Citat:
Ursprungligen postat av
Oisint2.0
Jag har lagt mycket tid på att efterforska vem som är EPs icke namngivna far och nu är jag nästintill helt säker på vem det är. Jag har lite kval kring att publicera namnet här med tanke på att det kan vara känsligt och jag inte ens vet om Erika vet vem hennes far är? Det vet hon förhoppningsvis. Oavsett så skriver jag inte ut namnet här, utan jag tänker att ni som är ihärdiga nog själva får ta sig tiden att göra samma efterforskningar som jag gjort.
Trevlig research!
Jesus vad lamt inlägg. Du skapar alltså ett konto på Flashback, väntar 3 dagar för att kunna skriva "

Jag har namnet men kommer inte dela mig

"?
Nej ingen kommer göra "researcha" om det. Så, varför inte bara dela med sig? Vad förlorar du på det? Kom igen det förstår du väl själv att Erika mycket väl vet vem hennes far är. Som om Gunilla inte nämnt det en enda gång eller att Erika inte tagit del av alla protokoll som rör henne... Eller t.om. närvarat på vissa child support-förhandlingar i USA. Haha och oavsett om Erika vet eller inte vet, varför är du så mån om hennes känslor? Ett namn på en för henne okänd person skulle fortfarande inte förändra något