Citat:
Ursprungligen postat av
SvAnon
Okej.. En grej jag inte fattar: ryktena kring BO är väl kring saker som sägs ha hänt för längesen. Varför i så fall hämnas nu och inte tidigare? Hade dessa rykten på något sätt eskalerat sista tiden och isf varför? Eller finns andra orsaker? Tycker inte jag kan läsa mig till det i fupen..
Det som han påstås ha gjort mot dom inblandade killarna är för längesedan när dom alla var barn. Sen dom andra ryktena vet jag inte var dom kommer ifrån. Det står väl i fupen att han ska ha skrivit till och skickat dick pics till småtjejer. Men jag vet inte något om det annat än vad som står i fupen.
Det är ju det som är grejen. Bengtsson fick höra talas om händelsen med killarna och det där med tjejerna som b.o ska ha snapat med. Och sen gått runt och gormat om att killen är pedofil och att det borde göras något åt honom. Och sen bestämmer sig kvinnan, hennes son och systerson att nu ska vi göra något åt pedofilen.
Ungefär så. Under rättegången låter det som att det var en engångsgrej att Bengtsson skrikit om att b.o var pedofil, men så var det inte. Han har hetsat länge om den killen.