Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-09, 15:42
Medlem
rex144s avatar
Erika får väl gå i sin mammas fotspår och leta efter en rik man 30-40 år äldre.
Gunilla hoppades att Erika skulle göra en karriär som sångerska, hon fick som 12-13 åring sjunga på en restaurang men hon sjöng falskt.
Om hon börjat med droger då kommer vi se henne i porrfilmer.
Hon ser lite efterbliven ut.
Citera
2024-03-09, 15:50
Medlem
3Godisars avatar
Simonyi är inte alls lik Erika... ?
Citera
2024-03-09, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
"Mannen som pekas ut som Erika Perssons okända pappa är omåttligt förmögen och han ser till att unna sig. Han blev den femte privatpersonen att prova på att bli en rymdturist och i mars 2009 blev han den förste rymdturist att färdas till den internationella rymdstationen ISS en andra gång.
Under åren på Microsoft grundlade han sin stora förmögenhet. Charles Simonyi uppges vara god för över 60 miljarder kronor.

Simonyi betalade omkring 600 miljoner kronor för sina två rymdfärder och känslan av att få vara astronaut.

För Gunilla Persson är det känsligt med vem som är Erikas pappa. Den normalt sett så frispråkiga Hollywoodfrun vill knappt tala om vem som befruktade henne."

Stoppapressarna.se
Simonyi enligt namnet är härstammar från Ungern
Senast redigerad av Lucky12 2024-03-09 kl. 17:25.
Citera
2024-03-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
"Mannen som pekas ut som Erika Perssons okända pappa är omåttligt förmögen och han ser till att unna sig. Han blev den femte privatpersonen att prova på att bli en rymdturist och i mars 2009 blev han den förste rymdturist att färdas till den internationella rymdstationen ISS en andra gång.
Under åren på Microsoft grundlade han sin stora förmögenhet. Charles Simonyi uppges vara god för över 60 miljarder kronor.

Simonyi betalade omkring 600 miljoner kronor för sina två rymdfärder och känslan av att få vara astronaut.

För Gunilla Persson är det känsligt med vem som är Erikas pappa. Den normalt sett så frispråkiga Hollywoodfrun vill knappt tala om vem som befruktade henne."

Stoppapressarna.se

Åldern stämmer ej han är ju inte i 90 åtsålfrrn
Citera
2024-03-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Åldern stämmer ej han är ju inte i 90 åtsålfrrn

George Soros är exempel på en som stämmer in på beskrivningen. Finns kanske 10 till som också passar in på beskrivningen. Men när det står topp 400 på Forbes kan vi nog anta att personen ligger mellan 350-400 i placeringen på listan och då passar han in rätt bra.
Citera
2024-03-26, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildochharlig
George Soros är exempel på en som stämmer in på beskrivningen. Finns kanske 10 till som också passar in på beskrivningen. Men när det står topp 400 på Forbes kan vi nog anta att personen ligger mellan 350-400 i placeringen på listan och då passar han in rätt bra.
Står att personen funnits med på listan inte att han gör det än idag
Citera
2024-04-13, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Simonyi är inte alls lik Erika... ?
Jo väldigt!
Citera
2024-05-01, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Jo väldigt!
Håller med om att Simonjy är väldigt lik Erika, det kändes som ett bra spår men åldern är ju helt fel, han är inte i 90-årsåldern så det lär väl inte vara han som är pappan.
Citera
2024-05-01, 14:14
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildochharlig
Är man så rik som GP påstår har man väl råd att göra lite efterforskningar på den man skaffar barn med. GP är ju både ful och korkad, så varför skulle han vilja avla på henne? Nä, jag tror hon helt enkelt satt på någon med lagom mycket pengar för att överleva. Hon har ju aldrig direkt levt ett liv i lyx och överflöd.
Citera
2024-05-09, 19:01
Medlem
Ringhals3s avatar
GP påstår att hon träffat en rik man nu men det kan ju omöjligen stämma, en man som har så mycket pengar som hon kräver kan ju hur lätt som helst få en väsentligt bättre snyggare och trevligare kvinna.

Finns det ens en man som frivilligt skulle vara ihop med henne idag? Än mindre en rik man.
Citera
2024-05-12, 18:24
Medlem
Jag har lagt mycket tid på att efterforska vem som är EPs icke namngivna far och nu är jag nästintill helt säker på vem det är. Jag har lite kval kring att publicera namnet här med tanke på att det kan vara känsligt och jag inte ens vet om Erika vet vem hennes far är? Det vet hon förhoppningsvis. Oavsett så skriver jag inte ut namnet här, utan jag tänker att ni som är ihärdiga nog själva får ta sig tiden att göra samma efterforskningar som jag gjort.

Det jag kan säga är att namnet har INTE nämnts i tråden tidigare. Det är ingen av de allra mest kända affärsmännen, åtminstone inte för oss här i Sverige. Han är över 90 år gammal men fortfarande vid liv och verkar pigg och så vitt jag kan se är han fortfarande vara aktiv i sitt bolag. Det stämmer med vad Expressen rapporterade.

Jag hittade hans namn genom att gå igenom gamla (betoning på GAMLA) Forbes 400-listor som ligger öppet online. Jag följde då initialerna som angivits i rättsprotokollen och hittade där en person med rätt initialer. Jag sökte därefter på hans fullständiga namn + delar av GPs namn och ett par avsmalnande sökord. Där hittade jag hans fullständiga namn + GPs namn samt ett ”case number”. Söker man sedan på case number så kommer man direkt till det protokoll som publicerats här i tråden och som med säkerhet gäller GP och Erika. Allt ligger öppet på Google.

Trevlig research!
Senast redigerad av Oisint2.0 2024-05-12 kl. 19:22.
Citera
2024-05-12, 22:53
Medlem
danceclubolofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oisint2.0
Jag har lagt mycket tid på att efterforska vem som är EPs icke namngivna far och nu är jag nästintill helt säker på vem det är. Jag har lite kval kring att publicera namnet här med tanke på att det kan vara känsligt och jag inte ens vet om Erika vet vem hennes far är? Det vet hon förhoppningsvis. Oavsett så skriver jag inte ut namnet här, utan jag tänker att ni som är ihärdiga nog själva får ta sig tiden att göra samma efterforskningar som jag gjort.

Trevlig research!

Jesus vad lamt inlägg. Du skapar alltså ett konto på Flashback, väntar 3 dagar för att kunna skriva " Jag har namnet men kommer inte dela mig "?

Nej ingen kommer göra "researcha" om det. Så, varför inte bara dela med sig? Vad förlorar du på det? Kom igen det förstår du väl själv att Erika mycket väl vet vem hennes far är. Som om Gunilla inte nämnt det en enda gång eller att Erika inte tagit del av alla protokoll som rör henne... Eller t.om. närvarat på vissa child support-förhandlingar i USA. Haha och oavsett om Erika vet eller inte vet, varför är du så mån om hennes känslor? Ett namn på en för henne okänd person skulle fortfarande inte förändra något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in