2024-03-27, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Hoppas du har rätt. Inte för att man har så mycket tilltro kvar till Sveriges rättssystem. Straffen borde vara livstid på riktigt inte några jävla futtiga 14 år för mord.
Där ska du inte vara misstrogen.
Han kommer åka på livstid.
Citera
2024-03-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Där ska du inte vara misstrogen.
Han kommer åka på livstid.

Livstid för för hund ja. En hund lever typ 10-15 är
En människa 80-100år.
Inget jävla livstid i mina ögon.
Citera
2024-03-27, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Livstid för för hund ja. En hund lever typ 10-15 är
En människa 80-100år.
Inget jävla livstid i mina ögon.
Mycket givande inlägg 🤷🏻‍♀️
Citera
2024-03-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av South
Har man 0% överlevnadsinstinkt får man skylla sig själv.

Först bli ihop med en Somalier och sen inte avsluta förhållandet när man under hela två års tid vet om att hans släkt inte tillåter förhållandet.

Han framställer också sig som en sån djävla player i förhören och säger att han haft många flickor under relationen med Saga.
Citera
2024-03-27, 22:14
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sssiamesia
Wow. En ung kvinna har mördats, och det här är vad du tänker på? Hudfärger, rasism och antirasism är vad som fyller ditt lilla huvud när du hör den här storyn. Briljant. Grattis Sverige.
Hon blev ju mördad för neger somalierna var rasister.
Citera
2024-03-27, 22:19
Medlem
Nämen.. totalt KNÄPPTYST bland alla vaniljfärgade vänsterfeminister.... fatta om det var tvärtom.

RAMASKRI!
Citera
2024-03-27, 22:33
Medlem
MrsUniversums avatar
Dödsstraff borde återinföras.
Men kommer inte att ske tyvärr.
Citera
2024-03-27, 22:34
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Hon var väl halv-thai? Varken blatte eller svensk.

Vad definierar blatte för dig? En helthai är ju rakt av en blatte. Sen är det ju en glidande skala.
Citera
2024-03-27, 22:37
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Saga mördades för att negerfamiljen ansåg att hon var för vit och av fel ras. Uppenbara rasistiska motiv utöver hedersmotiv.

Var är alla så kallade "antirasister"? Ja, just det ja, helt tysta... Om Saga hade mördats för att hon var för svart hade antirasisterna då också hållit truten?

Det kan du lita på att dom inte hade gjort.
Då hade det varit fackeltåg på varenda torg. Fullt med skrikande batikhäxor.
Nu helt knäpptyst. Det var några demonstranter i Örebro som gick ut efter mordet. Men det var nog innan dom fick reda på att det var en svart gm.
Citera
2024-03-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsfinest
Nämen.. totalt KNÄPPTYST bland alla vaniljfärgade vänsterfeminister.... fatta om det var tvärtom.

RAMASKRI!

Dom var ju aktiva under BLM rörelsen där en missbrukare blev dödad men nu när svenskar blir dödade i sitt egna land av apor så är de tysta. Man kan ifrågasätta deras kärlek mot sitt egna folk.
Citera
2024-03-27, 22:40
Medlem
Citat:
Wow. En ung kvinna har mördats, och det här är vad du tänker på? Hudfärger, rasism och antirasism är vad som fyller ditt lilla huvud när du hör den här storyn. Briljant. Grattis Sverige.
Såklart. Flickans hudfärg, nationalitet och religion var ju motivet till att hon mördades, hade hon "varit islam" och "somali", hade hon inte blivit mördad.
Korkad jävla fittmamma pojkvännen har.
Flytta inte till ett vitt kristet land om du inte accepterar de vita kristna.
Jag skulle aldrig flytta till ett muslimskt afrikanskt land, om jag inte accepterade och respekterade deras hudfärg, kultur och religion. Vilket jag inte gör, därför skulle jag aldrig flytta till ett sådant land som inte delar mina värderingar.
Efterbliven mamma, hoppas hon och hela familjen blir utvisad till "Somali" och "Islam".
Senast redigerad av Tesla83 2024-03-27 kl. 22:43.
Citera
2024-03-27, 22:42
Medlem
Citat:
Nu har det väl ändå en viss betydelse då rasism verkar ha varit motivet till mordet... Eller hur menar du egentligen? Utveckla gärna. Tror det kan bli lite underhållande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in