Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Då var det deadline day. Blir det några bomber tro?
Göteborg agerade snabbt och löste en ny målvakt efter Dahlbergs tyvärr oturliga skada. Annars ryktas Mattias Johansson dit som varit klubblös nu i 9 månader... Så vad är tanken, köra med Johansson (mest troligt inte i speldugligt skick på ett tag) och Salomonsson som högerbackar och Santos flyttas upp till högerytter.
Hammarby är ute efter Frederik Winther (noll koll) då man verkar gå bet på Jarl. Allt är förstärkning här skulle jag säga. Blir det något mer här?
Sylisufaj på väg till ÖIS. Behöver speltid och lär inte få det i Sirius så logiskt att gå dit.
Det är väl det, annars är det ganska tyst i övrigt från vad jag kan se.
Jag hade gärna sett att man lånar ut Hugo Bolin till ett mer spelförande lag än som förra säsongen Degerfors ifall det går för att han ska få bygga upp erfarenheten för vi kan inte låta honom stå och stampa i utvecklingen. Värnamo hade varit perfekt.
Ja det brinner i knutarna för Hjelmberg, diffendirekt skrev att Winther i stort sett var klar igår men det tror jag när jag ser det. Många Bajare extremt missnöjda med hans "spider" men jag väljer glädjen som genom hela processen. Tror han skulle kliva rätt in åtminstone framför Pinas, eventuellt även Vagic och Kurtulus (beroende på hur Kurt har det med huvudet).
Eventuellt skulle man vilja ha in två, men balansen på mittfältet kändes bättre i lördags med Tekie och Hammar som gav lite defensiv tyngd, och att avstå från att värva för mycket nu ger mer krut i sommar.