2024-03-27, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
’När flickan sa nej tjatade han och vännerna tills de fick ett okej.’ - Dogge Doggelito (Aftonbladet)

Vad fan har han mer gjort som inte ens har kommit fram… SÅ jävla äcklig och skadad 😤
"tjatade han och vännerna" är utan tvekan en fin omskrivning för hot och press.

Stäng in mig i ett rum med Dogge så ska ni få se hur jag kan "tjata" tills han äter sin egen avföring.

Ut med packet!
Citera
2024-03-27, 02:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
När han berättade historien så sade han inget om grabbarnas ålder. Han nämnde bara att tjejen var 15 år gammal (säkert en ren slump att hon påstods vara exakt i byxmyndighetsåldern...). När han sen fick massa kritik så började han påstå att han och polarna bara varit smågrabbar.

Du verkar utesluta att det kan ha varit D*gge och hans polare som blev utnyttjade av den nästan dubbelt så gamla tjejen?
Citera
2024-03-27, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Eftersom hon var 15 och de var cirka 8 så är det oavsett enbart hon som begått ett övergrepp.
Misstänker efterkonstruktion och att det egentligen var tvärt om, att flickan var 8 och invandrarna var 15.

Att få övriga deltagande att erkänna är osannolikt då denna typ av våldtäktsmän ljuger om allt på rutin oavsett mängd bevis mot dem.
Citera
2024-03-27, 02:34
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr3ak0ut90
Komiskt med alla feminister som har svårt att greppa att vissa kvinnor tänder på att känna sig som spermahinkar
Alla är väl inte som din mamma.
Jag köper inte Dogges historia. Tror de flesta inte gör det.
Citera
2024-03-27, 02:40
Bannlyst
Han gjorde bort sitt karriär Klart man ska tänka sig för vad man säger i dagens samhälle.
Och dessa killar är ju inte medias ögongodis direkt, de var tidigare grovt kriminella
Citera
2024-03-27, 03:19
Medlem
Saxofonjudes avatar
Det är verkligen intressant hur hur vissa i tråden väljer att fritt tolka och avfärda delar av Dogges berättelse. Då kan man ju lika gärna tolka allt som man själv vill och helt vända på samtliga delar i hans berättelse som kön, ålder, tidpunkt etc.

Det var troligen ingen tjej i tältet, det var en vuxen man i 30 årsåldern. Det var förövrigt inget tält, det var en liten stuga gjord av pepparkakor och choklad. Dogge och hans kompisar var inte 7-8 år, dom var snarare 3-4 år. Det var inte dom som tjatade på mannen, det var mannen som tjatade på dom. Det var inte en pappa som misshandlade deras kompis, det var mannens pojkvän som upptäckte vad som hände och var avundsjuk. Det var förövrigt ingen misshandel, det var snarare...

Jaja.. Ni fattar.

Sjukt hur en man utsatt för sexuellt övergrepp nu blir angripen och avbokad för sin historia.
Citera
2024-03-27, 03:32
Medlem
Jiiimboohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseHacker
Videon är 58:51 lång gav den 10 sek SKRÄP
(enligt mig)
Den är några min kortare nu. Hittar inte tälthistorien. Har de klippt bort den?
Citera
2024-03-27, 04:39
Avslutad
Problemet är inte vad som hände när han var i 7-års åldern, utan hur han reagerar och tolkar det idag.
Kommentarer som "Ett roligt minne", "Hon var lite lätt på foten", "Minns med glädje" kan störa vem som helst. Vilken 7-åring kan avgöra om en tjej är "lätt på foten"? Men man får inte glömma att han var ett barn. Det finns andra kändisar som gjort värre saker mot mindreåriga när dom ändå var i 25-års åldern. Varför inte granska det? Där skall det mörkas och glömmas. Hur mår tjejerna idag?
Citera
2024-03-27, 05:24
Avslutad
Fortfarande har vi inte hört den idag vuxna kvinnan version. Var hon 15, 14 eller 12. Lever hon? Onödigt att dra upp denna historia
Citera
2024-03-27, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Nej men att hon glatt hade sex med 5 andra killar gör det. Nej det är inte självklart att det är en efterhandskonstruktion.
Du tror att "nej jag vill inte" innebär glatt sex?

Okej, vad har du för bra förklaring till varför han skulle utelämna den mest anmärkningsvärda detaljen i hela historien, och först nämna åldersskillnaden som ett försvar när han blev konfronterad?
Citera
2024-03-27, 09:40
Medlem
JSpuns avatar
tillägg

Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
fattar ni inte att han inte var 8 han va i samma ålder.
Hennes farsa bröt ju armen på killen som satte på henne som redan hade ett brutet ben skulle han göra det på en 8 åring menar ni.

Rätt åt han, pappan skyddade sin dotter 👌🏼 så det ska vara. Sen tror jag att han ljuger om 8 år - han vill garanterat göra sig till offret.
Citera
2024-03-27, 10:35
Medlem
BrainOfSheldons avatar
Finns det bortklippta att se någon annanstans? Eller finns det som sades nedskrivet ordagrant någonstans?

Vilka efterblivna nollor som klippte bort skiten. Fan vad irriterande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in