Att ha sex med sin partner och filma, helt OK. Men när det pratas om det och jag tror jag såg någon som länkade till MGMs pappas instagram? Lite "lättklätt". Har MGM utsatts för porr som han inte var mogen för då jag gissar han var ett barn fortfarande då det gällde sånt.
Det som jag tänker är, om ifall MGMs pappa tyckte den utåtagerande M var sexig och försökte något där och det gick illa och MGM blev inblandad så tillvida var Ms kropp fanns.
Det va precis ngn från Skene som skrev att mgm hade ett stort intresse för damer. Det finns än så länge inget som indikerar att mgms pappa skulle vara inblandad i det faktiska mordet eller att han skulle vara pedofil. Det är endast DU själv som tillskriver BOs egenskaper som "utåtagerande" och "sexig" och sexualiserar ett funktionsnedsatt barn som precis blivit mördat här.
Senast redigerad av Lokalformaga 2024-03-26 kl. 12:55.
Det va precis ngn från Skene som skrev att mgm hade ett stort intresse för damer. Det finns än så länge inget som indikerar att mgms pappa skulle vara inblandad i det faktiska mordet eller att han skulle vara pedofil. Det är endast DU själv som tillskriver BOs egenskaper som "utåtagerande" och "sexig" och sexualiserar ett funktionsnedsatt barn som precis blivit mördat här.
Man behöver inte vara peddo för att intressera sig för en 17 åring.
Det står nånstans i tråden att M gillade att sminka sig och var intresserad av killar.
Tror det var hennes systers ord tagna nånstans om smink o kläder?
Man behöver inte vara peddo för att intressera sig för en 17 åring. Det står nånstans i tråden att M gillade att sminka sig och var intresserad av killar.
Tror det var hennes systers ord tagna nånstans om smink o kläder?
Besök gärna närmaste lågstadium så skall du se att detta med smink kommer tidigt.
Hon var 17 år, så hon har troligen förmågan att bli både kär och sexuellt intresserad - som alla andra sjuttonåringar. Det är däremot skilt från att vara sexuellt utåtagerande och utmanande.
Från sammanfattningen och jag får inte ihop det för Tim beskrivs så olika. Vilket stämmer?
- MGM var längre ner på inlärningsskalan = större funktionsnedsättning än Maja.
- MGM är som en 10-åring. Att han skulle planerat detta är helt otänkbart.
- MGM cyklade ofta till och från skolan från sitt hem i Berghem.
- MGM gillade naturen och fiska. Inget intresse för damer då han inte var så långt utvecklad på det sättet, det tänket, dom känslorna. Han är som ett barn.
(Obekräftat, NickeNyfiken1234)
- MGM gick inte på någon specialanpassad skola innan gymnasiet.
- Aldrig hört att MGM varit våldsam - Hört att han haft ett väldigt stort intresse för tjejer… Lite åt hållet som hans far.
- Mitt barn beskrev honom som lite udda
(Obekräftat. Nyfiken73a)
Om det nu stämmer att Tim hade ett stor intresse för tjejer och Maja var intresserad av killar så har vi kanske ett fall liknande Malin i Sparsör. Hoppas verkligen att det inte är så
Mordet på Malin i Sparsör sammanfattning.
Malin Kristiansen var bara 16 år när hon våldtogs och mördades i Borås en sen kväll av Fredrik Ivarsson också bara 16 år men han fyllde 17 månaden efter.
Övergreppen startade vid en busshållplats där Fredrik slog och sparkade Malin tills hon blev livlös och inte kunde försvara sig. Då började han istället att våldta henne. När Fredrik var klar släpade han henne till ett vattendrag och täckte hennes kropp med kvistar. Därefter gick han hem medan Malin lämnades att drunkna.
Senare under rättegången ansåg Fredrik att han borde få mildare straff eftersom han trodde att Malin redan var död när han våldtog henne. Tingsrätten dömde Fredrik för mord och grov våldtäkt men eftersom han var under 18 år blev straffet endast tre års sluten ungdomsvård.
När Fredrik blev fri åkte han på semester till Cypern. Det första han gjorde där var att våldta en annan svensk tjej. Hon spelade död efter hans misshandel när han våldtog henne. Han slängde sedan ut henne från hotellrummet nästan naken. Han greps av polis och dömdes till sju års fängelse i Cypern men fick avtjäna straffet i Sverige efter en tid.
Mitt första inlägg här och följer allt med stort intresse.
Bor i Skene där detta skedde och har sett lite småfel här och var men inget direkt som skulle påverka utredningen.
Men…
MGM gick inte på någon specialanpassad skola innan gymnasiet.
Han gick på samma skola som mina barn och jag har träffat honom flera gånger.
Aldrig hört att han varit våldsam tidigare, bara att han haft ett väldigt stort intresse för tjejer… Lite åt hållet som hans far.
Finns det förresten några filmer som bevisar att hans far spelat in filmer eller är det bara rykten?
Vet inte hur han klarade skolgången på den vanliga grundskolan och sen går på en linje för mindre begåvade.
Mitt barn beskrev honom som lite udda och tycker det som har hänt är otäckt.
En svensk…. Vem hade kunnat gissa. Allt fler och fler Svenskar börjar bli tokiga. Vafan skärp till er nu. Att mörda kvinnor är riktigt fegt. Om man ska mörda så kan man ju mörda nån jävla våldtäkts man eller något peddo. Han är en skam för oss riktiga svenskar!
Ja, jag fick en smärre chock och kände mig _nästan_skamsen, som tog för givet att det var ett incestbarn. Med betoning på ”nästan”.
Man kan bara läsa ett visst antal artiklar per månad utan Premium.
OK. Fast jag tycker att när det handlar om begåvningshandikappade ungdomar, så är det alltid fara på färde om de bara försvinner.
När ungdomar från c:a 16 år försvinner, så brukar polisen alltid säga att "det är sådant som tonåringar gör, det är normalt i den åldern, de allra flesta är tillbaka på ett par dagar". Men föräldrarna känner ju sina barn bäst, och de VET om deras barn inte skulle göra så! Ändå börjar polisen inte leta. Och här gick det FYRA (4) dagar. Det kanske var så att det inte hade ändrat utgången, om killen slagit ihjäl henne tämligen omgående, men det kunde polisen inte VETA när föräldrarna anmälde. Någon kunde också ha låst in henne någonstans, vid liv. Eller torterat henne i flera dagar.
Så tidigare uppgifter från skribent om att denne så pådrag redan på torsdagen och upptrappat på fredagen, det stämmer inte?