd utredning. Kan du inte va ren i 3 månader så åker du till Danmark och får din diagnos där.

Men sedan ska du ju hålla dig till medicinen med! Du skojar inte med dessa krafterna. Dina val är uträknade.

Kämpa vidare! Gör om och gör rätt!

Jag har redan gjort en utredning och har medelkombinerad adhd. Jag ska få medicin men det drar ut på tiden. Sen så har jag slutat med drogerna för min familjs skull. Du har rätt att dom alla förtjänar bättre. Men dom som förföljer mig är vidriga fega horungar som inte har bollar att prata irl eller så utan måste sitta bakom en skärm och leka mangas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in